indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sahabat
User
spacer line

Readers,
Dit deel van indonesiah.com is klein omdat het goed forum is.
Ik denk omdat hier mensen niet door maar zeuren.
ik ken een forum van bali/ind ,is net voor in de geraniums.
Ze vragen bijvoorb of pin automaat goede koers heeft Emoticon: Shiny
of ik wil alleen weekend naar Jkrta .Berapa ?.Echt waar.
Malu ya
Sahabat

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Ben ik enigszins met je eens Sahabat.

Toch, wat er op een indonesie forum bepraat wordt is me eigenlijk om het even, zelfs over koersen en pinautomaten. Want iemand die voor het eerst naar indonesie gaat heeft dat soort vragen wel.

Als het maar betrekking heeft op Indonesia
je kunt evt een afdelinkje openen hiervoor met algemeen gestelde vragen.

Maar wat mij vaak zo stierlijk ergert is het feit dat er op fora die zogenaamd gericht zijn op Indonesia of bali een club van dezelfde personen neerdwarrelt die menen alles te moeten HOLLANDS- ver-indischen alsof Indonesia van hen is.
En dan dat gezeur om die Londoh.

En evenzo dat ergerlijke kwasi-petjok (indisch-nederlands?) gekwats en met die spelling van voor 1972 , om dat indische nog extra te benadrukken ook..
Mijn vrouw spreekt nu ook een aardig woordje nederlands met een bepaalde tongval, zij komt regelrecht uit Jawa Tengah/Bali, zou je ook indisch kunnen noemen

In Indonesie wonen veel meer mensen met een indische achtergrond, en die denken over bepaalde zaken heel anders dan die in nederland.
Op midden Jawa wonen ook een aantal personen met de naam VOS en op Bali met Bauer.
Maar die "indo's" "indischen hoor je niet over vroeger, en wanneer zij het toch doen dan is het voornamelijk in positieve zin.
Want zij zijn Indonesier geworden en ook geen rancunes, over vroeger.
Niets hiervan!

Wanneer die indischen in nederland nu eens Nederlander worden, want waarom zitten ze in nederland? - zijn we van hun gezeur eindelijk eens af.
Ik bedoel hiermee dus die polderindo's en indischen op internet en op die fora.
Die 25% van Londoh.

Je rechten halen of nemen in Nederland, OK., vind ik ook
Gezeur. Neen, dank u.

Ed Vos

Sweet young thing

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Sorry Mas,

Niet zo zeuren over die Indo's, dit forum heet Indah nesia. Indo is voorbij, dat zong Wietke van D. al vorige eeuw. Voor Tempo Doeloe zijn er geeigende fora. Hier leven we NU ( ik bedoel niet Nahdlatul Ulama).en heet het Indah.

Het is vooorbij, kasian het is voorbij (die WvD is gewoon een blanke in een Indopak toh ?) Den haa, den haa de weduwe etc.

Gruces

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,455 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,990,618 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com