indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ron broens
User
spacer line

wel uiteindelijk hebben we 2 accomodaties gevonden.
nu is de vraag wie is er in een van deze 2 geweest: villa semana of het barong resort te ubud. Graag hoor ik hier meer over.

gorpll
User
spacer line

Kan je wel een ander hotel in Ubud aan de hand doen.Niet te duur en prima van kwaliteit!!
Panda Permai bungalows in Monkey Forest Street Ubud.
Let op als je in oktober november gaat kan afdingen!!

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Afdingen kan niet alleen in oktober of november, maar dat kan gewoon altijd. Gegeven de situatie dat er over-capaciteit is op bali voor accommodatie.

Welnu;

Villa Semana maakt geen onderscheid in rates van high en low season, ze hebben 2 categories villa een van 250 USD en een van 440 USD a night. Het complex telt 10 villas en aanwezig is een Zwembad, SPa en restaurant. Gemiddelde vierkante meters voor binnen de villa bedraagt 95 en voor de tuin bedraagt 160. Van de prijs kan altijd wat af, Nederlanders zijn onderhandelaars dus dat moet lukken, daarbij geef ik ook alleen maar de published rate aan. De v illas zijn in vrij goede staat en hebben een nice view, maar ja ubud... maar dat is mijn mening....

In het barong resort ben ik maar 1 keer geweest en dat is alweer anderhalf jaar geleden, toen vond ik het vrij mooi enz, maar ik denk dat je dan eens goed op hun website moet kijken, de website is vrij gedetailleerd. Ook staat daar precies vermeld de sqm (square meter size), wat ik altijd belangrijk vind.

Beiden resorts maakten op mij een goede indruk, ik denk dat de keuze tussen een van deze beiden vrij moeilijk is, en daardoor dat het puur een financiele afweging is.

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

ron broens
User
spacer line

dank jullie voor de info keuze gemaakt en we gaan naar villa semana laat wel weten hoe het daar was na afloop idd discount voor 3p ron de 300 Emoticon: Yeah right!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

45,676,068 topic views - 220,081 posts - 13,389 topics - 15,546 members - last post @ 30-03-2017 10:06 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

83,792,059 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com