indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

janthai
User
spacer line

wij zijn opzoek naar een chauffeur of aderssen daarvan uit java die ons 4 weken wil rijden van de west naar de oost kust.

groetjes Janthai

spacer line  

hallo Janthai,

ik wil even reageren op de vraag. ik ken een een hele goede chauffeur, die op oost-java woont. je schrijft er niet bij voor welke periode het is. laat dat maar even weten.

groetjes,
alie schutter

rnmollema
User
spacer line

hallo Janthai

Ik en ook een hele goede chaffeur annex gids deze woont in Bogor, ik ga nu voor de derde keer met hem op rondreis.
meer weten mail me maar rnmollemaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

spacer line  

zoals je ziet janthai heb ik er mijn e-mailadres niet bijgezet. voor het reageren is dat misschien gemakkelijker.

gegroet,
alie schutter

a.t.schutterRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.worldonline.nl

spacer line  

Hallo Janthai ;

Ook ik heb een nederland sprekende chauffeur/gids en hij kent alle hoekjes en steegjes van West - midden en Oos java en Bali.
belangrijk hij is niet duur,en 100% betruwbaar hij rijdt ons sinds 1989 ieder jaar door Java.

Voor wanneer??????? bel of mail
r.zevenhovenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hetnet.nl tel 071-4016627

nienke1977
User
spacer line

Hallo Janthai,

Als je nog op zoek bent naar een goede, betrouwbare en nederlands sprekende gids die geheel Java kent mail me dan. Onze chauffeur woont in Sukabumi (ligt tussen Bogor en Bandung), maar hij haalt je net zo makkelijk op in Jakarta als in Yogya. Heeft een goede bus waar je wel met 6 / 7 man in kan als je dat zou willen. Voor ons met ons vieren was dat afgelopen zomer super comfortabel. Als je meer wilt weten...

nienkesternRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

spacer line  

wil petra schimmel mij bellen ivm gegevens van de chaffeur ,antwoord op je mail wordt niet ontvangen. 0714016627

spacer line  

Hallo Janthay

Wacht niet te lang met het zoeken naar een chauffeur,neem nou meteen contact met me op.

r.zevenhovenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hetnet.nl

spacer line  

Zoek je een Chauffeur tevens Gids voor Java-Bali of Lombok,die alle hoekje en gaatjes weet te vinden,en voor iedereen 24 uur p/d beschikbaar.blijft.
Al meer als 20 jaar rij ik door het land,en als je wilt breng ik je naar plekjes waar sporadisch een tourist komt.Ik spreek Nederlans -Engels- Bahasa Indonesia-Javaans en Madoerees,en kent ook het eiland Madura op mijn duimpje.
En als je mij een dag vooraf vertelt waar je heen wilt dan weet ik zeker dat ik je naar je doel brengt..Ik ben een Indische jongen met veel familie in Nederland
en hou daar rekening mee,dat ze geen slechte berichten over mijn werk horen,.

Mijn naam is Paul Sebo en 40 jaar.
Heb je mij nodig neem dan contact op met mijn Oom Ruud,tot ziens zal ik maar zeggen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,476 posts - 13,648 topics - 19,983 members - last post @ 19-12-2018 00:39 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,234,922 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com