indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ans H
User
spacer line

www.garudatv.nl/

Garuda TV is een thematisch televisiekanaal over IndonesiŽ en de Indische gemeenschap in Nederland. Elke dag van zes uur ís middags tot twaalf uur ís nachts dus 6 uren per dag, zeven dagen in de week. Daarnaast worden alle blokken van 6 uur nog eens op andere tijdstippen herhaald. Niemand hoeft dus iets te missen. Zie verder de website

Bogor
User
User icon of Bogor
spacer line

Terimakasih....eindelijk zo ver Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Ik kan het niet wachten.... GRATIS ????

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 05-08-2005 10:22 Bogor wrote:
Terimakasih....eindelijk zo ver Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Ik kan het niet wachten.... GRATIS ????

het is commerciŽel, dus die vlieger zal wel niet opgaan. Ik heb volgens mij ergens gelezen dat het een tientje per maand was.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

De kosten zouden 10 euro per maand bedragen voor 6 uur uitzending per dag,verder is het mij ook niet helemaal duidelijk hoe of wat maar misschien toch aardig om dit in de gaten te houden want Indische/Indonesische TV is er niet of veels te weinig in Nederland.

Aldus
indisch4ever.web-log.nl, niet de meest betrouwbare, maar toch iets. Emoticon: Puh!

Bogor
User
User icon of Bogor
spacer line

Ik vind erg duur hoor...... Emoticon: Yes!
Tja maar......INUL DARATISTA Emoticon: Worship

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik heb hiero een TV staan waar ik nooit naar kijk, TV in Indonesia vind ik bar slecht, ik ben niet zo een TV kijker. Ook niet in NL maar ik zie daar veel meer dat de moeite waard is, al was het maar een film die niet verziekt was door reclamespots.Dus als iemand mijn TV wil kopen, een echte Indonesische ?

Gruces

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

tv in indonesia.....
kijk af en toe dangdut en metro tv voor 't nieuws, tijdens de tsunami was 't op metro een parade van bedrijven die via 'reclame' hun medeleven toonde...
voor de rest is 't inderdaad reclame reclame.....
't lijkt eerder reclame reclame onderbroken door een stukje film haha

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

eeerst maar es kijken of het aangeboden word in huidige pakket...ik heb nu ruim 30 zenders en weet nog niet waar naar te kijken. Emoticon: Talk to the hand

Agung
User
User icon of Agung
spacer line

TV in IndonesiŽ is inderdaad bar slecht. M'n indruk is dat je ca. 3 uur nodig hebt om een film van 1 1/2 uur te zien, dus 50% van de tijd is reclame of aankondigingen van "al het moois" dat ons nog te wachten staat op die zender.

Wat helemaal erg is het gebruik van allerlei bewegende (reclame) vignetten. Links, rechts, onder, boven, heen en weer of op en neer bewegend: het kan niet op. Hoe meer troep op het scherm hoe beter lijkt wel.

Omdat het meeste in het Indonesisch is, gebeurt het ook regelmatig dat de plek voor de ondertiteling gebruikt wordt voor reclame-uitingen. Dus zelfs tijdens de uitzending van het programma is het niet om aan te zien.

Het meest verbazingwekkend is dat de doorsnee IndonesiŽr hier helemaal aan gewend is en dat er nu ook veel VCD's (= armelui DVD) verkocht worden die helemaal onder deze beeldvervuilende viezigheid zitten. Blijkbaar is er niemand die zegt: als ik er voor betaal dan wil ik geen troep op ít scherm.

HorasBatak
User
User icon of HorasBatak
spacer line

Vanaf vandaag "15 januari 2006" is Garuda TV te zien op het etalagekanaal van Casema.
Volgens de website http://www.garudatv.nl/gtv2/index.php is men ook te ontvangen bij Multikabel.

Ik wens een ieder die Casema of Multikabel kan ontvangen veel kijkplezier. Emoticon: I love it Emoticon: Very funny Emoticon: Bye bye

Horas

Kepala botak tapi dengan otak

spacer line  

hoe lang is het nu op de buis te zien dan? Ik zou het best willen hebben.

HorasBatak
User
User icon of HorasBatak
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Robert_yogya

On 15-01-2006 15:59 HorasBatak wrote:
Vanaf vandaag "15 januari 2006" is Garuda TV te zien op het etalagekanaal van Casema.

Zegt volgens mij al genoeg hoelang het te ontvangen is.

Horas

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

TV in IndonesiŽ is inderdaad bar slecht. M'n indruk is dat je ca. 3 uur nodig hebt om een film van 1 1/2 uur te zien, dus 50% van de tijd is reclame of aankondigingen van "al het moois" dat ons nog te wachten staat op die zender.

Klopt, af en toe is het gewoon plastic wat je op de Indo-tv ziet.

MAAR

We zitten in nederland, we willen kontakt houden met ons land van herkomst (of ons vakantielandje), we willen onze bahasa indonesia bijhouden..
Dus, laat maar komme die Garauda TV.

Ik moet er niet aan denken dat wij voor de informatieverschaffing over Indonesie afhankelijk moeten worden van een indische tv

Dat betekent indisch Den Haag op de voorgrond, alle indonesiers & Indonesia op de achtergrond

Sta ik in het geheel niet op te wacten..Echt niet. alsjeblieft niet!!!

Ed Vos

Sweet young thing

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Nou, als de ondertiteling zo als de nieuwsbrief wordt, dan kan ik m'n lol nog op. Die 10 euro heb ik er toch al niet voor over, voor die paar uur tv, laat staan met irritante ondertitels, als het iets is waar ik niet tegen kan zijn het ' professionals' die geen teksten kunnen vertalen.

kupukupu
User
spacer line

[quote] On 30-01-2006 08:38 Jeroen wrote:
Nou, als de ondertiteling zo als de nieuwsbrief wordt, dan kan ik mn lol nog op. Die 10 euro heb ik er toch al niet voor over, voor die paar uur tv, laat staan met irritante ondertitels, als het iets is waar ik niet tegen kan zijn het professionals die geen teksten kunnen vertalen. /quote]

Nu, ik kan je vertellen de ondertiteling is ronduit slecht. Ik doe erg mijn best om het te negeren maar ik erger mij suf. Daarnaast zijn er om de 10! minuten eindeloze aankondigingen over wat er komen gaat. En wat er komen gaat is na een week kijken al geen verassing meer want alles word continu herhaald. Kortom die 10 euro per maand is het mij niet waard!

HorasBatak
User
User icon of HorasBatak
spacer line

Nu, ik kan je vertellen de ondertiteling is ronduit slecht. Ik doe erg mijn best om het te negeren maar ik erger mij suf. Daarnaast zijn er om de 10! minuten eindeloze aankondigingen over wat er komen gaat. En wat er komen gaat is na een week kijken al geen verassing meer want alles word continu herhaald. Kortom die 10 euro per maand is het mij niet waard!

Volgens mij verwar je de reguliere uitzendingen met wat er op het etalagekanaal wordt vertoond.
Het is logisch dat een etalagekanaal van je kabelboer er als een groot reclameblok uitziet omdat dit kanaal bedoeld is om te etaleren wat de kabelboer jou te bieden heeft.
Ik zou zeggen wacht af wat de mensen die wel een abonnement op GTV hebben genomen over een paar maanden zeggen over het gebodene en dan pas oordelen.

Horas

garuda
User
User icon of garuda
spacer line

aku mau nonton garudatv, tapi aku takut. Karena, aku masih ingat (dari ANTV INDONESIA!!!) SETIAP LIMA MENIT IKLAN DAN AKU PALING BENCI IKLAN! JADI: TIDAK MUNGKIN AKU MAU NONTON TV INDONESIA LAGI. lebih senang dengan sbs6, kurang iklan dan tidak ada JAKA TINGKIR (atua Jaka Kentir...) Emoticon: Yes!
MODERATOR BREAK

Please keep it in English. If I can make a suggestion, please read the FAQ of this forum.

Placed by Jeroen @ 01-02-2006 21:04

I AM THE MOST CRAZIEST IN THE WHOLE WIDE WORLD!!!!!

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hi all, Garuda TV is now on the try out chanel of UPC in the region Eindhoven.
Regards, Johan

Begin de details te vergeten

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Dank voor dit zeer belangrijke nieuws Johan, maar volgens mij moet je behoorlijklevensmoe zijn om naar IndoTV te kijken. Ik heb hier een TV staan om dames te parkeren als ze me de strot uit hangen. Emoticon: Bye bye

Gruces

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Lionel, daar dient de kijkkast bij ons ook voor Emoticon: Puh!
Daarbij kunnen ook anak anak aan worden toegevoegd. De TV is ook uitgevonden door huisvaders met jonge kinderen.... Emoticon: Wink

Begin de details te vergeten

Jantje
User
spacer line

" onze veelomvattende schema's bieden iets voor iedereen met een combinatie van onderwijs/documentaire programma's."

(Even een beetje ontwikkelingshulp plegen)

Dit is de omgekeerde wereld. Nederland heeft een overvloed aan dit soort programma's en zit hier niet op te wachten.
In Indonesie ontbreekt het hieraan en is daar broodnodig. Daar introduceren dus! Emoticon: Nooo

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ik heb het,zij het tijdelijk,via UPC.Wel leuk,die beelden van zo ver weg,maar inderdaad matige televisie...maar over de westerse tv ben ik ook niet zo te spreken...te veel zenders...te weinig inhoud. Emoticon:

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Tja sorry ik kom uit een boerendorp maar... heeft iemand enig idee wanneer Essent deze zender aanbiedt??

Gracias. Sama sama

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Ik zit er niet echt op te wachten en tien euro per maand heb ik er eigenlijk niet voor over. Maar af en toe een dangdut show, je bahasa ophalen en culinaire programmaís (zaterdags 11 uur) lijkt me wel weer leuk. Maar zitten die kinderachtige, stomme reclames er dan ook bij? Daar kan ik in Indonesia zo lekker bij in slaap vallen. Emoticon: Yeah right!

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Nou,alsof de reclames hier zo goed zijn. Emoticon: Stupid

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,159,881 topic views - 234,316 posts - 13,692 topics - 25,213 members - last post @ 19-10-2019 08:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,610,780 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com