indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

corrie
User
spacer line

Wij vliegen 25 september met de KLM naar Singapore om daar over te stappen op Garuda naar Bali.
Wij hebben daar 3.5 uur de tijd. Heeft iemand hier ervaring mee?
Kunnen we daar wat drinken en wat voor geldsoort moeten we meenemen?
Ik hoorde dat ze erg streng zijn met roken.
Alle info welkom, alvast bedankt,

Corrie

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Hallo Corrie,

Wij vliegen zo'n tweemaal per jaar op Singapore met Singapore Airlines overigens.
Singapore heeft een erg groot vliegveld. Je kunt er eten, drinken, slapen, douchen met een bus mee Singapore in (gratis en als je er lang genoeg bent).
En natuurlijk niet te vergeten; winkelen. En er zijn heel veel winkels. Koop er geen sigaretten. Deze zijn veel goedkoper op Bali. Maar drank en parfums zijn er juist weer heel goedkoop en heel veel goedkoper dan op Bali. Je kunt alles met je creditkaart betalen. Alleen vraag bij de restaurantjes, vooral de kleine, vooraf even of dat mogelijk is. Neem anders kleine coupures euro's mee, welke je daar kunt wisselen. 3,5 uur is natuurlijk veel te lang wachten, maar tekort om het hele vliegveld te kunnen zien.
Oja je kunt er ook nog gratis internetten en mailen met het thuisfront. Ben allicht nog wat vergeten.

Groetjes en een goede reis, Albert

agungriza
User
spacer line

Je hoeft je niet te vervelen daar, veel winkels, verschillende plekken waar je kan internetten, genoeg plaatsen waar je kan eten, van snack tot diner.

Gewoon je euro's meenemen, geen probleem. Roken, ja er zijn een paar speciale plekken waar je mag roken, maar dat moet je daar maar even vragen.

En 3 uur is zo voorbij, daar het zo groot is en vervelen doe je niet.

Veel plezier
Riza

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

als je hier even op icoontje "transit" klikt zie je wat er zoal in 3,5 uur te doen is
http://www.changi.airport.com.(...)ndex.jsp?bmLocale=en
zo staat er bijv als :suggested activities voor 2-3 uur het volgende:
2 to 3 hours

* Pamper yourself with great buys from our shopping mall.
* Savour the unique taste of local, Asian and international cuisine at our restaurants.
* Refresh yourself with a hot shower or sauna at the Transit Hotels.
* Enjoy the nostalgic lounge music performed by our talented musicians at our lounge in the evenings.
* Take a shower or enjoy a massage at one of the Shower, Fitness & Lifestyle Centres and continue your trip feeling refreshed.

spacer line  

ik sluit me aan bij de rest. Op singapore heb je trouwens 2 (misschien wel meer, maar ik weet er 2) tuinen waar je kan roken. die ''smoking area's'' staan aangegeven. gewoon lekker buiten! niet in zo'n stink hol... Als je netjes je sigaretten op ruimt is er niks aan de hand. Ik vind het 1 van de fijnste vliegvelden voor een tussenstop!

Oh ja, je kan ook gewoon pinnen op het vliegveld! (singapore dollars krijg je dan)

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

De verslaafdenruimtes op Changi Airport zijn fantastisch. Tevens kan men de veiligheidscontroles daar ook wel als entertainment beschouwen zeer grondig en langdurig. Van alle luchthavens die ik ken, gewoon de beste, 3,5 uur is een makkie daaro.

Gruces

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Neem het overgebleven "papierengeld"mee naar Bali en wissel het in . Emoticon: Yes!
De rupiahs meenemen voor hetgene wat je niet gekocht hebt in Singapore.
Ik heb wel luxe schrijfwaren ( pennen) gekocht voor een van de weeshuizen aldaar.Maar het is wel een luxe hoor die Pakerpennen voor hun.
Maar de waardering des te groter.
Umberto

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,423 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,811,292 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com