indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 27-03-2007 22:50 merapi wrote:
Sjonge wat een rotdag,
Wilde een schilderijtje ophangen, met mn nieuwe aanwinst: een klopboor.

Alles mislukt, te grote gaten geboord, pluggen vielen er gelijk uit, flinke wond opgelopen aan mn arm.

Buurman maar geroepen en die had het zo voor elkaar.
En natuurlijk weer de opmerking: techniek is niks voor vrouwen..
Nee, maar als je dat nou gewoon wilt leren???
Ik vraag ook niet aan mn buurman of ie wil leren breien[kan ik zelf niet eens]

Maar al met al werd het toch nog een gezellige middag Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Merapi ..... wat denk je dat mannen met twee linkerhanden doen ...... als ze de buurman vragen 'gaan ze af als ťťn gieter' ...... Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Gelukkig ben ik een 'tweehandig' doe-het-zelfer ....... (beginneling)

Op speciaal verzoek voor tuan 'Zieleffe':

'Ahu kura ahia, mansia nia'

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hai Anis, leuke foto!
dat is het juist, mannen met 2 linkerhanden vragen nooit hulp want dan gaan ze inderdaad af als een gieter![nou gieter, zeg maar gerust een complete bandjir!] haha
Ga toch lekker door met klussen, krijg er lol in, en loh Den Haag heeft veel ziekenhuizen en een pak pleisters is ook betaalbaar Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hť Merapi, plak ik jou een kusje op je verwonde arm, heb jij liever een pleister erop.

Bloemetje dan maar?

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

spacer line  

Er komt een muis aan en alle olifanten rennen weg. Zonder gekheid, dat plaatje is leuk.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nou liever een Indonesische spetter, zo rond de 60jaar, ha ha

morgen een drukke dag: vrijwillerigerswerk bij de voedselbank, voor de 2e keer , zwaar maar heel leerzaam Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

60 +

60 -

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nou nee tante Yo, goed bedoeld, maar niet helemaal wat ik bedoel, haha
waar heb je dit plaatje opgegraven??

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 29-03-2007 00:06 merapi wrote:
Nou nee tante Yo, goed bedoeld, maar niet helemaal wat ik bedoel, haha
waar heb je dit plaatje opgegraven??

op de bejaarden pagina ha,ha, was maar een geintje hoor Emoticon: I love it

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ja, besef ineens dat ik in juli 55 word ben je gelijk een senior in een opgedrongen hokje geplaatst, rijp voor het museum voor oudheden.
Ik krijg nu al allerlei reclame binnen, van uitvaartverzekeringen tot allerlei louche beleggingsadviezen, van incontinentiemateriaal tot een 2e huis op Aruba,
Een grote vuilniszak staat klaar

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 29-03-2007 00:15 merapi wrote:
Ja, besef ineens dat ik in juli 55 word ben je gelijk een senior in een opgedrongen hokje geplaatst, rijp voor het museum voor oudheden.
Ik krijg nu al allerlei reclame binnen, van uitvaartverzekeringen tot allerlei louche beleggingsadviezen, van incontinentiemateriaal tot een 2e huis op Aruba,
Een grote vuilniszak staat klaar

Die reclame moet in de papierbak en niet in een vuiniszak hoor!

Het voordeel van 55 + is dat je telefoontjes betreffende lijfrentepolissen of pensioenen af kunt doen met de mededeling dat je niet meer tot de doelgroep behoort.

rijp voor het museum , nog lang niet hoor als je 55 + bent er ligt nog een heel leven voor je.

Is de verwonding aan de arm al weer beter?

zieleffe
User
spacer line

Ja AnisJ je kan een paard laten lachen de olifant is wel flink aan het drukken.
Maar deze lange Jan met zijn tong zo blies hij het verhaaltje uit

Nou Dames Jullie hebben al op vele topic je naaikransje .

Het is te veel offtopick, dames even bij de les blijven, en hier maar uw verhaal over ziektes en aanverwante problemen melden dan in alle topics uw dagelijkse zorg op de massa gaat projecteren. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!
------------------------------------------------------------------
Er volgt nu een verhaal die anderen wel zullen waarderen, en sommige niet, maar omdat er toch een beetje saaiheid weg te nemen is dit best om even te lachen over zij die als maar over een andere hebben en zich zelf vergeten. Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Worship

Maryono
Oorlam
berlalu
Geslacht:
man

Biarkan anjing
menggonggong, GeÔnspireerd door een bezoekje aan de plaatselijke bibliotheek

De Vurige Vulkaan en de Nare Varaan

Een korte samenvatting:

Pak Prik voelt zich eenzaam! Maryono voelt de nattigheid en wimpelt hem af met de compromis, dat hij raad gaat zoeken bij hun geestelijke vader, Lon van die tegen IK is. Hij is net terug van een wereldreis en heeft o.a. het eiland Komodo bezocht. Op dit eiland leven reusachtige hagedissen en volgens de legenden zijn het betoverde prinsen. Mas en zijn kornuiten is echter niet te troosten uit louter eenzaamheid enMaryono laat hem een foto zien van zo een hagedis. Hierbij raakt hij overstuur en wordt in een ziekenhuis met een zware inzinking opgenomen.
janever , Sid en Pin gaan hierop naar IndonesiŽ om zo een varaan te vangen in de hoop, dat deze varaan werkelijk een prins is en zodoende Lon zou kunnen genezen.
Op het eiland Komodo aangekomen werkt een geheim genootschap onze vrienden tegen. Ze willen niet, dat een prinselijke Komodo-varaan op het vaste land komt, want dan zou hun genootschap opgelost worden.
Na enige avonturen op Komodo brengen onze vrienden, ondanks de tegenwerking van het genootschap, een varaan mee. De voorspelling komt uit en het genootschap wordt opgerold.
Thuis in Nederland worden Lon en de varaan aan elkaar voorgesteld, maar het is niet liefde op de eerste blik, bij zoveel wederzijdse lelijkheid.
Pak Prik geeft niet op en vraagt Lonvan die tegen IK is om raad. Hij raadt haar aan bij volle maan rond een heksenkring, een cirkel gevormd door paddenstoelen, te dansen en dan zal de varaan een prins worden.
Onbewust laten Pak Prik en Lon de varaan en Maryono merken, dat zij hen lelijk vinden. Ontzet hierover smijt Lon Pak Prik het huis uit. De varaan meent nu, dat hij de oorzaak van alle ellende is en vlucht. Tijdens zijn vlucht brengt hij de streek in rep en roer. Door zijn enorme grootte denkt iedereen, dat hij een monster is. Alleen in een geestig verwarde man, die geen verschil ziet tussen mooi en lelijk, vindt hij een vriend. Die wordt echter na een tijd opgepakt en de varaan staat er weer alleen voor.
Lon gaat op de zoek naar de varaan, nog steeds in de hoop, dat hij een betoverde prins is. Ze vindt hem en in een bos en ziet daar ook een heksenkring uit paddenstoelen maar valt daarbij door uitputting in slaap. De varaan gaat hierna weg en wordt aangereden door een auto.
Het leger wordt hier op gealarmeerd en wil het "monster" liquideren. Tante Sidonia , Maryono, , Pak Prik en Lon grijpen in en verhinderen dit. Na de succesvolle redding van de varaan krijgen onze vrienden door een inwoner, nl. de tovenaar, van het eiland Komodo de melding, dat de varaan gedwee meeging naar Nederland, omdat zijn kroost in de dierentuin van Rotterdam zit en hij hen nog eens wilde zien.
De varaan en de tovenaar gaan weer terug naar Komodo. Lon is wel ontgoocheld, maar houdt zich dapper en gaat regelmatig op bezoek naar de zoo van Amsterdam Artis om de boomapen te bezoeken.

Bron:
http://suskeenwiske.ophetwww.n(...)?albums/4kl/153.html

En met dank aan:
Willy Vandersteen en Suske en Wiske
Willy Vandersteen maakte tijdens zijn leven vele reizen. Verhalen zoals De gouden cirkel, De sisssende sampam, De Tartaarse helm en De wilde weldoener getuigen hiervan. Zo ook De nare varaan!
Zoals altijd verscheen in De Standaard een aankondiging en dat op woensdag de 13e maart 1974. De voorpublicatie begon van 14 maart 1974 tot 24 juli 1974. Het album zelf verscheen eerst in februari 1975.

kafilah tetap Elke gelijkenis met bestaande personen en gebeurtenissen berust geheel en al op toeval.

Onze verwijderde vriend meneer Z. kan het toch niet laten om te controleren wat hier allemaal wordt geschreven.
Aangezien hij op mooinesia geen eigen topic mag openen over Londoh en zijn vreselijke kornuiten probeert hij het hier en daar gewoon te verstoppen in al bestaande topics.

Kijk nu eens, of ze niet het zelf doen, om alles hier te lezen, en daar op hun site zich belachelijk te maken over de hier geplaatste meningen
Wat een site het wordt een onderonsje als men de informatie niet wilt delen met iedereen dan moet je zo hoog nodig achter de codering plaatsen.
Geen wonder dat men bij zulke site geen reclame bootschappen wilt plaatsen.

Na een week weer mijn computer terug te hebben gekregen ben ik maar aan het experimenteren geslagen.
Want niet alleen in IndonesiŽ moet je uitkijken of je na een reparatie van je computer alles er nog origineel er in zit ook hier in Holland moet je zeker opletten want mijn DVD brander een van de duurdere hadden ze na een reparatie er uit gehaald en een gewone CD brander er in gezet zodat ik de afgelopen week mijn computer bij de firma stond, met de mededeling de orginele er weer in moest zetten, deze man kon daardoor niet op Internet, ja even bij mijn Zoon op zijn computerÖ.. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Bye bye Emoticon: Confused

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Ik had het "ware"verhaal al gelezen aan gene zijde en verwacht nog een beetje geld voor het gebruik van onze nicknames, wilde eerst abraham Mosco vragen maar bedacht dat onze vulkaan zelf misschien wel suggesties zou hebben.

Ik heb maar ff een testplaatje geplakt want anders blijven we weer offtopic met Uw verhaal en aangezien wij het niet over de prostaat kunnen hebben maar wel over aanverwante vrouwelijke kwalen wordt dat er wel eens te pas en te onpas doorheen gesmeten maar Yerunce heeft een goeie hulp aan u als hulpmod.

Ik was al bang dat ik U uit Uw winterslaap gerukt had met mijn moppentrommel maar nee het was Uw PC, ook weer OK, dus kunnen we weer even voort.
Met de groeten van Tante YO zonder banyo Emoticon: Party!

zieleffe
User
spacer line

Ja van u valt het mee maar ik wil niet de moderator uithangen maar bijna die weinige Nederlandstalige topic beginnen de dames over traci en spruitjes lucht en aanverwanten en het lijkt niets meer op Indonesie.

Ja zelfs mag je de foto's die ze op de site zetten, niet meer zien, zet ze achter een login.
Daarom doordat ze dit doen, heb ik er maar eentje gejat van hun site.
In hoeverre het strekt dat foto's op Internet zet, je dat als zijnde jouw bezit is, en mag je dat wel/niet kopieren ???
Moet er wel bij vermelden sla deze site op want het is straks weg gehaald door onze echte moderator, dat vermoeden heb ik !!!, het is niet de eerste keer..... O^ Emoticon: Laugh out loud
Dit is ook wel leuk trouwens het zou met meer foto's kunnen afgebeeld worden als men hier een verhaal hebt die ergens op lijkt beelden zeggen soms meer dan letters. Emoticon: Shiny Emoticon: Yummie! Emoticon: Yes! Emoticon: Nice

Berita Foto: Lomba Slalom Becak
Sekitar 30 pengayuh becak di Gresik, mengikuti Lomba Slalom Becak yang digelar Komunitas Wartawan Gresik. Kegiatan ini dalam rangka HPN

spacer line  

Om Ziel, dat plaatje van een oude vrouw vind ik zo mooi. Lijkt op een schilderij. Ga maar lekker door met plaatjes plakken.

Groeten, Zonnebloempje.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Nou Dames Jullie hebben al op vele topic je naaikransje .

Daarom een foto van het naaikransje speciaal voor Om Ziel

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Voor Merapi,

Ergens op internet kwam ik deze uitspraak tegen.

Ik wou dat ik een vulkaan was.. De hele dag roken en de anderen die zeggen..Kijk hij werkt!

zieleffe
User
spacer line

Nou zonnbloempje je word op je wenken bediend, het was wel zoeken maar toch gevonden Emoticon: Bye bye

En deze voor de dames Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Shiny

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Heer Zieleffe,

Het bovenstaande plaatje staat mij wel aan, het is haast teveel eer voor het naaikransje.

Groeten van het degelijke wijfje, maar als je durian of erwtensoep hebt gegeten dan kan de naald wel eens uitschieten of moet er hard gewaaid worden met de sapolidi

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Nog, steeds hetzelfde recept 'Ziel' ......

'Ahu kura ahia, mansia nia'

zieleffe
User
spacer line

Nou AnisJ als ik katten al zie dan wordt ik zo elergies van dat mijn ogen Puppillen beginnen dan op te zetten.
Ik krijg er ook Jeuk van, vooral de bovenkant, dan lijkt het dat ik vlooien hebt i.p.v, de Kat Emoticon: Yummie! Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley

Ik zal eens een mooie portretfoto van deze Z publiceren op dit forum. Heb ik ergens wel op mijn harde schijf.

Eens kijken wat zijn antwoord zal zijn, de kinderachtige vent.

Zal er bij vermelden dat er dan een advocaat bij u op de stoep zal staan MIJNHEER VOS

zieleffe
User
spacer line

'Extreme Home Makeover'
Moeilijke tijden Niet iedereen gaat het in het leven voor de wind. Het overlijden van geliefden, een natuurramp of andere onverwachte gebeurtenissen kunnen het leven in een klap veranderen. In ĎExtreme Home Makeoverí staan families centraal die emotioneel de nodige klappen hebben moeten incasseren en van wie het huis ook niet in een bepaald fraaie staat van onderhoud verkeert. Het team van ĎExtreme Home Makeoverí wil een gezin dat veel tegenspoed heeft meegemaakt in het zonnetje zetten door ze een compleet nieuw en volledig ingericht huis te geven.

Dit is een programma die zeer prijswaardig met de mensen omgaat.
Dit gebeurd in een land die nog al zich sterk maakt als een economische land waarin toch verschrikkelijke veel ellende is.
Ik ben er altijd zeer geŽmotioneerd er over, en laat wel eens een traan
Dan ben ik maar wat blij dat ik, en mijn kinderen hier in Holland zijn geboren, waarin toch nog wel veel geregeld is.
Men zegt wel eens dat Nederland over geregeld is, ja dat kan zijn, is eigenlijk ook wel zo.
Maar er zijn hier ten minste verzekeringen af te sluiten die uitkeert, zodat je niet alleen met je zorgen achter blijft.
Je krijgt een kans om weer de boel op te pakken, en alles wanneer je ten minste stabiel bent op de rails te zetten. Dit 'Extreme Home Makeover' het verhaal in quote bovenste was even een sprongetje
Waarom dit verhaal ja om even aan te geven dat er in vele landen er zo voor staat dat ze bij geringst probleem je geen financiŽle mogelijkheid meer hebt.
Wat heeft dat met IndonesiŽ te maken, dit kwam in mij op omdat de president van IndonesiŽ het promoten van de Toeristen industrie weer actueel maakte.
Maar dan komen anderen die met IndonesiŽ zeker ook te maken hebben in aanmerking, zij die een relatie hebben met uit IndonesiŽ gekozen partner.
Daardoor mag je wel stellen dat je wel wat geld naar IndonesiŽ laat stromen.
Dus ook niet een verwaarloosde deel van de economie, er zijn toch heel wat sobats die in IndonesiŽ, een relatie hebben en dan dit ook nog financiŽle bijdrage levert.
Sommige zullen dit overdreven vinden, maar er zal zeker nog wel veel stof doen opwaaien, en vooral van een vriendelijke site die maar niet begrijpen dat wat hier vertelt word door mensen met vlees en bloed die een vrouw, en ook kinderen hebben, die daar in IndonesiŽ ook nog een deel hebt leven waaraan ze afhankelijk zijn.
En daar wordt gewoon over heen gekeken.
Als je zelf geen kinderen hebt, kan ik begrijpen dat je dan dat gevoel niet kent, maar als je een vrouw, en kinderen hebt begrijp ik niet dat er zo gereageerd wordt, en op deze opmerking zie ik al stof aankomen.
Vooral die Solo Tripper die maar niet begrijpt dat er ook ergens een grens bestaat aan dat schimpen en schelden, en over, en weer, mensen, belachelijk te maken.
Daar van moet je toch weten, maar schijnbaar er niets van begrijpt, dat er ook zoiets als respect bestaat,het vermoeden bestaat bij mij doordat hij geen echte Familie band kent dit als een gemis ondervind, en denkt dat je dan alles mag plaatsen , en zeggen hoe je over mensen denkt, over hen denigrerend, demotiverend er over doet.
Ik heb het lef gehad om hem daarop aan te spreken, op zijn eigen site, maar dan begint hij te schelden, en zijn mede kornuiten die er helemaal geen snars van begrijpen zijn aanvallen aan te moedigen en mee te doen als of het gewoon is dat je daarop mag schimpen.
Maar laat ik u wel zeggen ik heb een brede rug, maar doordat ik kinderen hebt 8 stuks en een lieve vrouwtje zal ik mij beperken, en over hen nalaten wat het is geweest.
Mijn oudste dochter heb ik het laten lezen, en die zegt Pa die man mist iets, en dat zijn kinderen die hem aanmoedigen of afhouden.
En dit is het laatste wat ik kwijt wil in het belang van mijn kinderen en vrouw. Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Cry Emoticon: Confused
P.S Yoke als u het werkelijk bent op die andere site (1 Aprilmop) chapo dat je het aandurft hen van repupliek te dienen............. Emoticon: Laugh out loud

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hallo Om Ziel, ja hoor dat ben ik, gewoon onder mijn eigen naam.
En er is netjes gereageerd van daaro, ben ik blij om. Soms moet een vrouw even ingrijpen in een mannenwereld en de boel een beetje recht trekken.
Uw verhaal is ook duidelijk ook wij steunen familie daar dus hoef ik geen verdere uitleg te geven. U zou zich hierover niet zo druk moeten maken, soms "begrijpen" mensen elkaar niet of willen het niet en dan kan je betere een eind aan een zinloze discussie maken.
Fijne dag verder,
Yoke
Zo maar ff een plaatje erbij, we zijn off topic

zieleffe
User
spacer line

Neen druk maak ik mij niet tenzij ik mij druk maak is het te wijten aan dat ik een Tukker bent, van afkomst.
Als ik mij ergens voor inzet dan bijt ik mij er wel vast in, dat kan soms overkomen als drukte maker maar niet zo als men denkt, ik voel mij er wel bij.
Druk maken?, maak je eigen dik, en dat is niet gezond zoals dit symbolische karakter mannetje
----------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------
op de andere topic dit al gelezen?

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

" rel="nofollow">

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Op 1 of andere manier komt er 2 foto 's .
Wat moet ik doen om 1 foto er uit te halen en een tekst te schrijven ???

Wie o wie ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,340 posts - 13,717 topics - 29,630 members - last post @ 07-04-2020 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,977,669 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com