indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Joesboef yth.,

Wat betreft CIA en g.n-2 moet je zeker een VVD-er als Albert vragen, die weet
daar alles van. >=I:-)=
Nog vaker naar INDOnesia gaan Albert om bij te leren ....
Dit gaat jouw 'no-nonsens' pet te boven.

Martin Solo artinya apa ???

Wit of zwart magie moet je ervaren en niet theoretiseren, ga eens vaker naar INDOnesia en niet alleen 'Big City' life waar je als dude lekker duur kan doen met je Euro's !!!

Dengan hormat .... Anis.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

Hallo allemaal,

Over guna2 is al eerder een topic geopend. Ik heb toen ook al gezegd dat het allemaal onzin is. Je prent jezelf in dat het bestaat en dus bestaat het. Heeft iemand het zelf ooit persoonlijk meegemaakt of is alles van horen zeggen. En als er wat zou zijn, hebben jullie daar zelf een rationalistische verklaring voor gezocht? Ik ben geboren en getogen in Indonesia maar heb nooit en te nimmer wat gezien of meegemaakt wat onverklaarbaar is. Benader ik het te rationalistisch? Komt het door mijn goochelkennis, dat ik de trucs doorzie?
In september ga ik weer voor tien maanden naar Indonesia. Als er forumleden in die periode in Indonesia zijn daadwerkelijk iets meemaken en zo aardig willen zijn om mij te waarschuwen, dan wil ik graag even langskomen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

spacer line  

Hoi Anis,

Alles moet bespeekbaar zijn vind ik ! maar laten we niet iedereen erbij betrekken ofdat zij onder 1 hoedje spelen Emoticon: Wink thats all.

M Solo.

Live life to the max.......

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 24-06-2005 15:42 sidik wrote:
Hallo allemaal,

Over guna2 is al eerder een topic geopend. Ik heb toen ook al gezegd dat het allemaal onzin is.

Zo zijn er mensen die zeggen God bestaat niet, Reiki is niets meer dan geloven dat het werkt en daardoor gaat de klacht over.
Ook voorspellen en vele andere zaken.

Totdat je ermee geconfronteerd wordt dan opeens merk je dat het allemaal wel degelijk werkt.
Ik zelf doe aan alternatieve geneeswijzen men denk dan al snel aan Jomanda. Ik vind het totaal niet nodig om ook maar iets te bewijzen, aan hen die er niet in geloven.
Hetzelfde met voodoo. Ook daar heb ik bewijzen van ontvangen, doch 99% van die gasten die het in Indonesie uitvoeren kunnen het niet, trukjes of zijn amateurtjes. De echte professionals laten zich niet zien.

Je kunt er om lachen mij voor idioot uitmaken, je doet maar. Maar
laten we hopen dat je er nooit mee in aanraking komt.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

sahabat
User
spacer line

Dear Albert,
Ik voel niks bij Uw msgges.Uw mssges zijn niet nice.
U praat veel.
Sahabat

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 24-06-2005 19:25 sahabat wrote:
Dear Albert,
Ik voel niks bij Uw msgges.Uw mssges zijn niet nice. U praat veel. Sahabat

So what!
Ik schrijf niet voor jou.
Er zit een X rechts boven, gewoon even aanklikken dan zie je niets meer doei. Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Beste mensen,
Het is een kort en krachtig antwoord: Het bestaat.
Ik heb het echt meegemaakt in Bali.Ik was bang en geschrokken.
Het gebeurde tijdens de Ogoh Ogoh.
Ik ben wel een ietwat nuchtere Zeeuw maar het is zo!!!!!
Umberto Emoticon: Clown

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

On 24-06-2005 19:18 Albert wrote:
[...]

Ik vind het totaal niet nodig om ook maar iets te bewijzen, aan hen die er niet in geloven.

Albert,

Juist deze mensen moet je bewijzen dat er meer is tussen hemel en aarde.

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

Umberto,

Toch niet zoiets als dat nep barong gedoe? Overigens, kijk uit voor hallucinerende middelen en hypnose!! Dan ga je (en ik) dingen zien of horen die anderen willen dat je die ziet of hoort.

Schultz
User
spacer line

Toch is er iets meer tussen hemel en aarde,dan wij nuchtere figuren denken.Ik heb zelf wel eens aparts meegemaakt,maar of je dat guna-guna mag noemen?Ik weet het niet.Wel heb ik in mijn IndiŽtijd veel verhalen over guna-guna gehoord en niet van zwevende figuren,die na een Koninginnedagfeest-in-de-tropen hun verhaal moesten doen,neen beslist nietWie daarin wil geloven die gelove.Wie daarin niet wil geloven,wel die gelove niet.Maar laat iedereen in zijn eigen waarde.Zo zegt een oude heer.

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Hi ... Ating sobat !!!!
Bagimanalah keadašn ???
Emoticon: Wink Koningin Wilhelmina (zei het al, geloof ik) 'Eenzaam maar niet alleen'.

Terug n. de T van topic: 'Guna-2' is een Tempo Dulu term tegenwoordig zegt men ' .... dia pakai-2'
Soms is het overdreven, ..... je moet wel kunnen relativeren !!!!
Zo had ik eens met iemand uit INDOnesia gekeken naar Chinese acrobaten; deze persoon, met een vrij hoge opleiding, beweerde met stelligheid dat deze chinezen aan 'pakai-2' deden: .... anders kunnen ze toch die kunsten niet doen ...???
'Wat ik ook deed om haar uit te leggen dat deze acrobaten, in China speciaal uitgeselecteerd worden en naar speciale kostscholen gaan ....zij geloofde mij niet !!!'

Beste initiefnemer, van dit topic, magie is niet te leren .... belangrijker is, wat wil jij zelf ermee doen !!!
Als je verkeerd leert kun je in een psych.inr. eindigen .....
In INDOnesia heb je ook mensen die een jimat gebruiken om rijk te worden bijvoorbeeld .... je worden eerst rijk, om dan vervolgens ..... zo arm als een kerkrat te eindigen !!!

Greets ..... Anisj.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Anis,

Believe it or not;
Vroeg of laat komt het bij je terug maar in meervoud dan wat je hebt weg gegeven. En dan is het te laat om spijt te hebben wat je anderen hebt aangedaan.

Het is niet gratis, vroeg of laat krijg je de rekening gepresenteert en betalen zul je!

Het enige wat gratis is, is de witte magie. En als je weet hoe is er een overvloed voorradig waar je oneindig vaak uit kunt/mag putten.

Groet,
Albert

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik voelde al dat dit niets ging worden. Emoticon: Puh!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

94,618,867 topic views - 242,009 posts - 13,759 topics - 35,452 members - last post @ 15-10-2021 19:42 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,253,833 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com