indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Schultz
User
spacer line

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag/ Selamat ulang tahun -Londoh. Emoticon: Bye bye
Omdat ik een paar dagen er ff tussenuit ben om te bekomen van al het schrijfgeweld in ons forum, nu alvast de beste wensen voor het komend nieuw levensjaar.Dat je geen belangrijke obstakels op je levensweg zal ontmoeten! Fijne dag op 7 augustus aanstaande. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Menir Schultz,

Banyak terima kasih Emoticon: Shiny

Lon

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Lon,
Lang zal je leven, lang zal je leven ,
en veel zal je geven in de gloria , in de gloria.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

slmt HUT Londoh
Emoticon: Bye bye

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Hi Lon,
Een fijne verjaardag toegewenst en een goede reis naar Belanda tidak lama.

Jan

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Kepada Sidia, Sayang & Jan,

Terima kasih banyak heren, leuk om al die felicitaties te krijgen.

Is die taart om te eten Jan, wat een kleurtjes seh Emoticon: Clown

Gruces

Lon

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 05-08-2005 12:21 londoh wrote:

Is die taart om te eten Jan, wat een kleurtjes seh Emoticon: Clown

Als je nog vele jaartjes mee wil zou ik dat niet doen Lon.
Zit vast vol met die giftige kleurstoffen zoals je die ook hebt bij die kue's daar.
Maar het is goed bedoeld hoor!
Jan. Emoticon: Shiny

Ibu Inge
User
spacer line

Lon
Even een vraagje. Ben jij nu op 5 of op 7 augustus jarig! Ik dacht dat 7 augustus je echte verjaardag is?

In ieder geval wens ik je alvast een hele fijne verjaardag daar in Solo temidden van je vrienden en vriendinnen.

Inge

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Inge,

Het is pas op 7 augustus zover, maar iedereen wil me nu feliciteren. Ja het is vrijdag en zitten ze natuurlijk allemaal achter de computer van hun baas (lekker goedkoop Emoticon: Nice ) en mocht ik het onverhoopt niet halen heb ik deze toch lekker binnen. Emoticon: Bye bye

OK-lah Inge Banyak terima kasih.

Gruces

Lon

RichardFvV
User
User icon of RichardFvV
spacer line

Lon,

Ach ja verwarring met verschillende data komt hier op het forum wel vaker voor, volgens enkelen hier was er ook iets op 17 augustus, het is me even ontschoten......

Van harte gefeliciteerd alvast en ik hoop dat we nog minstens een halve eeuw dat gezeik mogen aanhoren.

'Hij bevalt me niet.' Waarom niet? 'Ik ben niet tegen hem opgewassen.' Heeft een mens ooit zo geantwoord?

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Richard,

Mijn hartelijke dank voor je felicitatie. Hoewel strontvervelend hebben sijkers ook recht van leven. Het maakt het vervalste beeld iets realistischer, er is meer achter het dekor van de in een sawa ploegende karbouw met op zijn rug een fluitspelende kacung op de achtergrond een uitgebluste vulkaan.Terwijl men mijmerend naar het schilderij kijkt barst de vulkaan uit, het schilderij flikkert van de wand. De guna2 sloeg weer toe. Emoticon: Stupid

Gruces

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Lon,

"Panjang umurnya,Panjang umurnya,panjang umurnya serta mulia,serta mulia...........serta mulia!"

Alvast een goede en veilige vlucht toegewenst terug naar SPL!!!!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Jantje
User
spacer line

Londoh,

Het is nu 7 augustus. Hartelijk gefeliciteerd en ik help je hopen dat je gezond oud mag worden. Een fijne dag toegewenst. Emoticon: Wink

Jantje

Jantje
User
spacer line

Halo Lon, Ken jij mijn nog? Van harte gefeliciteerd. Ik wil graag op je feesie komme.

Jantje
User
spacer line

Hoi Londau, van harte h. Wh , lekkah wf zeg, ken ik auk kommi. Is effe kki, kep nog ain tiensji. Emoticon: Talk to the hand (hep.. heppik nie gefonde hoah)

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Heee Jantjie die fen kennik laak me broer wel, bedonk he, we zelle dr effies een lekker doggie fon moake, de es tee, tjendol, javaanse kaakies en kroepoek stoan al kloar, dus wor gezellih. Belaivde konversasi in de roean taamoe, je ken het wel. Sjal wel vroeg pitte worde, want vermoeijunt.

Nou joh de krulle en moak dr ouk waffan.

Londeh Emoticon: Bye bye

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Jah, het is de 7e vandaag! Dus dan van mij ook de hartelijke felicitaties. Emoticon: Bye bye

Yerun

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ,vanuit het oosten hiero.

groetjes Robert & Devi

like to live in ID,but it takes a while to get there

spacer line  

Lon Gefeliciteerd....hier vanuit Bali Emoticon: Wink verder goed te vliegen met lion-air ben pas terug met hen uit manado.

Maak er een leuk feestje van daar in Solo.

Salam M-Solo.

Live life to the max.......

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Wow mensen, wat een belangstelling voor deze ouwe sijkert, waar heb ik dat mee verdiend Emoticon: Confused

OK-lah Yerun, Robert & Devi, Martin Solo, sekalian

Banyak terima kasih

Gruces

Bung Lon

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ayam sori Richy, zou ik bijna de beste piloot van stal vergeten Emoticon: Shiny

Ook jij hartelijk bedankt !

Londoh

Robert
User
User icon of Robert
spacer line

Van harte Londoh... Emoticon: Bye bye

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

uit een koud en regenachtig brabant van harte gefeliciteerd Londoh dat er nog maar vele gezonde jaren mogen volgen Emoticon: Yes!

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

van harte ook namens ons drie Emoticon: Very funny tjes.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Robert, Latex40 en de 3 Veertjes,

Ook jullie nog hartelijk bedankt.

Gruces

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,823 posts - 13,518 topics - 16,733 members - last post @ 21-11-2017 11:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,381,328 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com