indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Immunotherapie.

In het Nijmeegse U.M.C./Universitair Medisch Centrum 'St Radboud' werken artsen met een nieuwe, nog experimentele manier om bepaalde vormen van kanker te bestrijden: Immunotherapie .
Het idee achter de therapie is om het eigen afweersysteem van de patiŽnt te versterken en zo de kanker te bestrijden .
Dit lukt helaas niet altijd, maar er worden ook goede resultaten geboekt.
De 34-jarige Pauline van de Meer uit Oosterbeek kreeg vier jaar geleden immunotherapie tegen huidkanker; sindsdien is ze kankervrij.
In Gezond en zo een reportage over deze revolutionaire behandelingsmethode.
Bron: www.omroepgelderland.nl
Immunotherapie is een experimentele behandelmethode tegen bepaalde vormen van kanker.
Sinds 1999 zijn 100 patiŽnten behandeld, die niet meer op ťťn of andere wijze konden genezen. Om het proces te versnellen zou eigenlijk een toestroom van 50-60 patiŽnten per jaar nodig zijn. Op dit moment is dit niet haalbaar; het is duur.
K.W.F. (Kon. Wilhelmina Fonds) kankerbestrijding en Europese subsidiegevers financiŽren 80% .... maar er is meer geld nodig.
De stichting Nijmeegs OFFENSIEF TEGEN kANKER (N.O.T.K) zet zich in om geld voor onderzoek en therapie bij elkaar te krijgen.
Voor meer info kunt u kijken op:
www.stichting-notk.nl secr.trs Cathy v/dBrink
E.-ml: infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.stichting-notk.nl
UMC St. Radboud Nijmegen: www.umc.nl
www.kankerbestrijding.nl van K.W.F.
www.diagnose.nl

'Ahu kura ahia, mansia nia'

sahabat
User
spacer line

Anis,

Hele goede mssge van jou.!

Sahabat

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Zeer interessant......als ik informatie over immunotherapie wil hebben ga ik voortaan naar indahnesia.com! Super!!
Groet, Johan

Begin de details te vergeten

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Beste AnisJ,
Een fantastisch verhaal!! Alleen weet je waarschijnlijk niet dat immuuntherapie al jaren ingezet worden tegen verschillende vormen van kanker en auto-immuunziekten en dat dit gewoon uit het ziekenfonds betaald wordt (behandelingen van duizenden euro's zijn helaas geen uitzondering, daarom moet de arts wel een extra formuliertje invullen om toestemming te krijgen van het ziekenfonds).

Ik denk dat in Indonesie (want daar gaat het forum toch om) het geld minstens even goed terecht zal komen, als het tenminste bij de juiste persoon terecht komt! Je kan een kind al vaccineren tegen dodelijke ziektes als mazelen en hepatitis B voor een paar euro, en zodoende echt een verschil maken!!

Weet jij trouwens of dr. Koster (hematologie) ook aan dit onderzoek heeft meegewerkt? Hij was op blauwe maandag nog eens mijn supervisor.. Emoticon: Smile

Gracias. Sama sama

sahabat
User
spacer line

Dear Kiwi,
Ik vind U berichten alsmaar vervelender worden.
Sahabat Emoticon: Yes!

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

S. mua yth.,

Ik had dit bericht als mededeling alleen willen doen, zodat iedereen ermee doet wat hij/zij ermee wil doen ....
Dit is een overgenomen bericht, omdat het mij belangrijk lijkt voor de mensen die het betreft.
Meer wil ik er niet aan toevoegen .....
Als je iemand gekend hebt die deze ziekte gehad heeft, dan is het anders dan waneer je niet geconfronteerd wordt ....

Anis.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,850,218 topic views - 238,252 posts - 13,717 topics - 29,517 members - last post @ 04-04-2020 04:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,862,910 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com