|
|
|
|
|
Hoi Yoke,
Ik zal het eens proberen:
1e een foto van jezelf plaatsen: Die moet je eerst ‘hosten’, en daarvoor kan je bijvoorbeeld naar: http://img88.imageshack.us/
Daar ga je bladeren naar je opgeslagen foto. Als je die hebt aangetipt klik je op ‘host it!’
De pagina verspringt daarna en je foto is dan in klein formaat te zien.
Nu scroll je naar onderaan de pagina en kopieer je de onderste link (Direct link to image)
Deze zet je vervolgens door middel van plakken of paste tussen [img ] en [/img ] op je reactie van Indahnesia
2e een foto van het internet plaatsen:
Klik met je rechtermuis op de gewenste foto en klik daarna met je linkermuis op eigenschappen en kopieer daarna de link achter adres [URL]
Deze plaats je vervolgens weer tussen [img ] en [/img ] (de spatie bij die haakjes mag er niet tussen, maar dit doe ik even omdat het anders niet in beeld is te brengen, want dan verschijnt er een rood kruisje in een hokje)
Succes, Jan
|
|
|
|
|
On 23-10-2006 21:32 Martin-Solo. wrote: Verder vraag ik me wel af..waarom er zoveel fotos verdwenen zijn in dit Topic
|
Het is mij ook opgevallen dat bij oudere topics dan zeg een half jaar de foto’s verdwenen waren. Dat heeft denk ik te maken met de host waar je je plaatje geparkeerd hebt. Ik ben nu al geswitcht van picsplace naar imageshack, maar dat is nog te kort om er wat van te kunnen zeggen. Misschien weet iemand van ons een host die ze langer of altijd laat staan?
|
|
|
|
|
" rel="nofollow">
Ik hoop dat het nu lukt Jan ,Yes!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze werkt dus wel op mijn PC hartstikke bedankt.
Ik denk dat de anderen niet te lezen zijn i.v.m de beveiliging of zo. Moet nog wel even uitzoeken hoe ze groter geplaatst kunnen worden.
Dit was in mei of juni op Bali in2005, Carnaval met praalwagens op de jl. pantai kuta.
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
On 24-10-2006 18:13 dangdude03 wrote: Hoi Yoke,
Ik zal het eens proberen:
1e een foto van jezelf plaatsen: Die moet je eerst ‘hosten’, en daarvoor kan je bijvoorbeeld naar: http://img88.imageshack.us/
Daar ga je bladeren naar je opgeslagen foto. Als je die hebt aangetipt klik je op ‘host it!’
De pagina verspringt daarna en je foto is dan in klein formaat te zien.
Nu scroll je naar onderaan de pagina en kopieer je de onderste link (Direct link to image)
Deze zet je vervolgens door middel van plakken of paste tussen [img ] en [/img ] op je reactie van Indahnesia
2e een foto van het internet plaatsen:
Klik met je rechtermuis op de gewenste foto en klik daarna met je linkermuis op eigenschappen en kopieer daarna de link achter adres [URL]
Deze plaats je vervolgens weer tussen [img ] en [/img ] (de spatie bij die haakjes mag er niet tussen, maar dit doe ik even omdat het anders niet in beeld is te brengen, want dan verschijnt er een rood kruisje in een hokje)
Succes, Jan
|
Je ziet, het is gelukt, nu kan ik tenminste rustig volgende week vertrekken naar Bali. Groeten Yoke
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Ik zie hier op mijn PC bij meerder postings X (kruisjes) staan en die foto's kan ik ook niet openen.
|
|
|
|
|
Tante Yoke ik heb de zelfde foto ge kopieert en probeer het nog eens hier naar toe te brengen.
Op de basis van keuze die je mag maken op die site http://load.imageshack.us/
Maar die tekst er onder hoef toch niet, en de grote van die foto was die zo?
|
Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen
|
|
|
|
Helemaal onderaan de pagina van imageshack (daarvoor moet je naar onder scrollen of de pagina omhoog douwen) is een link waarachter staat "Direct link to image" Als je die kopieërd krijg je hetzelfde formaat als je oorspronkelijke foto.
Die kruisjes zijn van foto's die niet goed zijn geplaatst of van foto's die langer dan een bepaalde tijd hebben gestaan waarna de host het welletjes vindt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bedankt Heren, ik kom er wel met een beetje begeleiding.
Deze is dus al groter en beter te zien.
terima kasih banyak
Yoke
|
|
|
|
|
Jepp hij zit Tante Yoke
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
Dag Yoke ik plaats mijn foto's nog steeds via picsplace....want die jij nu geleerd hebt....die moet ik ook nog effies verkennen  .
Ik geloof dat je binnen kort op reis gaat vandaar deze...
|
|
|
|
|
Hier is'tie dan in groter formaat.
Ik vind dit programma het gemakkelijkst.
Eduard bedankt voor je leuke kaart.
|
|
|
|
|
Yoke als je de link van je foto in de reply hebt staan hier...dan enter de link 1 of 2 keer naar beneden ! dan staat je foto vrij van de zwarte lijn in je post
|
|
|
|
|
zal het nog een keer proberen
|
|
|
|
|
HiYoke, wat een mooie foto"'s !
Een heel prettig verblijf op Bali toegewenst!
~Ben een beetje dizzy, stond af te wassen vanmiddag, er brak een glas, kan gebeuren.
Een flinke wond van 10cm, we gingen maar het ziekenhuis, de hele boel gehecht en hand in het verband, gelukkig mn linkerhand dus ik kan nog tikken
|
|
|
|
On 24-10-2006 22:58 merapi wrote: HiYoke, wat een mooie foto"s !
Een heel prettig verblijf op Bali toegewenst!
~Ben een beetje dizzy, stond af te wassen vanmiddag, er brak een glas, kan gebeuren.
Een flinke wond van 10cm, we gingen maar het ziekenhuis, de hele boel gehecht en hand in het verband, gelukkig mn linkerhand dus ik kan nog tikken
|
Om on topic te blijven : Die foto,s zijn gemaakt op Bali vorig jaar Juni. Bij toeval kwamen we deze optocht tegen en vroegen waarvoor dat was, het was carnaval zeiden ze, maar vast een ander carnaval dan in het zuiden van ons land.
Als je meegelezen hebt dan weet je nu ook hoe je een foto in je posting moet plaatsen. Die van Dangdude die werkt goed op mijn PC de andere leveren alleen maar kruisjes op die ik niet kan openen.
Wat een ellende, afwassen en dan zo'n jaap in je hand krijgen. Glas zeker kapot gegaan in de afwasbak en er toen in gegrepen. Een snelle genezing toegewenst.
Liefs Yoke
|
|
|
|
|
Tante Yoke, dit is een beetje wreed wat u doet, op de valreep voor u afreist nog wat mooie sfeervolle foto`s plaatsen en roeeeeets daar gaat tante met Catay, wij hier straks als het gaat vriezen met een bevroren snottebel watertandend achterblijven.
En maar dromen van het warme weer hahahaha.
Ik hoop Yoke, dat jullie een geweldige vakantie krijgen en Merapi, veel beterschap, vraag aan uw lief een ijzeren Truus, alles erin knop op aan en na twee uur schoon de glazen en borden de kast in.
De aankomende week natuurlijk niet nodig hahahaha u heeft nu een ijzen lief die het voor u moet doen.
|
|
|
|
Toen de optocht afgelopen was kwam dit er achter aan,daar kwam toch een kwalm van af.
|
|
|
|
|
Malam bedankt voor de vakantie wensen, dit jaar ben ik weer terug voordat de vorst komt. 1 Dec. zijn we weer thuis en vieren voor de verandering kerst in Holland.
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
89,082,056 topic views - 240,881 posts - 13,739 topics - 34,583 members - last post @ 08-03-2021 07:49 CET
|
145,111,379 pageviews |
|
|