indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Joeysb
User
spacer line

Ik ben een 23 jarige student en zit in het 2e jaar van International Business and Languages, afstudeerrichting vrijetijdsmanagement, aan de Saxion Hogeschool te Enschede. Hiervoor heb ik de Middelbare Hotelschool in Almelo met succes afgerond.

Vanaf september 2005 wil ik heel graag vijf maanden stage lopen op Bali, maar het lukt me tot heden niet om een stageplaats te vinden.

Zou iemand me aub willen helpen??
( mail dan aub naar joeyscipioRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.wanadoo.nl)

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Joey

E.Vliet
User
spacer line

Joey,

Er is een Nederlander met een hoge functie in een luxe hotel op Bali. Ben alleen z'n naam kwijt. Ik zal eens spitten in de archieven. Hij zal ongetwijfeld iets weten. Ga er wel van uit dat je stagevergoeding wellicht slechts bestaat uit een fijn portie sate kambing. Lang niet gek overigens. De salarissen van de mensen die daar werken liggen nl. al erg laag. (40 euro p/mnd bijv.)

Erwin

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Bali Hyatt denk ik: de heer Robbert van der Maas.
Succes
Umberto p.s. je moet zelf opzoeken naar het tel. nummer. Emoticon: Yes!

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Robbert van der Maas is de GM van Grand Hyatt Bali en niet van de Bali Hyatt... GM van Bali Hyatt is de heer Stephen Radcliffe