indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

tineke
User
spacer line

Heeft iemand ervaring met vliegen met Cathay Pacific en dus een tussenstop in Hongkong ? Is daar wat te doen als je ruim 3 uur moet wachten ?

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

hele goede maatschappij! doch ben ik 'r altijd mee naar HK gegaan.
nooit getransit naar een ander land in de regio maar hier kun je zien wat er zoal tijdens transit te doen is........genoeg,net zoveel als in HK zelf hehe
http://www.hongkongairport.com(...)/aguide/transit.html
dit zie je vlak voordat je landt:

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Ik ben laatst van HongKong via Singapore naar Bali gegaan en ik moet je zeggen, dat vliegveld is wel zo mooi en functioneel ingericht.... Je kan daar zeker wel wat doen... Gratis internet sowieso en shops.

Het vliegveld ligt niet vlakbij HongKong Island of Kowloon dus het is niet echt verstandig om nog even Hong Kong zelf in te gaan voor 3 uur. Echter, voor een tussenstop van 6 uur ben je met 23 minuten met de trein in Kowloon station.

Het vliegveld vind ik een van de mooiste die ik tot nu toe gezien heb ooit, naast Shangi (Singapore) en Pudong (Shanghai)

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

spacer line  

Ik ben laatst van HongKong via Singapore naar Bali gegaan en ik moet je zeggen, dat vliegveld is wel zo mooi en functioneel ingericht.... Je kan daar zeker wel wat doen... Gratis internet sowieso en shops.

Dus als ik het goed begrijp is de A340-300 van Cathay pacific een iets ander vliegtuig als anderen ? Wel zag ik dat ze iets minder stoeltjes hadden 2 links 4 midden 2 rechts waarbij je zou denken meer ruimte te winnen!
Maar Shops en internet aan boord ? zou natuurlijk mooi zijn Emoticon: Yes!
Ik vlieg volgende maand met Cathay pacific via hongkong naar bali, en voor de eerste keer met dat toestel...vandaag.

Grt. M-Solo.

Live life to the max.......

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 03-11-2005 00:37 Martin-Solo. wrote:

...
Maar Shops en internet aan boord ? zou natuurlijk mooi zijn Emoticon: Yes!

Nog even geduld Martin... het is een A340 en nog geen A380 Emoticon: Smile De winkeltjes zijn aanwezig op de luchthaven...

P.S. rompdoorsnede van een 747 is 6.1m en die van een A340 is 5.28... verklaart wel waarom er een stoeltje minder is aan beide zijden... desondanks blijft het een mooie kist die A340

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

spacer line  

Hoi Richy,

Ik zat er weer eens tevlug overheen te lezen( hierboven)...na 2 uurtjes slapen endan de pc aan werkt denk ik niet zo Emoticon: Blush Maar in iedergeval sta ik er wel van te kijken dat die A340 een forse kist is om tezien.. maar toch maar 243 passagiers kwijt kan.

En jepp de winkeltjes zullen voorlopig nog wel beneden blijven.... Emoticon: Yeah right! dat zijn nog toekomst plannen denk ik.....wanneer komt die A380 ?

Live life to the max.......

kejoh
User
spacer line

Ik heb net voor t eerst met Cathay gevlogen. De ticketprijs was aantrekkelijk laag, de service was prima, maar het toestel (A340-300) was op de heen en terugvlucht tussen Adam en HKG helemaal vol en de stoelruimte in economy class erg (voor mij veel te) krap. Voor zo'n lange vlucht bepaald niet aangenaam. Op de trajecten HKG - JKT en HKG- DPS worden door Cathay wel andere toestellen ingezet en dan zit je wel veel beter.
Vanwege de krappe stoelruimte voor mij de volgende keer geen Cathay meer.

groet,
Kejoh.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,316,849 topic views - 233,342 posts - 13,683 topics - 23,677 members - last post @ 20-08-2019 16:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,198,247 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com