indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Marleen_V
User
spacer line

Ik ga deze zomer 2 maanden naar Indonesie en heb dus een socio-cultureel visum nodig. Nu heb ik iemand die voor mij een sponsorbrief wil schrijven. Alleen ik ben op zoek naar een voorbeeld in het engels of nederlands. Op www.visumdienst.nl staat er alleen een in het Bahasa Indonesia en bovendien staat in die brief dat je moet aantonen wat de familieband is, wat dus niet hoeft.

Heeft iemand een goede voorbeeldbrief voor mij in het engels of nederlands? Of kan iemand die brief van visumdienst.nl misschien vertalen. Ik wil namelijk graag weten wat er in staat voordat ik hem op ga mailen naar mijn 'sponsor'.

Alvast bedankt!

Groetjes Marleen Emoticon: Bye bye

P.s. e-mailen kan ook, vraag me even naar mijn e-mail op het forum

Confy
User
User icon of Confy
spacer line

voor zover ik weet moet de brief geschreven zijn in indonesisch en moet een KTP(identiteitsbewijs) van de persoon daar bijgesloten worden.

Marleen_V
User
spacer line

Ja ok, maar ik wil dus zelf graag weten wat er precies in staat voordat ik het naar mijn sponsor stuur. Het moet toepasbaar zijn op mijn situatie. Dat er dus niet zoiets instaat als: wij hopen je snel te ontvangen in ons huis in Bali, terwijl mijn sponsor in Sumatra woont.

Groetjes Marleen Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,342,320 topic views - 239,699 posts - 13,725 topics - 32,083 members - last post @ 07-07-2020 01:58 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

135,898,825 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com