indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Joeysb
User
spacer line

Ik ben een 23 jarige student en zit in het 2e jaar van International Business and Languages, afstudeerrichting vrijetijdsmanagement, aan de Saxion Hogeschool te Enschede. Hiervoor heb ik de Middelbare Hotelschool in Almelo met succes afgerond.

Vanaf september 2005 wil ik heel graag vijf maanden stage lopen op Bali, maar het lukt me tot heden niet om een stageplaats te vinden.

Zou iemand me aub willen helpen??
( mail dan aub naar joeyscipioRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.wanadoo.nl)

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Joey

E.Vliet
User
spacer line

Joey,

Er is een Nederlander met een hoge functie in een luxe hotel op Bali. Ben alleen z'n naam kwijt. Ik zal eens spitten in de archieven. Hij zal ongetwijfeld iets weten. Ga er wel van uit dat je stagevergoeding wellicht slechts bestaat uit een fijn portie sate kambing. Lang niet gek overigens. De salarissen van de mensen die daar werken liggen nl. al erg laag. (40 euro p/mnd bijv.)

Erwin

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Bali Hyatt denk ik: de heer Robbert van der Maas.
Succes
Umberto p.s. je moet zelf opzoeken naar het tel. nummer. Emoticon: Yes!

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Robbert van der Maas is de GM van Grand Hyatt Bali en niet van de Bali Hyatt... GM van Bali Hyatt is de heer Stephen Radcliffe

Alleen neemt Hyatt geen trainees van buiten af aan, of je moet op de hotelschool van Lausanne zitten.

Als je echt een hotel wil als stageplaats neem dan even contact met me op, wellicht kan ik je verder helpen aan wat e-mail adressen en telefoon nummers.

Verder weet ik niet wat voor functie of stage je wil doen, dus dat hangt er allemaal van af

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

nona
User
spacer line

Maurits, als je wil stage doen, hier heb ik adres voor je : Mr. Tatang Ruhayat, (he is the one important person at Hotelschool in Bandung) Hij weet precies welke stage plek voor studenten,
Bandung International Hotelschool
Jl. Setiabudi
Bandung
west java Indonesia.
good luck. Ik zal zijn telefoon nummer even zoeken. Hij is ook vaak naar zwitzerland.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Ik hoef geen stage meer te lopen..... Ik heb mijn management training al afgerond...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

suwouw
User
spacer line

Ik heb wel stage gelopen van buitenaf bij Hyatt Aryaduta en Grand Hyatt in Jakarta, wellicht dat deze andere regels hebben.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

O ja?

Hyatt Aryaduta... Ken je Bapak Ade? Director of rooms?
of Munawaroh, catering?

suwouw
User
spacer line

hi maurits,
zegt me op zich niets, maar ik liep daar stage eind 1992, dus dat is alweer even geleden..
ik vond beide hotels echt heel erg prettig, en ik werd er enorm goed begeleid!

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Dat is inderdaad alweer een tijdje geleden... Dan zullen beiden er nog niet gewerkt hebben....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,341 posts - 13,717 topics - 29,630 members - last post @ 07-04-2020 06:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,978,403 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com