indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

RienRaket
User
User icon of RienRaket
spacer line

Hallo mensen,

Wat een interessant forum is dit zeg. Ga zelf binnekort naar Indonesie voor een taalcursus Bahasa en voor onderzoek. Ik ben van plan dit in Yogya te doen en de eerste 2 wkn te laten regelen door Antarin (www.antarin.net).

Heeft iemand ervaring met dit reisburo ?!
Is 300 euro per week die ze vragen een goede prijs voor accomodatie (guesthouse), 20 uur taalcursus en vervoer van naar taalcursus ?!

na de eerst 2 wkn ben ik van plan de rest zelf te regelen, iemand hier nog tips etc voor ??! Emoticon: Bye bye

Alvast bedankt voor de reacties. Emoticon: Smile

Rien

kinfo
User
spacer line

Hallo Rien,

in augustus 2008 was je van plan om naar Indonesie te gaan reizen en het door Antarin (www.antarin.net) te laten regelen.

daar ik en met 3 vrienden ook van plan zijn om naar Indonesie te gaan reizen en het reisburo Antarin te willen inschakelen, wilde ik graag weten hoe betrouwbaar het reisburo is.

alvast bedankt voor je reacties.

mvg
Kinfo

HansvdB
User
User icon of HansvdB
spacer line

Betrouwbaar. Ik vind 300 euro niet echt goedkoop, maar er is altijd iemand van Antarin (Nederlanders, Peter of Hans - niet ikke) in Yogya aanwezig.

Cheers en selamat belajar,

Hans

toveertje
User
spacer line

Beste Kinfo,

Afgelopen maart(2008) zijn wij, (mijn man, mijn vader en ik) via Antarin naar het eiland Java geweest. Wij hebben een auto met chauffeur gehuurd en zijn van Jakarta naar kalibaru gereden in 3 weken, en via Soerabaja weer naar nederland gevlogen. De chauffeur sprak geweldig Engels en was een op en top gastheer. Wij zijn zo tevreden dat we aanstaande maart weer met Antarin naar Java gaan.

Wij vinden Antarin dus zeer betrouwbaar,
Veel plezier met het maken van de plannen
Vera

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Dit topic openend verwijder ik per ongeluk de reply van Kinfo.
Met welgemeende excuses.

Even kijken hoe dit ongedaan gemaakt kan worden Emoticon: Red face

It's only kinky the first time.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 26-11-2008 15:51 oyibo wrote:
Dit topic openend verwijder ik per ongeluk de reply van Kinfo.
Met welgemeende excuses.

Even kijken hoe dit ongedaan gemaakt kan worden Emoticon: Red face
Opgelost Emoticon: Shiny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,501,626 topic views - 232,823 posts - 13,678 topics - 22,658 members - last post @ 25-06-2019 22:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,875,587 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com