indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

marco_e
User
spacer line

Op mijn bericht in de Engelse sectie van dit forum krijg ik niet al te veel respons. Daarom nog eens een poging in de Nederlandse afdeling. Komt ie:

In augustus ben ik weer op Java. Dit keer wil ik voor een journalistiek project zoveel mogelijk mensen met een Indische achtergrond interviewen. Het gaat dus om mensen met (deels) Nederlandse/Europese wortels die na de onafhankelijkheid van IndonesiŽ ervoor gekozen hebben daar te blijven en niet naar NL te vertrekken. Ook hun kinderen of kleinkinderen behoren tot mijn 'doelgroep'.
Het maakt me dus niet uit of de mensen arm of rijk, jong of oud, etc., zijn. Ik wil namelijk een zo breed mogelijk beeld schetsen.

Volgens mij heeft bijna iedereen met Indische roots nog wel familie in IndonesiŽ, dus laat de tips maar komen! Namen, adressen, e-mailadressen: alles is welkom.

Bij voorbaat uiteraard mijn hartelijke dank!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik zal eens navraag doen voor je. Een kennis in Solo (nee, niet Londoh) is een Indo, maar ik ga niet zomaar andermans prive-gegevens rondstrooien natuurlijk. Je zal wel van hem horen, of niet. Emoticon: Puh! Maar dan hoor je dat wel van mij. Emoticon: Smile

marco_e
User
spacer line

Prima, dan hoor ik wel van je. Of niet natuurlijk.

Nog meer mensen-met-connecties? Ik hou me aanbevolen...

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

Zie mijn antwoord in het Engelse gedeelte.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

Schultz
User
spacer line

Marco-e,
Heb je geprobeerd adressen te krijgen bij de Stichting Halin,die zich bezig houdt met Indo's in Indonesia,die in armoedige omstandigheden zijn geraakt?
E-mail van de stichting is : halinRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotnet.nl Zie ook de website: home.wanado.nl/carl.parijs.Succes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,636,337 topic views - 242,018 posts - 13,760 topics - 35,453 members - last post @ 16-10-2021 18:44 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,286,420 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com