indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

traveler
User
spacer line

hoi,
heeft er iemand ervaring met het verschepen van een oltimer naar nederland?
wat kost dit ongeveer ? en welk papier werk brengt dit met zich mee?
ciao tristan

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Advies, neem contact op met een internationaal transport bedrijf bij je in de buurt. Container vervoerder zal het worden.

Advies m.b.t. import. Indien de import nogal prijzig is dan doe je het volgende.
Snij de auto doormidden.
Hierdoor import je geen auto maar schroot. En in NL las je hem weer in elkaar en laat je hem opnieuw keuren (geen APK).

Suc6
Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

spacer line  

Hi Traveler,
Ik hen een aantel relaties die regelmatig oldtimers importeren van de USA.
Gaat over het algemeen in een 20ft container met waarin op de vloer wat ogen zijn gelast. Vervolgens wordt de auto met spanbanden vastgezet.
Wat betreft transport is dit de goedkoopste en redelijke veilge manier..
Invoerrechten ed. worden geregeld door de expediteur.
Vervolgens in Nederland aanbieden bij de RDW voor een kenteken en rijden maar.....

Off topic

Kan het niet ietwat beschaafder. Aan het soort reacties als een aantal hiervoor heeft niemand iets en het roept alleen weerzin op.

=edit moderator: dank je, ook hier heb ik de rotzooi opgeruimd Emoticon: Smile =

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

RichardFvV
User
User icon of RichardFvV
spacer line

Als die auto of motorfiets ouder is dan dertig jaar kun je die invoeren als zijnde "voorwerp voor verzamelingen" met het goederencodenummer 9705 0000 90 waardoor er geen invoerechten geheven worden en er slechts 6% BTW betaald moet worden.

'Hij bevalt me niet.' Waarom niet? 'Ik ben niet tegen hem opgewassen.' Heeft een mens ooit zo geantwoord?

Jantje
User
spacer line

Halo Traveler,

Deze VW Kever is uit 1964 en is in volmaakte staat. Puntje gaaf gerestaureerd! Loopt als een trein. Voor € 8000,- is ie van jouw. Ben je nog goedkoper uit met je transportkosten want je douwt ‘em gewoon in dezelfde 20 footer.
2x geen invoerrechten en 2x belastingvrij rijden in Nederland. Tel uit je winst! Emoticon: Puh!

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

ik heb hiero nog een oldtimer jagaur staan die ik graag naar Indonesië
wil laten verschepen ,weet iemand wat hiervoor de standaard procedures
zijn?????

vr gr rob

like to live in ID,but it takes a while to get there

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

foutje ...jaguar moet het zijn...

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,949,885 topic views - 222,147 posts - 13,486 topics - 16,240 members - last post @ 21-09-2017 23:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,010,433 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com