indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ron broens
User
spacer line

wie kan me hotel of iets dergelijks aanraden, tussen de rijstevelden liefst room via of bij hotel voor 3 personen. voor enkele dagen rustig verblijf in natuur rondom ubud,

Ibu Inge
User
spacer line

Hallo Ron,

Een kennis van mij woont sinds kort in Ubud en op mijn verzoek is hij op verkenning vwb. het zoeken naar hotels. Mijn zijn mountainbike heeft hij al een aantal guesthouse/bungalows bezocht en zijn bevindingen gemaild. De prijzen varieeren van € 7,00 tot € 10,00 per kamer/bungalow per nacht op basis van 2 personen. Ik vertrek 19/8 met 8 man richting Bali en ben van plan om 2 of 3 nachten in Ubud te verblijven. Deze week ontvang ik nog meer info en zal dit naar je toemailen.
Gr. Inge

Jeannette
User
spacer line

Hoi Ron,

Wij zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van Bali. Met onze chauffeur hebben we gelunched in de buurt van Ubud in een waanzinnig hotel. Midden in de bergen met een adembenemend uitzicht. Ik weet de prijzen niet maar heb even hun folder uit m'n koffer gevist (ze zijn nog niet uitgepakt) en hun webadres is:

www.cahayadewatahotel.com

Misschien heb je er iets aan.
Veel plezier.
Jeannette

ron broens
User
spacer line

dank je jeannette dat komt in de buurt inderdaad, wij zijn op zoek naar een wat luxer verblijf voor mijn moeder en ons.

Jeannette
User
spacer line

Hoi Ron,
Wij kunnen je dit echt van harte aanbevelen. We hebben er heerlijk gelunched. De saté is perfect en ook de Pisang Goreng. Het ligt uitermate rustig en het uitzicht is "onwerelds" mooi. Je betaalt ongetwijfeld meer dan normaal maar dat is een keuze. Ubud zelf is natuurlijk ook wel apart maar het hotel ligt er echt buiten. In de bergen, met uitzicht op rijstvelden en een riviertje waarin "gevaren" wordt. Neem vooral een verrekijker mee (tipje) want dan kun je de mensen op de velden zien werken. Ongetwijfeld zullen er ook taxi's zijn die voor een habbekrats downtown kunnen brengen. (misschien iets van 4 of 5 euro). Heel veel plezier. Groetjes,
Jeannette

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Ron,

Gister zag ik je oproep voor een bungalowtje in Ubud temidden van de rijstvelden, moest even zoeken waar ik de naam en gegevens had van een leuk gezellig bungalowtje,het is inmiddels alweer 7 jaar geleden dat ik daar heb verbleven voor een goede week, hier komt:
Villa Chempaka, is een klein eenvoudig in bungalow gebouwd hotel, gelegen temidden van rijstvelden in het centrum van Ubud. Elke bungalow beschikt over een douche, toillet, minibar en terras met airco. Er is een zwembad en een klein restaurant waar je s-morgens kan eten. s-middags wordt er thee met fruit geserveerd. Voor lunch en diner heb je in Ubud keus uit talloze goede restaurants . In die tijd was het niet duur, qua ligging ideaal en je kunt er heerlijk door de sawa's lopen. Hoop je voldoende te hebben ingelicht. Houwdoe

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Hoi Ron,

Kijk eens op www.indovillas.com daar staan wel aardige villas in die je heerlijk tot rust kunnen brengen...

Verder ken ik je budget niet dus ik laat maar een "proefballonnetje" op:

Aardige villa hotels:
Amandari
Waka di Ume
Pertiwi resort & Spa
Pita Maha

Aardige hotels met villas:
Four Seasons Sayan
Begawan Giri (bijzonder maar duur)
Maya Ubud (ben ik persoonlijk fan van)
Alila Ubud
Jalan Jalan Villa & Spa

Aardige Villas:
Imogiri (zo zo zo mooi)
Petanu River, Alamandra (beiden van indovillas)
Villa Isabella

En natuurlijk zijn er nog veel veel veel meer...

Mocht je wat op het oog hebben laat het me dan weten dan kan ik wat extra informatie naar je toe sturen... Zoals vierkante meter binnen en buiten, hoe oud de villa is, etc etc...

Succes,

Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,673,427 topic views - 223,018 posts - 13,505 topics - 16,545 members - last post @ 23-10-2017 16:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

91,205,779 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com