indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > User feedback > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Beste Jeroen,

Zou het misschien niet interessant zijn om een Topic te openen over " doing business in Indonesia" ?

Ik ben zelf van mening dat dit een aanvulling is voor het Forum. Zeker omdat dit members van indahnesia.com informeert en wellicht helpt en forum leden onderling kunnen elkaar ook helpen.

Ik hoop dat je mijn advies aanneemt.

Met vriendelijke groeten,
David

eenheid in verscheidenheid

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Fajarsantoso,

Een topic openen kan altijd. Je bedoelt wellicht een subforum. Ook dat kan, maar dan moet er belangstelling voor zijn. Vooralsnog heb ik een aantal kandidaten hier staan, waar ik deze zeker bij zal zetten. Ik ben binnenkort op vakantie, dus pas de 2e helft van het jaar (klinkt dramatisch, maar valt best mee) zal ik weer een inventarisatie maken.

Uiteraard kun je me helpen overtuigen door de komende tijd reeds bestaande topics te noemen die volgend jou in aanmerking komen om in het subforum te worden gezet. Dan neem ik je opmerkingen graag mee in mijn afweging.

Yerun

sahabat
User
spacer line

Yth,Fajarsantoso,
Ik vind een heel goed idee,een sub forum voor business Indonesiah.
Yerun,
Voor jou wel extra attention dan werk making selection topics voor sub forum
en main forum.Maar wie mee doet hier moet ook zelf nadenken ya toch. Emoticon: Yes!
Sahabat (nog steeds met griep)

ruud
User
spacer line

even een reactie op business op forum;
reeds enige aanvragen zijn er geweest;zoals studenten willen importeren en
vragen raad,oke,als men dan reageert en stuurt gegevens van telefoon nr.en email,dan krijgt men geen EEN reactie,ik zou zeggen geen extra forum voor dit onderwerp.Wie handel drijft,moet zelf uitzoeken en geen raad of adressen vragen aan leden.Een goed ondernemer weet de weg die hij moet bewandelen.Ik hoop dat Jeroen dit ter overweging meeneemt.
Ruud

sahabat
User
spacer line

Ruud ik vind dit een a-sociale attitude.Je moet delen in leven !!!!!!!!!!!!!!!!!
we praten over een simpel forum on the internet waar mensen info moeten wisselen.Als je ooit miischien bij ons komt voor businiss,waar wij wonen,zeg ik ook niet ,zoek maar zelf uit.
sekian
sahabat underlined text link here

nona
User
spacer line

dat is oo een goed idee, ik krigt altijd per kwaartar Indonesian Nederlands association magazine, dan kunnen heel veel informatie krijgen over business in Indonesia, veel ook nederlandse bedrijven, en ook veel indonesische bedrijfven die zoek nederlandse partnerzaken enz.

goed idee !

spacer line  

Hoi Jeroen,

Bedankt voor het in overweging nemen van mijn voorstelling en veel plezier toegewenst tijdens je vakantie. (Wellicht naar Indonesie toe?).

Beste Ruud, ik begrijp je frustratie wanneer je interesse toont en vervolgens geen antwoord krijg. Jouw mening deel ik zeker met je, daar ik zelf ook Aziatische handel studeer in Amsterdam. Maar ik ben ook van mening dat studenten waar jij me te maken hebt gehad in het verleden, grote kans hebben om hun ideeen niet te realiseren gezien het feit dat ze zo nonchelant en laks zijn. Met zo'n houding kun je niet in het bedrijfsleven aankomen.
Dan persoonlijk vraagje, doet u ook zaken met indonesie, bent u importeur of expporteur?

Nona, hoe kom je aan die Indonesian Nederlands Associatin magazine? Zit je nu in Indonesie in Nederland? Kun je me wat informatie geven over hoe ik in aanmerking kan komen voor die Indonesian Nederlands association?

Oja, Sahabat, betersschap! Emoticon: Wink

David

eenheid in verscheidenheid

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

De titel is aangepast. Iedereen kan hierover zijn feedback geven, dan kijk ik er binnenkort naar.

lvangulik
User
spacer line

Graag een topic over dit onderwerp. Alle initiatieven zijn welkom, dus ook deze!

Ik ben zelf op zoek naar mogelijkheden om te investeren in industriele en agro-food bedrijven in Indonesie. Daarnaast ben ik op zoek, als inermediair, naar import/export mogelijkheden van machines en installaties.

Lody van Gulik

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

David:
www.ina.or.id

Begin de details te vergeten

ruud
User
spacer line

beste David,
ik ben importeur,en tevens producent
groeten ruud

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,386 posts - 13,692 topics - 25,241 members - last post @ 22-10-2019 03:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,691,401 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com