indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

leontien82
User
spacer line

Hallo,

In april ga ik een rondreis maken van 2 weken naar Java en op het einde 2,5 dagen op Bali. De rondreis Java is helemaal georganiseerd, maar op Bali wordt er niets meer geregeld. Wie heeft er tips over wat je gezien MOET hebben op Bali en wat in 2 dagen te doen is... ?! Ik weet het, het is kort, maar we hebben niet langer de tijd...! We verblijven op Bali trouwens in Kuta.

Groetjes Leontien

wmbee
User
spacer line

Het gebied rond Kuta is nogal toeristisch. Ik vind zelf het binnenland van Bali mooier dan de zuidkust. Het noorden ken ik niet. Het is leuk om een fiets, brommer of motor te huren en lekker rond te gaan rijden. In Kuta zelf is Poppies Gang (I of II) een leuk straatje.
Ik heb zelf een beetje rare herinneringen aan Kuta, daar een paar dagen na mijn verblijf de boel ontplofte dankzij een paar malloten die niet van westerse invloeden houden.

frodo98
User
spacer line

Tja; de 2 toeristische attracties die de gemiddlede tourist moet zien zijn TanahLot (tegen zonsondergang) en Besahki-tempel. Ik zou ook een wandeling door Ubud centrum en een rit in de omgeving maken en weer terug langs Sukawati markt.

shuisheng
User
spacer line

= edit =

jgm.wacki
User
spacer line

Emoticon: Yes! Emoticon: Sadley

jos

spacer line  

GWK (Garuda Wisnu Kencana) op het Bukit schiereiland van Bali is erg indrukwekkend. Het ligt niet ver van een andere bezienswaardigheid, nl de Uluwatu Tempel

Veel plezier daar.

Robert
User
User icon of Robert
spacer line

On 08-07-2004 18:57 pietervanriet wrote:
GWK (Garuda Wisnu Kencana) op het Bukit schiereiland van Bali is erg indrukwekkend. Het ligt niet ver van een andere bezienswaardigheid, nl de Uluwatu Tempel

Veel plezier daar.

Volgens mij zijn al een paar maanden terug. Ze gingen in het voorjaar Emoticon: Nice

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Bali is and always be a topic of interest. Whether people went or are going there noe or than. So any information will be welcome!!

SEpp

rindubali
User
spacer line

Hou je van minder toeristische plekken, hou je van het pure Bali en hou je van wat actief zijn, kijk dan eens op mijn site "Actief in de Tropen" www.lyswood.com/holiday
Veel tips, aanbevelingen, routes, etc.
Hans

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

GWK, is trouwens niet zo veel aan, het is weer zo'n regering project, wel mooi, maar dat is wel leuk als er iets te doen is.. Bovendien is het beeld nog niet af.. maar een kijkje waard.. Ga dan verder naar de Uluwatu tempel, en dreamland beach... Vervolgens ga je eten bij Jimbaran Bay. Dat is een leuk dagje

Cultureel kun jij bezig gaan in Tanah Lot, als je de weg kan vinden tussen de Taiwanezen.. Ubud voor typisch balinees en handwerk vaardigheden... '

Of wil je niet veel van bali zien, ga dan twee dagen naar Menjangan.. zeker aan te raden als je van snorkelen houdt

En zo kunnen we nog wel even doorgaan

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Huur een busje met chauffeur en laat hem jou de leukste plekjes zien. Bali herbergt de mooiste sawa's. Aanrader!!

Confy
User
User icon of Confy
spacer line

GWK is dat vlakbij die universiteit? met dat beeld dat half af is ?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,423 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,810,967 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com