spacer indahnesia.com - Discover Indonesia Online
spacer

Peduli Anak - straatkinderen

Bali Informatie
spacer
  · You are currently in > Forum > Tickets, airlines en reizen > View Topic

Retourvlucht Jakarta met KLM vanaf € 817,-

black line
[Centraal] Wie vliegt er op op een bepaalde datum naar Indonesië?
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 14 | 15 | 16
User topic rating: Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings
zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Posted @ 02-09-2006 13:48

Gordon die Amsterdamse zanger kent u hem?
Had er over dat de KLM niet meer was wat het is geweest, in zijn column.
Daar was ik met hem eens maar de KLM heeft er nog al emotioneel er op gereageerd.
De kritiek van Gordon was en is terecht KLM is niet meer wat het ooit was, na die fusie met Air francs ze mogen wat mij betreft dat Koninklijke er nu wel van afhalen.
Ook Lufthansa is eens, en nooit meer, en vooral die luchthaven Frankfurt wat een erg onover zienlijk airport en ver van nationale naar internationale gate
Ik vlieg dit jaar niet meer al hoewel ik een optie had in December 2006 bij Lufthansa
Ik AANULEER het nu omdat het mij niet bevallen is.
Dus welk maatschappij zal het worden Maleisië, CATHAY China , die hebben wij nog niet gehad de rest wel die op Azië vliegen Koeweit en Gulf waren niet slecht maar via zo lang onderweg, met overstappen ook via London al gehad.
Straks moet ik of met de boot of hoe kan je nog meer met vervoer naar Indonesië komen? Emoticon: Sadley Emoticon: Puh! Emoticon: Confused

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

spacer line  
Posted @ 02-09-2006 14:34

Ziel,

SQ heeft laagseizoen v.a. 25 dec...als je nu ook boekt voor de vlucht van de 29ste...dan zie ik je wel tijdens die vlucht Emoticon: Wink

Live life to the max.......

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Posted @ 02-09-2006 21:21

ik moet er nog over denken want eigenlijk de Familie wilde ons met kerstmis laten komen
Maar wij weten nog niet wat wij willen, het is nog tijd genoeg, maar goedkopere tikets zijn er niet volgens CATHAY TRAVEL Emoticon: Worship

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

Pardi
User
spacer line

(Edited) Posted @ 02-09-2006 22:30

Om ziel

Ook ik zal niet meer met de KLM vliegen, het lijkt wel Rusland aan boord qua service. S.Q is me te duur op het moment ruim 1100 Euri voor 2 maanden.
Maar op maandag 11-9 ja ja ja ik wil de goden uitdagen het zelfde te doen wat de moslims doen uit naam van allah ( deze allah is bewust klein geschreven) De Grote Allah zal ons zeker willen beschermen neem ik aan.. Zo niet dan toch zeg de mazzel aan Allah en zijn volgelingen.

Ik wens alle moslims een goede Ramadan toe en een selamat Idul Fitri.
Ik vier het lekker weer eens in Indonesia.

Salam Pardi/Ab Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

(Edited) Posted @ 03-09-2006 00:18

Wij gaan een beetje eerder dit jaar,1 november hiep hoi.
Met Cathay Pacific, ben er al eerder mee geweest, is best te doen hoor.
Wij zijn niet zo groot dus voor mij is er beenruimte genoeg en op Hong kong even lekker tussen de mooie orchideeen wandelen.
Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

(Edited) Posted @ 03-09-2006 01:04

On 02-09-2006 13:48 zieleffe wrote:
Ik vlieg dit jaar niet meer al hoewel ik een optie had in December 2006 bij Lufthansa
Ik AANULEER het nu omdat het mij niet bevallen is.

Kom eens met wat feiten/ervaringen waarom jou het niet bevallen is. Ik lees al in tig posts dat je Luftie niets vond maar lees nergens waarom? Het is zo makkelijk om ongefundeert iets negatiefs te schrijven. Aziatische vriendelijkheid hoef je bij Luftie niet te verwachten en een eigen beeldschermpje had je waarschijnlijk ook niet.

De KLM is lekker in het verweer gegaan tegen een colum van een nutteloze vetkwab die alleen maar wil laten merken dat hij wel business vliegt. Sinds hij op Lelystad een proeflesje in een klein kistje heeft gehad en nu een poging doet om zijn sportvliegbrevet te halen, denkt de beste man dat hij alles van de luchtvaart af weet. Triest figuur en lekker makkelijk onderwerp om een colom over te schrijven. De KLM is altijd al bagger geweest dus AF overname of niet dat maakt geen verschil Emoticon: Smile

P.S. ik ben benieuwd wie van diegene die hier stug blijft roepen nooit meer met de KLM te vliegen, toch instapt wanneer de ticketprijs enkele honderden euro's goedkoper blijkt te zijn dan van een concurrent.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Posted @ 03-09-2006 19:30

On 02-09-2006 22:30 Pardi wrote:
Om ziel

Ook ik zal niet meer met de KLM vliegen, het lijkt wel Rusland aan boord qua service. S.Q is me te duur op het moment ruim 1100 Euri voor 2 maanden.
Maar op maandag 11-9 ja ja ja ik wil de goden uitdagen het zelfde te doen wat de moslims doen uit naam van allah ( deze allah is bewust klein geschreven) De Grote Allah zal ons zeker willen beschermen neem ik aan.. Zo niet dan toch zeg de mazzel aan Allah en zijn volgelingen.

Ik wens alle moslims een goede Ramadan toegewenst, en een selamat Idul Fitri.
Ik vier het lekker weer eens in Indonesia.

Salam Pardi/Ab Emoticon: Bye bye

Ja ook een goede ramalledan dan toegewenst en een Selamat Jalan, goede reis Emoticon: Shiny

tijgetje
User
spacer line

(Edited) Posted @ 20-09-2006 08:29

Op 6 oktober a.s vertrek ik met mijn gezin naar Jakarta voor zaken. Ikzelf ben hier al 2 keer eerder geweest., een keer 4 mnd en 2 mnd. Wij zijn o.a in Bali, Bandung, Yogya Cirrebon, Bogor, Puncak en Jakarta geweest. Wij gaan nu een half jaar. mijn vrouw is een Chinese uit Jakarta en ik een Belanda en samen hebben we een liplap van 10 mnd. Emoticon: Smile Zijn er toevallig meer Nederlanders tijdens de periode van 0kt tot April in Jakarta? Emoticon: Worship

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Posted @ 21-09-2006 17:30

On 20-09-2006 08:29 tijgetje wrote:
Zijn er toevallig meer Nederlanders tijdens de periode van 0kt tot April in Jakarta? Emoticon: Worship

Ik ben geen belanda , alleen maar een indosenier , waarschijnlijk zit ik ook tegen die tijd in Jakarta . Ga ook naar bandung.
We kunnen ook samen koffie gaan drinken bij Sogo of Taman Anggrek.
Wat vindt je ervan.?
(ben een echte jakartanese , kan veel omong kosongen over jakarta ).

Groetjes.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

spacer line  
Posted @ 21-09-2006 20:43

On 02-09-2006 22:30 Pardi wrote:

S.Q is me te duur op het moment ruim 1100 Euri voor 2 maanden.

Nogmaals ik vertrek 29 dec 2 maanden SQ 960,- incl. Emoticon: Wink

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Posted @ 21-09-2006 21:43

En ik op 1 November met CX, ff shoppen op Hongkong airport en de mooie orchideën bekijken dan vliegt de tijd om hoor !
Emoticon: Yawn

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Posted @ 21-09-2006 22:08

On 21-09-2006 20:43 Martin-Solo. wrote:

...

Nogmaals ik vertrek 29 dec 2 maanden SQ 960,- incl. Emoticon: Wink

Klopt Martin S € 900,-Ik wou dat ik met je mee kon.( 698 excl.)

flipse
User
spacer line

Posted @ 22-09-2006 21:19

30 september voor 2 weken naar Singapore, tussendoor weekendje Bali. Overigens wel met een omweg, want SQ zat vol, dus met MH via KUL naar SIN.
Afhankelijk van een mogelijke opdracht op het eind misschien nog 2 bezoekjes aan Kuching en Vietnam.

salam dari Flip

als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

campur
User
spacer line

Posted @ 28-09-2006 21:13

Vlieg 25 oktober naar jakarta, ben er maar een weekje...
Dan snel door naar Sumatra!

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Posted @ 01-10-2006 11:07

26 januari 2007 ga ik weer voor 30 dagen,ik hou het maar op een werk
vakantie ,moet mijn huisje nog inrichten daaro..ect

nog meer indahnesia reizigers rond die tijd?

vr gr rob

like to live in ID,but it takes a while to get there

flipse
User
spacer line

Posted @ 02-10-2006 18:40

Tsja, bij mij is het meestal als poep. Het komt zomaar ineens aanzetten en dan moet het...
Zit nu in SIN, perfect hotel dat ddor de opdrachtgever wordt betaald (Raffles the Plaza) behalve bieren (vanaf sgd 9,00) en massages (sgd 180.00) en zo. Neks te klagen dus, en in het weekend ff over naar Bali met mijn SQ Airmiles.

salam dari Flip

als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

spacer line  
Posted @ 03-10-2006 19:46

21 oktober naar jakarta voor 2 weken.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Posted @ 03-10-2006 23:57

On 02-10-2006 18:40 flipse wrote:
massages (sgd 180.00) en zo.

salam dari Flip

Pijit apa itu ? Is het duur of schappelijk.?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

suzette
User
spacer line

Posted @ 05-10-2006 11:52

Vlieg 31 okt met vriendin naar Bali voor 1 maand. Voor de derde keer nu met Maleisië Airlines. De eerste keer (maart 2005) was een super reis met superbediening en veel ruimte in het vliegtuig -voordat ze de vluchten met KLM samenvoegden. De tweede keer (nov. 2005) was een stuk minder. Tot de laatste plaats bezet (benauwd - alsof er te weinig zuurstof was), een kapotte stoel, kapotte TV-schermpjes, foutieve informatie aan de bali, personeel (begrijpelijk) meer gestresst enz. Nee, was geen leuke reis in mijn eentje. Waarom dan nu weer met Maleisië? Tja.... de vliegtijden zijn het beste en sluiten goed aan. En met z'n tweeën gaat de tijd wat sneller om, mocht 't TV-schermpje 't ook deze keer niet doen.

bandung
User
spacer line

Posted @ 06-10-2006 21:50

21 December met Qatar naar Soekarno-Hatta,Natalan di sana!

Napsju
User
User icon of Napsju
spacer line

Posted @ 19-11-2006 14:04

24 december 11:50

AMS-SIN-DPS Emoticon: Smile

spacer line  
Posted @ 19-11-2006 14:54

25 december vlieg ik naar Bali met Malaysian Airlines
Martin Solo hoop je op Bali te ontmoeten. Lekker aan de BBQ

advo999
User
User icon of advo999
spacer line

Posted @ 19-11-2006 16:40

10 december Singapore Airline even voor 9 dagen naar huis......maar eens een gedeelte van mijn gratis miles gebruikt dus voor een habbekrats naar Indonesie...

Het is een WONDERBAARLIJK land.....

spacer line  
Posted @ 19-11-2006 16:58

On 19-11-2006 14:54 Inge Klinkert wrote:
25 december vlieg ik naar Bali met Malaysian Airlines
Martin Solo hoop je op Bali te ontmoeten. Lekker aan de BBQ

Gaat lukken Inge Emoticon: Party! enne jij zit met de kerst in de lucht, ik heb 1 keer met 2de kerstdag gevlogen met cathay pacific...the cabin crew had alle een kerstman muts op... Emoticon: Shiny

spacer line  
Posted @ 23-11-2006 20:10

30-05-2007 voor 30 dagen. ben nog bezig met de planning Emoticon: Confused
Heb een vlucht geboekt naar jakarta en vanaf bali weer terug.

You have to be logged in to post a message.
black line
Jump to: 
black line
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 14 | 15 | 16
black line

Add this topic to ...
spacer

6,333,280 topic views - 87,179 posts - 7,045 topics - 4,483 members - last post @ 03-12-2008 03:10 CET

Created by indahnesia.com · © 2000-2008
Other websites by indahnesia.com: kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

12,956,441 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com