indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

orochi
User
spacer line

Weet iemand een betrouwbare chauffeur in Yogja die nog wat centen wil verdienen? Hij hoeft geen engels te kunnen praten. Gaarne telefoonnummer.

grt,

john

muffy
User
spacer line

jawel john ik weet wel iemand voor je alleen hij woont in semarang.
Tijdens mijn zakenreizen in indonesie , 6 a 7 keer per jaar is hij onze driver en ik ben uiterst te vreden, eigenlijk een soort vriend geworden met hem en zijn familie.
De afstand yogja / semarang is voor hem geen probleem ,denk ik.
Laat me even weten wat je precies wil, hoeveel dagen en waar naar toe dan geef ik je zijn mobile nummer.
groetjes
muffy

orochi
User
spacer line

Hoi muffy,

kan je mij even een emailtje sturen? hier is mijn adres. orochiyamato1Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

ik weet nu nog niet hoeveel dagen en kan je pas antwoord geven rond eind augustus. Alvast bedankt.

john

nienke1977
User
spacer line

John,
Als je nog op zoek bent naar een goede, betrouwbare en nederlands sprekende gids die geheel Java kent mail me dan. Onze chauffeur woont in Sukabumi (ligt tussen Bogor en Bandung), maar hij haalt je net zo makkelijk op in Jakarta als in Yogya. Heeft een goede bus waar je wel met 6 / 7 man in kan als je dat zou willen. Voor ons met ons vieren was dat afgelopen zomer super comfortabel. Als je meer wilt weten...

nienkesternRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,479 posts - 13,648 topics - 19,984 members - last post @ 19-12-2018 15:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,250,697 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com