indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

patatje
User
User icon of patatje
spacer line

Hallo,
Vanaf november zullen we enkele maanden in Semarang verblijven. Vermits Semarang niet altijd de meest aantrekkelijke stad is en zeker niet echt een vakantieplek vroegen we ons af of iemand ervaring heeft met vakantieplekjes in de buurt van Semarang. Wat zijn interessante plekjes waar we met onze twee kleine kindjes naartoe kunnen binnen een redelijke afstand. Ik heb het niet over Bali, Yogya, Pangandaran... Ik dacht aan Karimun Jawa of zo. Iemand ervaring op die eilanden? Bedankt

E.Vliet
User
spacer line

Patatje,

Dichtbij zijn Bandungan en Ungaran. Dit zijn hoger gelegen stadjes waar het wat koeler is en bovendien zijn hier enkele leuke hotels.

Erwin

patatje
User
User icon of patatje
spacer line

Dank je voor je antwoord. Beide plaatsen zijn me bekend (vnl de steile hellingen Emoticon: Wink ). We zijn eigenlijk meer op zoek naar een alternatief voor Bali, Lombok.... Het is onze bedoeling om ginder regelmatig wat vakantie te nemen en weg te zijn uit de drukke stad. Normaliter zouden we naar Bali gaan voor een lange periode (drie maanden) maar dit is een moeilijk haalbare kaart omdat ik nu onlangs te horen heb gekregen dat de verlengingen van het sociaal visum steeds dienen te gebeuren in hetzelfde immigratiekantoor. Het is niet echt haalbaar om telkens als de maand bijna om is even van Bali over te komen enkel en alleen om het visum te verlengen. Daarom zoeken we iets in de buurt van Semarang zodat we toch ook dat vakantiegevoel hebben. Dat vakantiegevoel is heel simpel voor ons, vooral voor onze kindjes en dat is 'water'. Beiden zijn waterratten dus dat is onze priorteit. Buiten Karimun Jawa weet ik niets. Ik ben er nog niet geweest, maar het ziet er wel allemaal mooi uit op het internet.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,357 posts - 13,717 topics - 29,644 members - last post @ 07-04-2020 17:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,998,114 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com