indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bahasa
User
spacer line

Spreekt u geen Bahasa Indonesia, en hebt u contact met mensen in Indonesië die geen Nederlands of Engels kunnen spreken of schrijven? Dan wil ik u graag helpen.
Als hobbyvertaler bied ik me aan om, tegen een redelijke vergoeding, uw brieven voor u te vertalen.

Ik vertaal geen zakelijke correspondentie of literaire teksten, maar uitsluitend privé correspondentie.

Voor meer informatie kunt u e-mailen naar bahasa.indonesiaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Bahasa,
Ik denk persoonlijk dat er behoefte is aan beeidigde vertalers voor diverse aktes voor huwelijk etc.
Wij hebben dat tot volle tevredenheid laten verzorgen door de consul in Kuta Bali.
Je schrijft dat je geen zakelijke correspondentie doet, hoort kopen van een huis daar ook onder?
Ik kan me voorstellen dat daar er ook behoefte aan vertalen is voordat een akte word ondertekend bij de notaris.
Succes,
Jan

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

De enige geaccepteerde beedigde tolk-vertalers bevinden zich in Jakarta (maar daar zorgt ook het consulaat in Bali voor). Tegenwoordig zijn 5 bemiddelingsbureaus door de Nederlandse ambassade erkend in Jakarta die dit kunnen doen. Op te vragen via de ambassade, consulaten en consulaire contactpersonen. Emoticon: Devil
Ik ben ook een vertaler maar doe het niet voor mijn hobby. Boter bij de vis zoals we dat op z'n Hollands zeggen. Sing ada doi, sing ada moi.

Charley
User
User icon of Charley
spacer line

Weet er iemand in de regio Zwolle die Bahasa spraakles geeft tegen een kleine vergoeding? Door regelmatig bezoek aan Indonesie wil ik graag meegenieten van en meedoen in conversatie en mij zelf ook verstaanbaar maken.

Alvast bedankt.
Charley
charles.schuurmanRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

(T)roy
User
User icon of (T)roy
spacer line

Hier in Hengelo wordt er een cursus bahasa gegeven aan het ROC, misschien is dat in Zwolle ook wel het geval. De kosten zijn ongeveer € 250,- per schooljaar. Ik weet niet of je dit zoekt, of dat je privéles bedoeld?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,276,535 topic views - 232,726 posts - 13,675 topics - 22,503 members - last post @ 17-06-2019 17:18 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,563,600 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com