indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 01-12-2005 06:22 Jantje wrote:

Waarom kom je hier niet wonen.

Hi Jantje,

Ik wil niets liever dan dat, maar ja, we zijn niet allemaal in de positie. Misschien eerst “effe”snel carriere maken hier, want op proletariërs zitten ze bij jullie niet te wachten denk ik. Maar wie weet in de toekomst. En of ik het na twee jaartjes zat zal zijn moet ik nog zien. Alles beter dan dit kikkerlandje.

Mazzel, Jan.
Emoticon:

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

oops, foutje

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Ating, selamat BERbali disitu !!!
Kom je nog als 'lone-ranger' terug ...... en krijgen we een 'big brother/big bung' vanuit Bali ???

'Ahu kura ahia, mansia nia'

spacer line  

Deze moet het morgen maarweer verwezelijken... Emoticon: Nice

Moet ff weg-wezen van hier....zeer vervelend Emoticon: Yeah right!

Lief zijn voor elkaar he !!!

Dah dah....
M-Solo.

Live life to the max.......

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Martin, goede reis! Emoticon: Bye bye

Niet teveel bagage meenemen want dat ze erg streng zijn daar kwam ik gisteren al achter Emoticon: Puh!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

spacer line  

On 25-06-2006 21:06 Richy wrote:
Martin, goede reis! Emoticon: Bye bye

Niet teveel bagage meenemen want dat ze erg streng zijn daar kwam ik gisteren al achter Emoticon: Puh!

Hoi Rich,

Hoe bedoel je...? (schiphol) in iedergeval mag ik 30 kilo meenemen...dan moet je nogal laden Emoticon: Wink

In ieder geval thanks Richy.

Live life to the max.......

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 25-06-2006 21:11 Martin-Solo. wrote:
Hoe bedoel je...? (schiphol) in iedergeval mag ik 30 kilo meenemen...dan moet je nogal laden Emoticon: Wink

Voor m'n meisje is dat geen probleem met alle oleh2. 20kg toegestaan en ze zat op 28kg. Voor 3kg zou ze voor 130 euro gecharged worden. Dat ging dus ff niet door en hebben er 3 kg uitgehaald. Als dank heeft MAS nu haar andere koffer zoek gemaakt... Emoticon: Nooo Volgende keer dus maar weer met SIA Emoticon: Smile

P.S. heb je een freq flyer card dat je 30kg mag meenemen of vlieg je een klasse hoger?

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Maar als je haaientanden meeneemt uit Manado ----heb je beloofd--- Emoticon: Yes! Mag je er door met 19,99 kilo. Emoticon: Nice
Umberto

Ibu Inge
User
spacer line

Richy
Ik ken M-Solo persoonlijk en ik weet dat hij zijn ticket naar DPS bij Cathay Travel in Amsterdam heeft gekocht. Als je daar je ticket boekt dan mag je 30 kg meenemen. Staat ook op je E-ticket vemeld. Heb verleden jaar ook daar mijn ticket gekocht.
Inge

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 25-06-2006 20:17 Martin-Solo. wrote:

Moet ff weg-wezen van hier....zeer vervelend Emoticon: Yeah right!

Hi Ed,
Zeer goede reis en over drie weken ga ik ook die kant op Emoticon: Yes!
Mazzel, Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,823 posts - 13,518 topics - 16,733 members - last post @ 21-11-2017 11:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,381,347 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com