Bapak Sidia, nu zou je kunnen leren hoe je foto's op internet kan zetten
Die brulaap op die andere site, hebt u al laten weten dat een kind van 4 jaar het kan, dus wat let om het toch eens te proberen.
Ik gebruik voor Hosting dit om mijn foto's te hosten.
http://www.tinypic.com/
ALs je daarin bent zie je een pagina met
Upload Image Upload Video, daaronder zit een balk met daarnaast een woord Bladeren.
Daar klik je op en dan kan je kijken in welk map het geopend wordt meestal in map mijn Documenten, of mijn Afbeelding.
maar zoek die map waar de foto in staat en klikt daarop met de muis zodat het een blauwe randje op die foto komt.
Dan kan je dat opslaan aan klikken en dan komt het in die balk te staan waarnaast bladeren stond.
Dan klikt u op Uplaoden en dan komt dit in de tweede balk te staan.onder deze tekst
IMG Link: for forums and bulletin boards
(
[IMG]http://i11.tinypic.com/33m328j.gif[/IMG) kijk in de balk waarin dit begint
dit is dan de foto die dan hier komt te staan.........
Ga er met de muis er opstaan klikken
(bij mijn muis is dat de linker knop), en maakt het blauw, daarna er weer met de muis er op staan en de rechter knop klikken en dan komt je te zien knippen,kopieren, plakken, verwijderen en onderaan Alles selecteren.
u kan het met kopieren volstaan, en dan plakken naar deze topic door met de muis in deze forum of draadje op de andere forum te plaatsen.
daarna kan je altijd zien van te voren dat je via preview eerst kijkt of alles er goed in komt te staan kan na controleren en dan pas met sumit door zenden.
Hoop dat het lukt dan kan je volgens die brulaap ook wat een 4 jarige dat wel kan wat ik betwijfel maar ja dat moet je dan geloven ook.............
Silakan Pak Sid wij kijken naar de eerst foto van je............
In tussen waait het hier zo erg dat het gebouw trilt, snelheden van 100 tot 130 KM het is best angstig die wind, te horen loeien...........
ik denk dat als dat in Indonesie voordoet vele huizen het zullen begeven.
het is wel koffie dik kijken maar gezien het maar een-steens gebouwen zijn, met open balkons...............
goed hoop een bijdrage geleverd te hebben voor Pak Sid zijn foto's straks te kunnen zien