indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

RienRaket
User
User icon of RienRaket
spacer line

Hoi mensen,
vraagje: Is het mogelijk met een toeristen-visum naar Indonesie te gaan en als het verblijf uitloopt (>2mnd) dit visum om te zetten in een socio-cultureel visum!?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Nee. Kan niet, je zult binnen die 60 dagen (gÚÚn twee maanden) het land uit moeten om een nieuw visum aan te vragen.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 29-08-2005 18:57 Jeroen wrote:
Nee. Kan niet, je zult binnen die 60 dagen (gÚÚn twee maanden) het land uit moeten om een nieuw visum aan te vragen.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Soms zijn dingen gratis Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

verwijderd

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

asli atau aspal ?

(is het echt ?)

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 29-08-2005 22:24 sidia wrote:
asli atau aspal ?

(is het echt ?)

Kartu pemilih is asli. Ik schrok me rot Emoticon: Nice
Ik heb alleen mijn persoonlijke gegevens iets onduidelijk gemaakt, om te voorkomen dat allerlei etc., etc. (jongedames Emoticon: Shiny )

Gruces

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 29-08-2005 22:24 sidia wrote:
asli atau aspal ?

(is het echt ?)

Kartu pemilih is asli. Ik schrok me rot Emoticon: Nice
Ik heb alleen mijn persoonlijke gegevens iets onduidelijk gemaakt, om te voorkomen dat allerlei etc., etc. (jongedames Emoticon: Shiny )

Gruces

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Dat van die jongedames nap ik niet, of het moet dialect zjin van bij mij in de buurt: Pies um...

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Flipse ,
Wat gebeurt dan als een jongere oudere (heer) belaagd wordt door trouwlustige jonge meiden ?
Veel verwennen , in de tocht zetten (vaak masuk angin) , een paar jaar wachten en kassa.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Londoh: officieel kan het niet.. zo beter dan Emoticon: Wink Maar het merendeel van de mensen zal turis zijn, en niet willen/durven vragen naar een 'jalur alternatip'. toch?

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 30-08-2005 08:38 Jeroen wrote:
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Londoh: officieel kan het niet.. zo beter dan Emoticon: Wink Maar het merendeel van de mensen zal turis zijn, en niet willen/durven vragen naar een jalur alternatip. toch?

Iya

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Nog een officieel: 'tekst die vermeld staat op de website van het KBRI, waar de meeste toeristen zich van op de hoogte laten stellen door hun reisorganisatie'.

Ach ja, zoals je al zei.. ieder zijn eigen vorm van officieel. Emoticon: Wink Niets mis mee verder, alleen zou ik een turis liever niet direct de wegen aangeven die jij, als longstayer, al belopen hebt.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 30-08-2005 09:29 Jeroen wrote:
.
Ach ja, zoals je al zei.. ieder zijn eigen vorm van officieel. Emoticon: Wink

Waar staat dat ??

Wat een gelul zeg, gaat zeker om het "gelijk" ayam sori Emoticon: Nice

Gruces

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 30-08-2005 09:41 londoh wrote:

...

Waar staat dat ??

Wat een gelul zeg, gaat zeker om het "gelijk" ayam sori Emoticon: Nice

Gruces

Ik had je moeten quoten geloof ik Emoticon:

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik heb het al weg gehaald, geen zin in discussie, had ik al eerder gesteld. Ik heb genoeg ervaring met het geven van advies aan mensen mbt tot de R.I., ik doe dat liever niet meer, want men schijnt in "gewetensnood" te komen, omdat men het poldermodel op Indonesia wil toepassen, dat was voor 7 maart 1942. We leven nu 63 jaar verder.....

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 30-08-2005 09:51 londoh wrote:
Ik heb het al weg gehaald, geen zin in discussie,

prima hoor Emoticon: Smile

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Beste vrienden ,
Persoonlijk vind ik(wie ben ik eigenlijk) niet erg als mensen met ervaring op bepaalde gebied aanderen hun ervaringen deelt .Welke valkuilen men moet vermijden.Uiteraard moet het wel volgens de peraturan(bestaande regels) gebeuren. Aturan is aturan ook in nederland (meneer/mevrouw dat zijn de regels ---zeggen de ambtenaren dan ).
Dus je moet wel een beetje inventief zijn.Een beetje moeite willen doen.
Ik weet nog, een tijdje geleden met het behalen van NL rebewijs ,er zijn hele volkstammen , kneusjes die 30 x gezakt zijn voor hun examen.Wat doen ze dan , ze gaan naar curacao of antillen om vakantie te gaan en tegelijk hun rebewijs halen .
Nu kan het niet meer . Wat moet ik als een amsterdammer nu doen om een rebewijs te halen. De kans dat ik niet gelijk slaag is groot in amsterdam.Moet ik naar Brabant gaan (aardige mensen met weinig agressie in het verkeer zoals die gestresste stedelingen , of naar Friesland (weinig auto, wel veel koeien) of moet ik naar zo'n eiland zoals Ameland gaan.
groetjes

.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ja maar ervaring botst met pretentie. Daar de pretentie het hier ook voor het zeggen heeft gaan ik maar effies pissen. Indahnesia is iets anders dan Indonesia toh, ik denk altijd aan een schrijffout Emoticon: Shiny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

59,040,992 topic views - 227,029 posts - 13,605 topics - 18,736 members - last post @ 25-06-2018 13:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

101,973,211 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com