indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij vragen ons dus af wat voor schoenen we moeten meenemen. we waren van plan om wandelingen te gaan maken, en vroegen ons af of daar persé hoge schoenen bij horen? En dan sandalen voor in de steden? Maar kunnen we dan niet hier de hoge schoenen en daar de sandalen of andersom kopen?

thanks in advance Emoticon: Worship

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik loop tegenwoordig al kilometers op mijn teenslippers Emoticon: So funny Maar wellicht is het gezonder om wat stevigere schoenen uit te zoeken inderdaad.

Je kan natuurlijk ook in Indonesië je schoenen kopen, maar hele grote maten zijn moeilijker te vinden dan in Nederland. (Waar een groot deel trouwens uit China komt tegenwoordig)

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

schoenen jeroen,
zoals je weet heb ik een kleine maat 47 met pijn maar laat mijn sandalen en schoenen op bali maken 2 dagen wachtten en ze zijn klaar en de prijs daar koop ik in nederland nog geen paar badslippers voor. Alleen je moet de weg weten hetzelfde voor het maken voor een maatpak. Was even inhaken op jouw bericht. Op zijn brabants gezegd houwdoe

eric57
User
User icon of eric57
spacer line

Mijn zoon heeft maat 43 en ze hebben hem hartelijk toe gelachen toen hij mooie gympen in zijn maat wilde kopen.
Wij hebben vorig jaar voor het hele gezin sandalen gekocht en je raad het al ..nooit gedragen. Teenslippers waren favoriet.
Als je de jungle in gaat heb je wel goede schoenen nodig, maar vooral de zolen moeten niet te glad zijn, je glijdt snel uit.

eric57
User
User icon of eric57
spacer line

Trouwens diezelfde zoon vraagt of je het adres kunt geven voor maatpakken.. Ik neem aan op Bali?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Latex,

Mijn maat 43 is vrij normaal (al denk ik soms van niet), maar mijn simpele slippers doen het prima. Ooit heb ik in Nederland sandalen gekocht, die heb ik uiteindelijk bij een hotel achtergelaten. Vast wel iemand die er nog een paar jaar plezier van kan hebben.

Yerun

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Neem hollandse klompen mee...wellicht een handelsidee? Emoticon: Wink

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Wat dacht je van Klompen?
kijk als je toch niet weet wat je moet!
Klompen hebben ook klompschoenen.

Schultz
User
spacer line

Vroeger had je ook nog "kleteks"Ben benieuwd of ze nog bestaan.Het liep heel lekker van kleték,kleték,kleték op de stenen vloer.En als je helemaal niets meer weet,ga dan maar "met zonder schoenen,hewoon op je blote kakies ja?"
Hoge laarzen zijn niet aan te bevelen,tenzij je nog moet paardrijden.Ook militaire kisten zou ik maar thuis laten.
Hoe dan ook veel wandelplezier daar in de heerlijke hitte

spacer line  

Ik zou zeggen doe er niets om...om die voetjes....thuis kun je nog lang genoeg dubbele sokken aantrekken Emoticon: Yawn ...geniet van de warmte..di bawah kaki.

Live life to the max.......

spacer line  

Ik zelf geef de voorkeur aan wandelschoenen van de merken palladium of aigle. Zijn beide frans van komaf en in veel outdoorzaken te koop.
Deze schoenen horen tot de standaarduitrusting voor het legioen in de tropen.
Zolen zijn van rubber met een goed profiel, de rest is van katoen.

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

90,122,038 topic views - 241,253 posts - 13,739 topics - 34,870 members - last post @ 15-04-2021 17:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

146,831,029 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com