indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, airlines and transport > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

mleeuwen
User
User icon of mleeuwen
spacer line

Heeft iemand wel eens in 2005 een touristclass ticket omgezet naar bijvoorbeeld first of business class bij Malaysian airlines?
Bij Garuda kon dat voor een redelijk bedrag (Ī $250).
Alvast bedankt voor de reacties!
Mar van Leeuwen

suwouw
User
spacer line

Voorzover ik weet kan het alleen met airlines die een soort tussenklasse hebben als bij Garuda de Premium. Volgens mij hebben China Air en Eva Air iets vergelijkbaars. Bij Malaysian kan het natuurlijk ook naar Business Class maar dat zal dan een heel stuk duurder zijn lijkt me.

spacer line  

Als je veel vliegt krijg je die Upgrade gratis (te minsten dat kun je proberen)was toen nog bij Garuda-indonesia....ikzelf had toen al zo'n 8 tickets in 3 jaar, en ik heb een mailtje gestuurt naar de desk van Garuda-amsterdam of ik geen korting kon krijgen of in een anderen class kon vliegen ?. 3 weken later hadden ze mijn Pn veranderd naar Premiumclass Emoticon: Nice (zonder bij betalen natuurlijk) toppie was het proberen waard! moest wel effe wennen tussen die champagne-drinkers! heb ook vele malen het trapje naar beneden genomen naar de ecconomy-class.

Verder succes bij Malaysian airlines ! wie niet waagt wie niet wint Emoticon: Yawn .

M-Solo.

Live life to the max.......

EricYen
User
spacer line

Ja hoor, dat kan.

Ik heb onlangs een binnenlandse vlucht van MAS van economy naar bus clas omgezet, omdat economy overboekt was en ik op standby kwam. Aangezien ik geen frequent flyer ben/was van MAS betaalde ik gewoon het geldende tarief bij. (ik ben wel KLM Flying Dutchman deelnemer, partner van MAS, maar dat maakte niet uit...).

Wat Martin bedoelt, werkt helaas meestal alleen wanneer je vaste klant / deelnemer bent van programma van de betreffende maatschappij.

Overigens zou ik niet snel uit eigen beweging een upgrade nemen bij MAS, aangezien het een zeer zeer goede maatschappij is, waar de economy al stukken beter is dan bv. de bus class bij menige andere airliner. Maar in geval van een intercontinentale vlucht met "overnachting" is het het overwegen waard.

mleeuwen
User
User icon of mleeuwen
spacer line

Hallo allemaal Emoticon: Bye bye , bedankt voor jullie uitstekende adviezen; ik was verheugd dat jullie reeds zo snel reageren. Ik zal uiteraard de adviezen ter harte nemen en mij hierop (nog meer) oriŽnteren. Ik hweb nog tot 1 september dus verdere adviesen zijn natuurlijk welkom Emoticon: Shiny
bedankt en groeten
Mar van Leeuwen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,342 posts - 13,704 topics - 27,677 members - last post @ 29-01-2020 09:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,907,730 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com