indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Het was erg druk vandaag op Pasar maar wel weer gezelig. Emoticon: Shiny

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Heel erg duur heb ik gehoord! Emoticon: Angry

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Is al jaren duur,maar alles hier duur toch? Emoticon: Clown

sahabat
User
spacer line

Veer,
Wij hebben dubbel feeling over mahal
Here in de west is een andere economy
Mensen van hier zullen noit begrijpen dit issue.
Maar weet je ik zeg,wil je lekker dikke account hebben ,ga naar Asia.
Maar wat ik al zeg tegen Londoh ya,je word moe ya van zus en zo.
Sahabatl

ron broens
User
spacer line

ja het is duurder als op bali natuurlijk, mar gelukkig verdienen wij iets meer, en ook weer veel meer niet indostandjes, welke indo heeft nu iets aan een minivaatwasser. Het eerste wat mijn moder zei toen ze die zag was "ik heb er dan al 2 nodig voor de pannen" en een massage stoel, je laat je toch lekker pijit door je partner of kinderen

Schultz
User
spacer line

Ja,maar dan moet je partner dat wel kunnen,dat pijitten.Je kan proberen zelf wat in je kuiten te knijpen,maar dat haalt denk ik niets uit.Wie weet is dat een hint voor mensen die kunnen pijitten : ga maar eens rond als een "warung keliling"maar dan alleen voor pijit,zonder andere verkoopdingen,als vaatwasser en zo.Zo kan je een "tukang pijit "worden En dan bij de mensen nog een lekkere kopi tubruk en stukje spekkoek,wat wil je nog meer in deze moeilijke tijd.....

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

Gisteren geweest. Zeggen dat alles duur is, is een open deur intrappen. Je komt daar toch om oude kennissen en vrienden tegen het lijf te lopen? Trouwens het beste was gratis te genieten. Kroncong muziek. Wanneer halen ze trouwens dangdut artiesten naar de PMB?
Tip voor degenen die geld willen verdienen tijdens de PMB! Probeer een toilet te exploiteren in de buurt van de eetwijken!

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Zonde hè die treinstakingen Emoticon: Angry
En het aantal liep al terug Emoticon: Stupid

Jantje
User
spacer line

On 16-06-2005 12:43 sidik wrote:
Tip voor degenen die geld willen verdienen tijdens de PMB! Probeer een toilet te exploiteren in de buurt van de eetwijken!

Is het eten zo slecht? Emoticon: Confused

EdwinJ
User
spacer line

Ik heb er prima gegeten gisteren. Restaurant Sumatra.
Saté Kambing, saté Ayam, Rendang ..... En een lekker verfrissend bekertje cendol. Smaakte heerlijk.
Was er wel ontzettend heet daar binnen (tegen de 40 graden gok ik) maar ondanks dat was het er bere gezellig. Veel bekenden tegen het lijf gelopen. Mijn vrouw kwam zelfs haar vroegere buurvrouw uit Jakarta (jl. Pramuka) tegen.
Heerlijk sfeertje daar op de Pasar. Je komt binnen er ruikt gelijk al die Durian. Net of je buiten loopt te slenteren door de straten van Jkt.
Tsja, de entree is niet goedkoop maar dat ben je al gauw weer vergeten als je eenmaal binnen bent.
Maar ja, ga maar eens een dagje naar een pretpark. Wat ben je dan al niet kwijt aan geld.

Volgend jaar gaan we weer!

Salam

Edwin

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hallo Edwin J.
Zo te lezen heeft het in restaurant Sumatra goeg gesmaakt, voor herhalin vatbaar, Emoticon: Yes! Maar om een jaar te wachten dat duurt wel wat lang. Weet niet waar je woont, maar restaurant Sumatra zit in Stein. (Limburg). Vroeger en dan heb ik voor een jaar of 5 tereug bemiddelden zij ook in guesthouses
hebben er twee op Sumatra en ik dacht 4 in Java. Men was bezig om ook op
Bali en Lombok guesthouses te openen. Het is maar dat je het weet
Latex40 Emoticon: Worship

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

Jantje,

Emoticon: Laugh out loud Maar ik bedoelde dat je zo'n end moest lopen om je "boodschappen" te doen.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

45,676,068 topic views - 220,081 posts - 13,389 topics - 15,546 members - last post @ 30-03-2017 10:06 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

83,791,995 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com