indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Website & forum information > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ook als je edt kan je vaak hetgeen je geedit hebt niet bekijken, wordt er meteen opgegooid

Staat op het lijstje, ik had dit ook inmiddels ervaren. Kan nog niet helemaal zien waarom het zo is dat dit niet altijd goed gaat Emoticon:

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Het inloggen klopt ook niet (bij mij althans) ben ik al ingelogd staat er "you have to be logged in to post a message". Ook al een paar keer vandaag een message gepost die niet verscheen. Guna-2 Emoticon: Confused

spacer line  

Ik weet niet wat jullie allemaal aan het doen zijn met je test-topic Emoticon: Nice ,maar als ik me heb ingelogt ! en daarna weer vertrek (sluiten) voor een uurtje en kom weer terug! hoef ik me niet meer inteloggen Emoticon: Talk to the hand

Live life to the max.......

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ja jij woont in Veldhoven, 4 handen op 1 goed gevulde buik Emoticon: Yeah right! Ik moet me inmiddels voor elk woordje inloggen Emoticon: Shut up!

spacer line  

Klink wel anders dan eindhoven toch Emoticon: Nice

spacer line  

Ik zet hem morgenvroeg weer aan en hoef me nog niet inteloggen !

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Diskriminasi door PSV'ers Emoticon: Confused (die 3-0 zal wel hoog zitten) slecht 1 provider daaro P.H.I.L. etc

spacer line  

Zal mijn een worst wezen ! geef weinig om main bola al hadden ze met 10-0 verloren Emoticon: Wink nederlands elftal mag ik wel graag zien ergens in een stads-cafe Emoticon: Nice

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

test redir

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

nog 1

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 30-09-2005 20:57 Martin-Solo. wrote:
Zal mijn een worst wezen ! geef weinig om main bola al hadden ze met 10-0 verloren Emoticon: Wink nederlands elftal mag ik wel graag zien ergens in een stads-cafe Emoticon: Nice

Sinds de laatste wedstrijd tegen T.-wo-kije durf ik weer sinasappels te eten ....
ze zeggen dat er een nieuwe soort is de "Marcotjoos" ......

Anis.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

spacer line  

Hoi Anis...kun je die ook persen Emoticon: Puh! Nee hoor marco doet het nog niet zo slecht dacht ik Emoticon: Wink

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Oh ...... 'OAOWM': One And Only Web-Master 'heb ie .... nog n en ander gemorrelt aan onze profieltjes ????
"Weshalb: 'User'" ....... ik weet wel dat ik een 'regular junkie' was van dit forum hr ....... !!!"
"Je hoeft het mij niet te vertellen ........ !!!"
H ....... hoe zit het met [image] -[/image] dit moet toch op de tegenwoordige schermen en de nieuwe generatie videokrtn toch wel ...... mogge, wel ???
Ik heb de laatste tijd weinig gehoord over jouw 'birdwatching', moet je jouw profieltje niet 'updaten' .......
Ik eindig met een gezegde, 'de profeet wordt in eigen (forum)land nooit geerd ..... !!!'

Hoie ...... Anis.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

bla

weinig gehoord over jouw

bla
MODERATOR BREAK

test mod break met wat tekst en een edit

Placed by Jeroen @ 21-10-2005 19:23

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

`
'

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

sdsd

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

even wat testen Emoticon: Smile

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

nog 1 dan

die werkt ook Emoticon: Yes!

en dit?

ook!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Welleke Emoticon: Shiny

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 07-06-2006 17:49 londoh wrote:
Welleke Emoticon: Shiny

allemaal Emoticon: Yes!

zo, nu ben ik weer klaar met updaten Emoticon: Puh!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Je moet trouwens Moderator break in "Mohammed heeft pauze" verandere, desnoods in Mohammed voor Paus Emoticon: Shiny

spacer line  

wat is er dan veranderd?.... ik zie ook geen verschil in de afstand tussen quote en edit trouwens..... niet dat ik daar ooit last van heb gehad hoor..... je zei dat er een verassing zou komen?.... vertel??

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 07-06-2006 17:50 londoh wrote:
Je moet trouwens Moderator break in "Mohammed heeft pauze" verandere, desnoods in Mohammed voor Paus Emoticon: Shiny

Die gaat dan in de Nederlandse versie Emoticon: Puh!

On 07-06-2006 17:54 dutchguy1000 wrote:
wat is er dan veranderd?.... ik zie ook geen verschil in de afstand tussen quote en edit trouwens..... niet dat ik daar ooit last van heb gehad hoor..... je zei dat er een verassing zou komen?.... vertel??

Heel veel is er niet veranderd hoor, er staat nu 1 spatie meer tussen de knopjes. De knopjes zelf krijgen ook nog een opfrisbeurt als ik er tijd voor heb.

De verassing? Nah, echt verassing is het niet hoor, ik ben achter de schermen aan het werken aan een Nederlandse variant van het forum, met alle teksten ook in het Nederlands. Maar hier ben ik nog mee bezig tussen de bedrijven door.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On [url=#36925]07-06-2006 17:49 Jeroen[/url] wrote:

...

allemaal Emoticon: Yes!

zo, nu ben ik weer klaar met updaten Emoticon: Puh!

nog 1 quote om het af te leren

spacer line  

en?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,341 posts - 13,717 topics - 29,630 members - last post @ 07-04-2020 06:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,978,499 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com