indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

coblak
User
spacer line

Zag een aanbieding van quantas naar Bali voor € 460,- misschien heeft iemand er wat aan.

Groetjes Henk Emoticon: Worship

coblak
User
spacer line

spacer line  

Quantas klopt helemaal,je bent alleen 30 uur onderweg,vanuit amsterdam eerst naar Frankfurt 5 uur wachten,daarna naar Singapore en overstappen op Australian Airlines.
Op zicht geen slechte maatschapijen ,trouwens Quantas is de enige luchtvaarmaatschappij ter wereld die nog nimmer een crash heeft gemaakt met hun vloot.
De terug vlucht duurt wat langer dan de heenvlucht,Frankfurt is het probleem 7 uur wachten,
Je bent gebroken ,maar ja voor dat geld waarom niet als je alle tijd van de wereld heb.Henk gewoon doennnnnnnnn Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

coblak
User
spacer line

Beste tukad ganga je geeft verkeerde info, met deze vlucht vlieg je eerst naar London Heathrow waar je 1 uur en 5 min hebt om over te stappen vandaar vlieg je naar Hong Kong waar je 2 uur en 25 min hebt om over te stappen naar Denpasar.(cathay)
De terugweg 4 uur en 25 min en 1uur en 25 min.
Heb net geboekt.

Groetjes Henk

spacer line  

HENK DAN HEBBEN ZE DE VLUCHTSROUTE VERANDERD ,BEN ZELF OP MET DE QUANTAS VERTROKKEN IN DE MAAND JUNI VOOR € 780 VIA AMSTERDAM FRANKFURT.
GOEDE VLUCHT DAN EN BEHOUDEN TERUGKOMST LAAT EVEN WETEN HOE LANG HET DUURDE

spacer line  

Ik geloof dat deze aanbieding inderdaad via londen is.

Vorig jaar ben ik ook met quantas via frankfurt/singapore naar bali gegaan. Was best goed te doen. wel vermoeiend... Was toen trouwens 532 euro..

belgianguy
User
User icon of belgianguy
spacer line

ik heb dit gecheckt bij mijn travel agent, deze aanbieding is via londen, maar er komt nog zo'n 150 euro luchthaven en veiligheidstaksen bij, de overstaptijden zien er wel redelijk uit, al met al een goede deal

belgianguy
User
User icon of belgianguy
spacer line

ik heb dit gecheckt bij mijn travel agent, deze aanbieding is via londen, maar er komt nog zo'n 150 euro luchthaven en veiligheidstaksen bij, de overstaptijden zien er wel redelijk uit, al met al een goede deal

muffy
User
spacer line

op het eerste gezicht een prima aanbieding maar toch maar wat rond gebeld
en dan blijkt echter dat de luchthaven belasting etc 192 euro of 225 bedragen
afhankelijk van het reisburo rara hoe kan dit???
heenvlucht prima aansluitingen terug echter in totaal circa 12 wachten plus de bagage wordt niet "door gelabbeld" dus na iedere landing bij de band je koffer halen voorwaar geen pretje
Ergo , dit is niets voor mij maar als je tijd en geduld hebt .....

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Muffy,

Bij andere tickets komt tegenwoordig ook zo'n 150 euro tax en brandstoftoeslagen hoor. Afhankelijk van welke maatschappij en waar je naartoe of via vliegt.

Echter, dat wachten en koffers halen.. tja.. daar betaal je niet voor, dus dat doen ze ook niet. Emoticon: Shiny

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Goedkope tickets zijn voor mij een sprookje, want ik heb er niets aan, ik moet altijd een open retourtje hebben, dat een jaar geldig is. Plus een Airline die geen omweg maakt. Garuda was altijd de maatschappij die dat kon leveren voor een zeer schappelijke prijs, dusdanig dat ik altijd met groot plezier bijbetaalde om Premium Classe te zitten, helaas dit sprookje is uit. Afgelopen jaar Singapore Airlines gevlogen, dat was de meest perfecte manier die ik ooit naar Solo heb gevlogen dat was 19 uur van deur tot deur (kostte een hoop euri)

Nu kost de manier waarop ik wil vliegen meer dan 1600 euro, dat wil (kan ??)ik niet betalen. Stel je koop een jaarretour en je moeder gaat de pijp uit (ze is 82 !) kost toch veels te veel. Dus heb ik in samenwerking met me Chinese reisburo een nieuwe constructie gevonden met input aan beide kanten. Kostte me 850 euro. Wie financieel niet sterk is moet slim zijn Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Wie wil weten hoe moet me maar mailen Emoticon: Yeah right! Volgens mijn de beste constructie, maar ja wie bennik, grote ouwehoer. Het ticket is op maat gemaakt en ik wens niet de vader te zijn van valse gedachten Emoticon: Nice Emoticon: Nice

spacer line  

Tjee Lon... ik wist niet dat een jaarticket zo in de cijfers liep !! verder kan je het een beetje hebben hier in nl ? voor een relaxt gevoel moet je misschien eens naar eindhoven komen kerel Emoticon: Nice .

Zoals het er nu naar uitziet vlieg ik 1 dec weer terug richting Bali en ik vindt dat ik voor het tussenseizoen nog best hoog zit kwa ticket voor 2 maanden 880 en +/- 135 tax en wat tegen die tijd! net wat jeroen schrijft zo'n 150 tax zal zijn.

Grt, M-Solo.

Live life to the max.......

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 14-09-2005 20:27 Martin-Solo. wrote:

Zoals het er nu naar uitziet vlieg ik 1 dec weer terug richting Bali en ik vindt dat ik voor het tussenseizoen nog best hoog zit kwa ticket voor 2 maanden 880 en +/- 135 tax en wat tegen die tijd! net wat jeroen schrijft zon 150 tax zal zijn.

Tja 1 dec zit toch weer tegen het hoogseizoen van de maand Dec aan. De ticketprijzen zijn dan weer een stuk hoger dan in het "echte" laagseizoen... en die tax is idd belachelijk... geen wonder dat SPL zulke recordwinsten boekt... luchthaven/terroristenbelasting/brandstoftoeslag (oks dit is voor de MY)... en ga zo maar door...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

spacer line  

Tjee Lon... ik wist niet dat een jaarticket zo in de cijfers liep !! verder kan je het een beetje hebben hier in nl ? voor een relaxt gevoel moet je misschien eens naar eindhoven komen kerel Emoticon: Nice .

Zoals het er nu naar uitziet vlieg ik 1 dec weer terug richting Bali en ik vindt dat ik voor het tussenseizoen nog best hoog zit kwa ticket voor 2 maanden 880 en +/- 135 tax en wat tegen die tijd! net wat jeroen schrijft zon 150 tax zal zijn.

Grt, M-Solo.

Ik ga met je mee Emoticon: Puh! Emoticon: Bye bye

spacer line  

Is goed Marianne ! boek jouw ticket ook op 1 dec met SQ dan zitten we in hetzelfde kistje Emoticon: Shiny
Ik heb dat ticket al een half jaar geleden geboekt bij Cathey travel the Amsterdam....maar ik ben net terug en over een weekje of 10 weer vertrekken! tis nog even tussen 2 ( ) ! want ik heb ook geen geld-boompje in de tuin staan Emoticon: Laugh out loud ! maar ik zal er alles aan doen om bij de boording-time tezijn op schiphol op die dag.

M-Solo.

Live life to the max.......

spacer line  

Haha is goed Emoticon: Nice

Nee ik weet het nog niet. Ik heb ook nog geen geldboompje en ik wil m'n vriend het liefst weer in december hier hebben. Dus waarschijnlijk komt hij alleen naar Nederland. Dat is wat goedkoper Emoticon: haha!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik heb een creatieve oplossing dat is het belangrijkste. Ik kan het goed in NL hebben, ik vind het altijd wel leuk, tis maar 2 maandjes en die zijn in alle opzichten leuk, ik heb een paar goeie deals gemaakt, ik hoef me straks maanden geen zorgen te maken, want euri in de dompet.

Ik denk niet dat ik me reliekster in Eindhoven kan voelen dan in Amsterdam. Ik ben een paar maal in Eindhoven geweest en dat zei me niets. Als ik naar Eindhoven kom en over Indonesia ga lullen met drank voor me neus komt niemand anders aan het woord Emoticon: Shiny er wordt alleen maar besteld en geluisterd. Ook rukt de brandweer uit want zit er eentje kretek te roken, vuile stinkstokken Emoticon: Angry Ik ben de 22 ste daar op doorreis naar Belgie, maar dat wordt in 1 dag heen en weer.

Gruces

klarina
User
User icon of klarina
spacer line

hallo,

ik heb vandaag een retour-ticket voor 1 maand naar jakarta gekocht, vertrek half december. in totaal kost het ticket me 864 euro. ik moet zeggen dat het me eigenlijk nog meevalt, ik had erger verwacht rond die periode....

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 16-09-2005 22:56 klarina wrote:
hallo,

ik heb vandaag een retour-ticket voor 1 maand naar jakarta gekocht, vertrek half december. in totaal kost het ticket me 864 euro. ik moet zeggen dat het me eigenlijk nog meevalt, ik had erger verwacht rond die periode....

Volkomen nietszeggend bericht Emoticon: Shiny want staat niet bij met welke maatschappij, tussenstops, wachttijden, brood meenemen etc. Emoticon: Nice

klarina
User
User icon of klarina
spacer line

KLM
HEENREIS:

Boeing 747
This flight makes 1 stop en route at Kuala Lumpur
Total Ground Time : 01:10
Total Flying Time : 13:40
Flight Distance : 6353 miles
Total Journey Time : 14:50
Vegetarian Food

RETOUR:

Boeing 747
This flight makes 1 stop en route at Kuala Lumpur
Total Ground Time : 01:15
Total Flying Time : 15:05
Flight Distance : 6353 miles
Total Journey Time : 16:20
Vegetarian Food

zo beter dan, genoeg info nu?

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 16-09-2005 23:08 klarina wrote:
Vegetarian Food

zo beter dan, genoeg info nu?

Geweldig !! Emoticon: Shiny

Gruces

Lon

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik ben hier voor het eerst en het heeft vele topic die intersant en of minder intersant zijn gelezen
Dit is een verhaal die wij hebben geplaats in een reis verslag bij de hier onder de vlag van Suara-Indo club uit Tilburg Misschien ook leuk om hier eens wat nieuws te brengen, dan door al die emotionele topic door
ook de leuke kanten van het indonesische leven even bekijken

http://www.nusa-bali.com/suara-indo/home.htm

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye De reis zou niet kompleet zijn als je niet schrijft over het vliegen naar Indonesië, niet voor het eerst met de KLM, vroeger meer gebruik van gemaakt, maar ook al verschillende maatschappijen gehad. Onze Nationale trots kan je niet tot de beste van de wereld kwalificeren, wat ze vroeger wel was, het is slecht gesteld zins ze met Air Frans is samen gegaan, dat hoor je ook van personeel Door de ochtend te laten verlengen en de raampjes dicht moesten blijven zodat de zon en het daglicht niet binnen kon komen, en het licht uit lieten, hadden ze een maaltijd bespaard, dat is snel verdiend. Wel gingen ze af en toe met een klein plastiek bekertje rond met Orange juice en water Dan kreeg je de breakfast die bestond uit een doos met wat voedsel, en zo kwamen wij, na het eten van het ontbijt, pak weg nog anderhalf uur vliegen, bij de eerste tussen stop Kuala Lumpur aan, vroeger was de tussen stop Singapore. Het was inmiddels plaatselijke tijd kwart over 3 in de middag. Ik heb noch nooit van mijn leven een dergelijk lange ochtend meegemaakt. En allemaal wegens bezuiniging terwijl ik zeker weet dat ik honderden Euro meer hebt betaalt dan mijn mede reiziger. Want wat ik nooit meer doe is de tickets bij de KLM zelf bestellen via Internet, de reisbureaus zijn goedkoper, door gelijk wat meer te boeken zodat ze een prijs kunnen afdwingen bij de luchtvaart maatschappijen. Dan kan je misschien zeggen dan had je maar Bisnis classe moeten boeken is dan tweedeling zaaien, en klasse kwalificaties er aan geven. Wat ik ook zo schandalig vind is dat je maar 20 kilo mee mag nemen, per koffer, sommige andere maatschappijen hanteren 30 kilo, en dan kijken ze niet zo streng naar overgewicht, maar bij de KLM, als je over gewicht hebt, betaal je het gelach, met drie personen een overgewicht van 8,1/2 kilo voor 200 euro extra, en waarom omdat de top gigantische salarissen voor moeten worden uit betaald. Een groot schandaal voor de Nationale trots die het niet meer mag zijn, en het koninklijke zou er af moeten bij de naam. Zo ga je niet met mensen om, het is aan de beurs genoteerde commissarissen om daar wat aan te doen. Ze zullen dat moeten veranderen voordat ik ooit noch met de KLM gaat vliegen. Geef mij de Garuda maar, die afgelopen jaar jammer niet meer vliegen op Amsterdam, een groot gemis!
Wie weet ze hebben hier een nieuwe luchtvaartmaatschappij opgericht, en dat heet Batavia AIR, een nostalgie naam toch!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Beste Zieleffe
Allereerst welkom , het is mooi dat stukje over KLM en Garuda(zal terug komen, maar jammer dat ik zelf niet tot de fan van garuda behoorde).
De suara Indo site heb ik gelezen , leuk opzet dat jullie zichzelf hebben georganiseerd.Goed zo , verspreidt het maar .

Allen jammer dat er zaken die onvolledig of niet waar zijn in de stukje (indonesisch deel ) van Tanti Johana.
1. Kehadiran org Belanda sdh berlangsung sebelum berdirinya VOC thn 1602.(mijn komentaar is hoogstens een paar jaar na de landing van Cornelis de H in Banten 1596 ?).Het is naar mijn smaak een beetje slordig .
Je kan namelijk anders gaan lezen , dat de Belanda's al lang zitten.

2.mbt tot de indische nederlanders dat ze een kepribadian pribumi hebben dan bukan Indo.Op dat moment hebben ze nog geen kepribadian.

3.de term NYAI : Het moet het omgekeerde zijn .
In Indonesia werd de term Nyai gebruikt als een titel (eerbiedig) Zie voorbeeld NYAI LORO KIDUL .
Bij de nederlanders werd het gebruikt voor de concubine (indonesische/chinees) van een europeaan.
groetjes

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Zieleffe,

Ik ken de maker van die suara Indosite vrij goed, een normale Indo, niet eentje die altijd maar bezig is met die gesubsidieerde nepcultuur. Ik zag ook nog een stukje op jullie forum staan dat ik eigenlijk heb aangeleverd, uit een tijdschrift in Indonesia gescanned. NOSTALGIA BOTOL CEBOK DI PASAR MALAM TONG TONG vond ik een heel goed stuk, zeer subtiel. Stond eerst op het Pelita forum Onze (rot) Plek Emoticon: Nice , ik ben daar op een gegeven moment gekomen omdat ik een in mijn ogen goed onderbouwd stuk had geschreven over de de verwaarlozing van het koloniale erfgoed in Indonesia. Ik werd daar door de Indo gehaktmolen gehaald. Ik heb me proberen te verdedigen,dat had een ban tot gevolg. Zo zit dat tuig in elkaar. Alles wat tegen hun is wordt geelimineerd. (A.Hitler was daar ook zo goed in, daarom was A.Mussert ook zo populair in Indie in die tijd) Ik kom nog wel es terug, op mijn eigen site dan zal ik eens een kruisraket op die zogenaamde cultuur werpen, Indisch Neerland is nog niet van Ome Lon af Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Emoticon: Smile Heer Londoh ik kom morgen op uw verhaal terug ik sta nu klaar om naar Alfen a/d Rijn te gaan en daar verblijf ik tot morgen middag.
Dat wordt wel morgen avond, Ik heb u al een tijd gevolgd hier Indahnesia.com en vond u recht voor zijn raap mentaliteit en dat spreekt mij wel aan zij die met u omgaan weten wat ze aan u hebben. Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,354,150 topic views - 233,363 posts - 13,684 topics - 23,776 members - last post @ 22-08-2019 13:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,260,613 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com