indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

petite
User
spacer line

Hallo allemaal

Wie gaat er binnenkort naar Bali/Indonesie en woont in de omgeving van Eindhoven??
Ik ben nl al een hele tijd op zoek naar slippers uit Bali in diverse kleurtjes en soorten, en wil vragen of er iemand is die slippers voor me mee wil nemen.

Neem ff contact met me op

Groetjes
Rianne
riannevkRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.xs4all.nl

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

hoi petite,

je vraagt slippers uit bali, ben je er ooit geweest en heb je een voorbeeld van
ik woon in de omgeving van ehv. ik ga over 1 maand daar heen dus ik zou zeggen neem contact op Emoticon: Yes!

petite
User
spacer line

Neej ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb wel voorbeelden ervan.
Als je me ff mailt dan kan ik plaatjes sturen van wat ik bedoel.

Groetjes
Rianne

balilover
User
spacer line

Dit is een hele late reactie maar voor alle andere lezers...op www.slippers.nl verkopen ze geweldige slippers uit Bali. Exclusief handgemaakt. En zeker de moeite waard!

linnie
User
User icon of linnie
spacer line

hm...heel leuk en aardig...maar kwalitatief vallen die slippertjes vaak wat tegen. Ga niet voor die spotgoedkope...die vallen vaak uit elkaar na een aantal uurtjes al...

succes iig

http://www.barudibali.com - Everything you need to know about Bali

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,501,306 topic views - 239,817 posts - 13,723 topics - 32,188 members - last post @ 13-07-2020 20:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,152,629 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com