indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ron broens
User
spacer line

weet iemand of er ramadan is en of dit iets uitmaakt als je daar bent, betreft eten en drinken enzo.

ibuibu
User
spacer line

Goedemorgen;

De Ramadan begint dit jaar op naar ik meen 4-5 oktober. Wat betreft of je hier wat van merkt, wij denken van wel. Overdag zullen de eetgelegenheden niet zo druk zijn, logeer je in een klein guesthouse of zoiets zul je misschien mee "moeten"doen met de ramadan omdat de guesthouseheer/dame ook ramadan heeft. Wij waren meestal net voor de ramadan weer vertrokken naar nld dus hoe het precies is in ramadan tijd weten we niet. Succes ermee!!!

ibuibu

suwouw
User
spacer line

ik heb er vorig jaar met de ramadan weinig van gemerkt in Jakarta. de restaurants zijn gewoon open (meeste met halve gordijnen voor het raam) en rustig, alleen met de opening rond 6-en is het op de weg en in de restaurants erg druk, je kan dus beter ervoor of erna gaan eten. ik zou zo weer omstreeks die periode gaan, geen probleem.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

45,657,548 topic views - 220,056 posts - 13,388 topics - 15,536 members - last post @ 28-03-2017 18:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

83,755,486 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com