indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Indonesië op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Bogor
User
User icon of Bogor
spacer line

Wanneer begint garuda tv in Nederland ? Ik denk september Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb van een kennis vernomen dat ze nog lang niet klaar zijn met het ondertitelen/vertalen van de programma's, dus zou er vertraging zijn. Ik zal hem nog eens navragen.

Indoboy20
User
spacer line

Volgens mij is het verzet naar december 2005, zoals nu op de website wordt aangegeven. Jammer dat de programma's veranderd zijn, ik had meer Indonesische soaps zoals SMU enz verwacht! Beetje jammer, ik hoop niet dat het alleen op de 1e generatie NL-indo's wordt gericht en alleen maar krontjong en tempo doeloe wordt vertoond.

Kan iemand bevestigen dat Garuda tv bij de meeste kabelboeren gewoon in het digitale pluspakket zit en niet zoals Turkse of Antilliaanse zenders in een apart pakket waarvoor je pakweg 5 tot 20 euro moet lappen?

Want dan zullen veel indo's het aan zich voorbij laten gaan ben ik bang, including wij..

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Zover ik weet gaan ze inderdaad eind van dit jaar nog van start. Ik had eerder begrepen dat er een 'paar euro' per maand extra betaald dient te worden voor deze ene zender.

Een kennis van me doet vertaalwerk voor ze, nadat ze van hun vertalingen een zooi gemaakt hadden, dus af en toe wordt ik op de hoogte gehouden.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Mijn kennis heeft me laten weten dat volgens de huidige planning rond midden december er testbeeld moet zijn, en een maand later de uitzendingen moeten beginnen. Uiteraard onder voorbehoud.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Mooie zender zeg, zwaar gesponsord met geld van de penose (preman) uit Jakarta. Heb 2 weken geleden hierover een zeer bekende preman gesproken in Jakarta. Tja, de afpers- en corruptiegelden worden naar NL verplaatst.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Globalisasi , goed voor de werkgelegenheid.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Maar niet voor de werkgelegenheid in Indonesia die er alleen maar op achteruit gaat als geld wordt weggesluisd.

spacer line  

Het schijnt inderdaad te gaan gebeuren medio dec http://www.garudatv.nl/index.php

Wel word er 10 euro voor berekend...... Emoticon:

Live life to the max.......

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Steun je dus met die 10 euro de maffioso. Kunnen ze weer ergens in RI een oorlogje beginen zoals op Ambon en Dili.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Y-B, zou je voor je stelling enig bewijs kunnen aandragen? Ik ben wel benieuwd wat er van waar is natuurlijk. Emoticon: Puh!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Hoe kan je nou bewijs vragen over de betrokkenheid van de Jakartaanse maffia? Ze gaan toch geen bewijzen of getuigenissen leveren?
Believe it or not, maar dit is een publiek geheim in Jakarta. Waarschijnlijk weet de Molukse onderwereld in NL er ook wel wat van.
Trouwens waar zit geen maffia-geld achter in zaken in RI? Dat zijn er heeeeel wat. Een groot deel van de handel en business is gebaseerd op maffiapraktijken en -afspraken. Neem als voorbeeld de auto-, motoren- en elctronicehandel. Maar goed, dat is maffiapraktijk van een ander soort.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Je wekte anders de schiijn dat je er alles vanaf weet. Vandaar dat ik dacht, laat ik het eens vragen, niet geschoten is altijd mis. Emoticon: Smile

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

In zoverre dat ik met een van de sponsors (op de achtergrond) heb gesproken die een van de bekendste premans is in Jakarta.

spacer line  

Sinds 16 januari is Garuda tv de lucht ingegaan voor €9.95 permaand via je kabel exploitant aanmelden kijk op www.garudatv.nl echt een aanwinst

HorasBatak
User
User icon of HorasBatak
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Tukad Ganga

Eigenlijk gaat GarudaTV pas op 1 februari uitzenden op Casema, Multikabel en UPC (Digitale TV via de Decoder).
Vanaf 15 januari had men al proefuitzendingen (1 lang reclameblok voor GTV) op de etalage kanalen van de Kabelboeren.

En het GarudaTV pluspakket gaat inderdaad € 9,95 p/m kosten.

Horas

Kepala botak tapi dengan otak

spacer line  

Horas helemaal gelijk zag wat voorbij flitsen,maar heb de hele uitzending niet gevolgd dus vandaar ....

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Uit een gesloten topic:

On 23-01-2006 09:37 maseddi wrote:
Ik weet niet of deze topic aan de orde is geweest, haast, moet alles doorzoeken
Dus jeroen, je kunt deze vraag verplaatsen naar elders

Wat is dat, welk soort programmas, wie heeft zich al aangemeld?
Ik hoorde al van een bepaalde aanschaf van een decoder a 99 euro, maar je kunt dan ook bollywoodfilms zien

Ed

HorasBatak
User
User icon of HorasBatak
spacer line

Garuda TV zal de volgende soort programma's gaan uitzenden;
-Muziek: Dangdut, Keroncong,en Pop Indonesia.
-Lifestyle: Gezondheid, mode en design.
-Documentaire: Natuur, dagelijks leven en geschiedenis.
-Series; jeugdseries (w.o Semut Merah en veel series over de hindoe/boedhistische periode zoals Borobudur, de troon van Majapahit, e.d)

De decoders kosten rond de € 99,- maar de kabelboeren hebben de actie;
Neem naast het (gratis) basispakket een pluspakket vanaf € 7,50 p/m en je krijgt de € 99 van de decoder retour.
Dus als je een decoder aanschaft en je neemt Garuda TV dan krijg je € 99 van de decoder van de kabelboer terug.

Ik hoop hiermee de geintereseerde al wat wijzer te hebben gemaakt.

Horas.
Emoticon: Yes!

Kepala botak tapi dengan otak

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Geweldig Horas!
Das nou wat mij matelooos boeit, vooral dat muzikale gedeelte.

Overigens is Garuda -tv de mogelijkheid voor niet-indische mensen om eens van Indonesia te genieten (doordenkertje) Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

Ed Vos

Sweet young thing

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ed,

Als de vertalingen maar goed gedaan worden, als je hun website ziet/zag dan was dat moeilijk te ontcijferen op sommige stukken.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Horas
Ze gaan trouwens ook sport uitzenden, volleybal e.d.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Owh.. we hebben twee topics over Garuda TV. De nieuwste gaat dicht, voor de duidelijkheid. De eerdere is hier te vinden.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

75,367,047 topic views - 233,676 posts - 13,689 topics - 24,518 members - last post @ 21-09-2019 01:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,457,614 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com