|
|
|
|
|
Nou tegenwoordig moet je niet meer met veel rechten rekening houden.
De vakbond is niet meer je juridische medestander.
Ik ben het met Jeroen eens dat doe je niet een week weg gaan en je dan ziek melden.
EN een week of twee weken is echt zonde van het geld, maar ja als je het breed heb???
Waar je recht op heb, is bepaald door CAO afspraken.
Dat ligt ook aan welk sector je werkt.
Vroeger bij mij was het, dat wij 30 dgn hadden per jaar.
Ik spaarde die op en zo konden we om de twee jaar, bijna 2 maanden daar zijn.
Ook zette ik mijn overuren in verlof dagen om.
Zo kon het wel eens zijn, dat je achter elkaar elk jaar konden gaan minimaal een maand.
Maar vind je ook niet dat je echt te veel luxe heb als je 2x per jaar naar Indonesië wil.
een beetje overdreven om dat af te dwingen................
|
Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen
|
|
|
|
On 05-06-2005 13:00 VECTRA wrote: Bah..bah..bah..vervelend
Ik wil ook dit jaar naar bali...ik heb de echte " gado-gado' gemist...
Maar ja..ik ben nu zwanger..dus pas volgende jaar mag vliegen....
|
Ik was toen 7,5 maanden zwanger en ging naar Jakarta, en niks aan de hand hoor...als je maar gezond leven en gezond eten hier en ook daar...maar ja, iedereen is anders natuurlijk Gewoon doen als je wil..daar hebben ze ook de goede modern ziekenhuis..ben er geweest toen mijn neef er lag, zelf in Tangerang ziekenhuis ( alleen weet ik niet hoe het ziekenhuis heet)..
|
|
|
|
Is er iemand die op 3 mei met Ethiad vanauit Brussel naar Denpasar vliegt?
|
|
|
|
Ik vlieg op 28 oktober met klm wie gaat er mee
|
|
|
|
Ik zit te denken om in maart 3 dgn van Singapore naar Jakarta te gaan.
Aan het bedenken welke vlucht te nemen.
Met het gebeuren van AirAsia is best wel eng langs die route te gaan  .
Qua ticket prijzen zie ik bijna geen verschil tussen Lion Air en Airfance.
Iemand nog een tip of advies?
|
Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!
|
|
|
|
Op 03-01-2015 10:44 schreef eveline: Ik zit te denken om in maart 3 dgn van Singapore naar Jakarta te gaan.
Aan het bedenken welke vlucht te nemen.
Met het gebeuren van AirAsia is best wel eng langs die route te gaan .
Qua ticket prijzen zie ik bijna geen verschil tussen Lion Air en Airfance.
Iemand nog een tip of advies?
|
Tigerair !?
Zie verder www.skyscanner.de
|
D'r Herjot hat de tsiet jemaat, va tsauwe hat Heë nuus gezaat.
|
|
|
|
Thanks Jupje, ik heb idd naar de site .de gekeken.
Dat is de lion air. Het lijkt idd veel goedkoper maar dat is niet zo, het verschil is niet zo erg groot ivm incheck bagage die er dan ook nog bij moet bij de prijs van het ticket.
En omdat de prijs geen groot veschil is, voor mij als frequent flyer beter met de air france te gaan, voor Miles en 2 segmenten die dan weer mee tellen. Of GA maar Ga is duurder, beetje vreemd eigenlijk want als ik boekt via Air France wordt de vlucht door Garuda uitgevoerd.
|
Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!
|
|
|
|
The world's least safe airlines for 2016 revealed
I just copied part of an article from BING website, MSM news
The Independent
The Independent
Roisin O'Connor 6 JANUAR 2016
The world's least safe airlines for 2016 revealed
An annual survey of the world’s biggest airlines has revealed those with the worst safety records.
AirlineRatings.com examined audits from aviation governing bodies and lead associations, as well as government audits and fatality records for each airline. It also looked at airlines' operational histories, incident records and operational excellence.
The website provided safety ratings for 407 airlines, awarding them up to seven stars.
Of those, 148 were given the top rating, while almost 50 had just three stars or less.
A total of 10 airlines, all from Nepal, Indonesia or Surinam,
qualified for just one or zero stars for 2016:
1) Batik Air
2) Bluewing Airlines
3) Citilink
4) Kal-Star Aviation
5) Lion Air
6) Sriwijaya Air
7) TransNusa
8) Trigana Air Service
9) Wings Air
10) Xpress Air
The announcement follows a troubling year for aviation that included two significant disasters, both of which reignited debate surrounding issues of security and concerns over pilot’s mental wellbeing.
On 3 January it was revealed that for the second year running, the main cause of aviation deaths in 2015 was "unlawful interference" - in other words, murder - according to a report by leading air safety firm To70. The consultancy cited the still-unsolved disappearance of MH370 and MH17 which was shot down over Ukraine in 2015, as well as the Germanwings and Metrojet crashes in the Alps and Sinai respectively.
224 people were killed when the Russian Metrojet Airbus A321-231 broke apart shortly after its departure from Sharm el-Sheikh International Airport in Egypt.
AirlineRatings.com editor Geoffrey Thomas
explained that Germanwings has retained its seven star safety rating for 2016 because the incident was caused by pilot suicide.
MORE ON BING/SMS
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
88,082,213 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,271 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET
|
143,506,805 pageviews |
|
|