|
|
|
|
|
tis wel laat..maar alsnog van harte Gefeliciteerd!
|
Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!
|
|
|
|
Hey Richy,
Ook van harte. Sorry maar ik heb die kalender niet altijd bij de hand.
Eveline, prachtfoto. Ik krijg dat nog steeds niet voor elkaar.
|
|
|
|
Hi Jantje, tis niet zo moeilijk hoor...maak gebruik van hieronder " add image" en daar tussen in doe je de link van de foto....voila..
Maar dat geeft niet hoor..als je nu gaat oefenen he(  ) je zult zien tegen die tijd dat ik jarig ben....lukt het je om mij mooi felicitatie foto te sturen hahahha....soms ben ik ook helemaal niet bescheiden hoor....
Of bedoel je anders, dat ballonnen blazen je het nog niet lukt hahaha, in dat geval moet je even wachten tot ik een bezoekje kom brengen in Semarang(klopt dat?)?
En een hint voor beste Jeroen....mijn verjaardagsdatum staat helemaal nog niet op de verjaardagskalender...
|
Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!
|
|
|
|
Hi Eveline,
Hier een ander Jantje die het niet voor elkaar krijgt. Dat van add image is mij duidelijk, maar wat bedoel je met daartussen 'de link' van de foto. Ga je eerst 'kopiëren' en dan met behulp van 'plakken' tussen de haakjes, of moet het 'blauwe' adres balkje van de pagina ertussen?
Alvast bedankt,
Jan.
|
|
|
|
|
Nah Jantje en Dandude03,..daar tussen de IMG teken de link van de foto plaatsen. De link van de foto kun je vinden op de foto van een website..of als je foto hebt, doe je die eerst in website verwerken...en dan ga je naar de foto toe, druk je op j erechte muis, daar ga je naar "eigenschappen" dan zie je http adres van die foto...kopie je die even en voila..plaats/plak je tussen die IMG..en klaar is kees...ingewikkeld wel maar je kun niet van uit je documenten hier plaatsen..helaas...
|
|
|
|
|
ben even kopje koffie drinken
|
|
|
|
Hoi Dangdude,
Sorry hoor maar is dit nu een foto die je zelf gemaakt hebt en daarna naar jouw website hebt verplaatst of is het een foto van een website waarvan je de link gebruikt heb. Ik wil het onder de knie krijgen vóór Eveline het mij uit komt liggen...
|
|
|
|
Ha Jantje,
Nee, dit is er een van een internetpagina, ik heb zelf (nog) geen eigen site. Ik kan me voorstellen dat je nu enige haast hebt voordat Eveline komt.
Maar je kent het principe van kopiëren en plakken toch wel? Of gaat het bij add image al fout bij je? Als je dan goed leest wat Eveline schrijft moet het toch lukken. Maar ik hoor het wel.
Groet.
|
|
|
|
|
Hi Yance,
As je nou hiero effies je foto in quastie uplood:
http://picsplace.to/index.php
en daarna wacht tot de tweede pagina verschijnt met de links, dan kopieer je de forum link even en plakt die in je bericht, je hoeft de [ img ] [ / img ] tags van dit forum niet te gebruiken want die staan al in de URL.
As dit niet lukt, vlug je pensioen aanvragen
Gruces
|
|
|
|
Bedankt voor de tip Londoh. Dit kiekje is genomen op Nias eiland, de sprookjesachtige Lagundi Beach nabij Teluk Dalam.
|
|
|
|
|
De een viert zijn verjaardag terwijl de ander iets herdenkt.
|
|
|
|
|
Ja, gelukt. Bedankt Londo
Ik dacht... dat ie hier woonde..
|
|
|
|
De echte doorgewinterde Indonesiër heeft veel van zijn leven meegemaakt en is nu overal op voorbereid. (Bukittinggi 2004)
|
|
|
|
|
Deze "sexy" dames staan klaar om een feest maaltijd te bereiden.
|
|
|
|
|
....en deze serveren, helpen opeten en dragen je daarna ten ruste
Die van boven doen de afwas onder het roken van een paar Zware van Neelen.
Gruces
|
|
|
|
Ik heb de titel van het topic even algemeen gemaakt, zodat we allemaal kunnen testen
|
|
|
|
|
.....de westerse pisang goreng
Leuk n plaatje toevoegen en best gemakkelijk.
grtz,kwies
|
Het mooie van reizen is het thuis komen
|
|
|
|
On 16-07-2005 15:23 Kwies wrote:
.....de westerse pisang goreng
|
...en hier komt ie vandaan
Hoezo Bali beïnvloed door toerisme.
Bali 2005
|
|
|
|
Onlangs is Martin Solo gesignaleerd in Noord Sulawesi.
|
|
|
|
|
|
Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
|
|
|
|
Aceh hearts and minds Indonesia
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
87,962,803 topic views - 240,754 posts - 13,734 topics - 34,238 members - last post @ 18-01-2021 13:08 CET
|
143,311,568 pageviews |
|
|