indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Anbrie
User
spacer line

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar de films Stand van de Zon en Stand van de Maan (dit zijn onderdelen van een drieluik, 3e naam weet ik niet).
Iemand hier ooit van gehoord en deze films misschien op DVD of video die ik kan/mag kopieren?

Dank alvast

jokebro
User
spacer line

ja, daar ben ik ookal een tijd naar op zoek , maar ben ook nog niets verder gekomen.
volg je dus op de voet, SUCCES

robbert
User
spacer line

Hoi,
Van SvdZ is een DVD gemaakt (heb het 2 jaar geleden op de PMB bij van Stockum gekocht), van SvdM (nog) niet. Bel/mail of schrijf van Stockum of anders Scarabee Films.
Suk6 Rob

Anbrie
User
spacer line

Dank je Robbert...
Ik heb een mail gestuurd aan Van Stockum en zal de reactie hier op de site plaatsen.
Bij Scarabee vindt ik info dat de film draait in het Ketelhuis in Amsterdam.

eveline
User
spacer line

ik wens je veel succes. Zelf heb ik de films op de filmhuis in Den Haag gezien. gegroet, Eveline

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Bogor
User
User icon of Bogor
spacer line

Ik heb al gisteren bij Dockum-Den haag besteld
De prijst is 27 voor staan van de zon . De film is binnen tien dagen ontvangen.
Ik zoek de film van Garin Nugroho : Bulan tertusuk ilalang, surat untun bidadari
liever dvd....

Anbrie
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Bogor.......heb je meer informatie over Dockum? Telnr? Mailadres?

Ik heb mail van Van Stockum. Ze gaan op zoek.

Bogor
User
User icon of Bogor
spacer line

hello Anbrie Emoticon: Bye bye

Dit is adress van Stockum boekhandelwinkel :
venestraat 11
2511 AR Den Haag

Telp : 070-365.6808
Fax : 070-365.6808
Email : venestraatRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.vanstockum.nl

Selamat sukses, ndok Emoticon: Yes!

Anbrie
User
spacer line

Hey Bogor......dank, van Stockum had ik al gevonden, maar Dockum (wat je schreef) kende ik niet.
Van Stockum zegt trouwens dat ze 'm niet hebben en moeten zoeken.
De film die jij noemt heb ik nog nooit van gehoord. Wat is de vertaling van deze titel? Heb je al in Indonesie zelf gekeken?

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Wellicht mogelijk om een kopietje van iemand te krijgen/maken, als deze niet te verkrijgen is? Ik heb hier zelf ook interesse in... zelf de film Ca-bau-kan in de aanbieding op VCD... om te ruilen...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Anbrie
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Richy.......ik begon mijn post al met kopieren....maar helaas roept iedereen waar de film misschien te krijgen is dus kopieren zit er zo te lezen niet in. Emoticon: Nooo
Maar mocht iemand zich nog geroepen voelen. Tegen vergoeding gemaakte kosten. Dan ben ik je afneemster! Emoticon: Yes!

Bogor
User
User icon of Bogor
spacer line

geen dank Emoticon: Yes!

Ik heb op belgie tv paar jaar geleden gezien. Ik vind erg mooi, zeker voor Indonesiche film.
Bij Rotterdam film festival hebben ook die film van Garin Nugroho ( Surat untuk Bidadari & Bulan tersusuk Ilalang ) geweest.

spacer line  

Selamat malam, heb de film 'stand van de maan' ook in een filmhuis gezien, daar vertelden ze dat 'stand van de zon' vorig jaar was vertoond en dat de derde film uit het drieluik nog gemaakt moet worden..... Emoticon: Cooool

Anbrie
User
spacer line

Heb nieuws van Van Stockum.
Ze hebben 'm gevonden Emoticon: Yes! maar het bedrijf is tot 7-8 gesloten.
Wordt volgende week vervolgd.
Fijn weekend allemaal.

Emoticon: Bye bye

Anbrie
User
spacer line

M'n schoonzus heeft Stand van de Zon!
Ben nog wel op zoek naar Stand van de Maan, want die heeft van Stockum ook niet. Emoticon: Nooo

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 23-08-2005 19:32 Anbrie wrote:
Mn schoonzus heeft Stand van de Zon!

... en een kopietje voor een geinteresseerde zit dat erin Emoticon: Smile Emoticon: Worship

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Anbrie
User
spacer line

Moet 'm nog kopieren, alssie niet beveiligd is zit een kopie er zeker in. Emoticon: Yes! Ik hou je op de hoogte.

lotte
User
spacer line

hallo anbrie

misschien wat aan de late kant, maar beide dvd's zijn te bestellen voor 22,49
(samen) bij
http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bi(...)?&xa=1800&item=22719

groet
lotte

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,760,674 topic views - 236,721 posts - 13,710 topics - 28,493 members - last post @ 24-02-2020 11:23 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,123,040 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com