indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Wij gaan er ook maar weer eens heen, nu naar Sulawesi.
14 Nov. Naar Jakarta, 2 overnachtingen en dan doorvliegen naar Manado, daar 5 dagen dan naar Tomohon en daarna Gorontalo, is de bedoeling, alleen Manado ligt vast. We willen vliegen van Gorontalo naar Makassar om daar vrienden op te pikken om samen de Tanah Toraja te bezoeken en een rondje Zuid Sulawesi doen met een gehuurde auto.
Iemand nog tips over hotels of auto huur? We hebben 30 dagen de tijd, moet dus wel lukken.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik vlieg a.s. vrijdag met Singapore Airlines naar Jakarta en de volgende dag met Batavia ‘s middags door naar Kupang. Aankomst ruim 5 uur later dan het oorspronkelijke plan met Sriwijaya. Maar ik ontving vanochtend een mail dat de vlucht van Sriwijaya met bijna 6 uur vervroegd was. Schrik want dat ging niet ivm aankomst van SQ in Jakarta. Ik heb nog even (twee seconden ongeveer) nagedacht om eerst toch maar naar Bali te vliegen of een overnachting in Jakarta (nog erger) maar ik wil Pasen op Timor doorbrengen en ook echt op 1e Paasdag in Kupang zijn, al is het nu bijna letterlijk om vijf voor twaalf.
Vanaf het moment dat ik het nieuwe ticket boekte en elektronisch betaald had (allemaal tussendoor op mijn werk) had ik precies een uur later mijn nieuwe ticket tegen een ook nog zeer goede prijs. Dankzij de snelle mailwisseling en acties van Ticketindonesia.info

Natuurlijk is het niet leuk om een hele ochtend en middag op Soekarno Hatta rond te dolen en pas laat aan te komen in Kupang maar het allemaal veel vervelender kunnen zijn. (niet beschikbaar, duur, de volgende dag etc)

Voor de reis zelf eigenlijk maar een half plan en een beetje besluiteloos, mede omdat het voor mij een moeilijke periode was en nog is.
In elk geval de paasdagen in Kupang (dat moet daar leuk zijn), daarna naar Soe, Kefa en Atambua dus bijna tot aan de grens van Timor L’Este. ( voor de zekerheid ook maar de Lonely Planet van Timor l’Este mee). Een paar dagen Rote, en dan....? Misschien Lembata, Adonara en/of het oosten van Flores maar het kan kan zomaar nog “even” Maluku worden en misschien wat langer Bali.
Hoe dan ook in elk geval timur. En dan na een maand vanaf Bali terugvliegen.

En nogmaals dank aan Ticketindonesia.info en Yerun! De stress was snel over.

gr
AM

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

senior
User
User icon of senior
spacer line

Mooie reis voor de boeg dan, Am....veel plezier maar weer...we lezen het verslag wel in de nabije toekomst.

Ik zelf ga ook maar weer op reis dit jaar, 24 mei op weg,route Thailand,Myanmar,Vietnam,Cambodja,weer Thailand, en uiteindelijk nog een maand op Bali....terugreis gepland op 25 september,bij leven en welzijn.

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Aduh Myanmar en Cambodia, da's alweer een tijd geleden. Ik wil nog eens naar Myanmar terug. Ik mis Laos nog, ook de moeite waard.
Jij zult je dan tzt ook wel vermaken.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

AM,

Ga ervan genieten. Wij wensen jou een fijne reis toe en wellicht ga je jouw ervaringen weer aan ons meedelen.

Jan

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

pierre
User
spacer line

Anne Mieke

Veel plezier op je "tocht" en zoals ik altijd zeg gewoon lekker genieten.

Ik hoop dat we weer van je reisverslagen mogen genieten ( mocht je de tijd hiervoor vinden)

tjoemuskie wat een gedoe weer vlak voor je reis, fijn dat Yerun en zijn medewerkers alles zo snel hebben kunnen regelen.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Heerlijk Yoke en Anne Mieke om weer terug te gaan naar IR...ik ben best jaloers op jullie tweetjes.
Geniet van alles en nog wat op jullie reizen en tripjes ....en een goede vlucht toegewenst en komt gezond en wel terug.... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Kembang,
Ik ga nog niet hoor, ben net in Nov.-Dec. geweest maar op 21 juli is het weer raak.
De hele ramadan in Indonesie en op Hari Merdeka weer terug, net voor Idul Fitri.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Wij vliegen 7 juli naar Makassar en reizen rond door Sulawesi.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ze vliegen van uit indonesië naar Nederland in mei.
Wilde een Zeecruise BALTISCHE STEDEN vanuit IJmuiden boeken, maar het probleem is de Indonesisch paspoort visum voor Rusland.
Dus kan niet boeken, anders hadden we die reis willen maken.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

10 mei richting Bali met GARUDA. dan de 27e weer retour NL om met gepakte koffers op 2 juni weer naar JKT te vliegen tot ........?

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ik probeer nog steeds mijn baas gek te maken dat ik 1 week onbetaald verlof wilt opnemen in Oktober....ze blijft weigeren......
Wij willen één week voor de Hersftvakantie naar Bali te gaan dus het is totaal maar 2 weken, dat is tenopzichte van de vliegprijs teveel geld voor 14 dagen Bali, daarom wilde ik graag nog een week erbij..... Emoticon: Cry Emoticon: Cry

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 12-04-2012 12:50 Kembang wrote:
Ik probeer nog steeds mijn baas gek te maken dat ik 1 week onbetaald verlof wilt opnemen in Oktober....ze blijft weigeren......
Wij willen één week voor de Hersftvakantie naar Bali te gaan dus het is totaal maar 2 weken, dat is tenopzichte van de vliegprijs teveel geld voor 14 dagen Bali, daarom wilde ik graag nog een week erbij..... Emoticon: Cry Emoticon: Cry

Bij sommige werknemers heb je daar recht op. Misschien het uitzoeken waard. Jezus we hebben het over een week. Wat kunnen mensen het elkaar toch moeilijk maken.

Ik heb sinds januari een nieuwe baas en hij wist waar hij aan "begon" toen hij mee "kreeg". Ik prijs mezelf dan ook gelukkig dat dat nooit een probleem is hoewel ik wel heel er veel moet regelen voordat ik ga. Maar alles loopt altijd goed.

Nogmaals Kembang even uitzoeken. De liefde moet wel van twee kanten komen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nadat we op 6 juni CGK-KUL-AMS vliegen, vliegen we op de 28e met MAS weer terug vanaf Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta. Eindelijk kan ik hier eens een berichtje plaatsen dus. Emoticon: I love it

spacer line  

On 12-04-2012 12:50 Kembang wrote:

Bij de zorg ?
Vergeet het maar. Structurele personeelstekort.
Mijn vrouw kan hoogstens 1X in de 2 jaar 4 weken weg gaan .
En als het kan , NIET op hoogseizoen , gezinnen met kleine kinderen hebben voorrang.

bisa dicek of makemyday .

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Kan iemand zeggen hoe ik een omgelijnde berichtje hierro kan plaatsen?

Om Sid, ik wil juist helemáál niet in het hoogseizoen...ik kiest graag buiten alle schoolvakantie's om....helaas gaat dat niet... Emoticon: Cry

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 13-04-2012 10:42 Kembang wrote:
Kan iemand zeggen hoe ik een omgelijnde berichtje hierro kan plaatsen?
Kembang, je moet eerst de Quote knop van het betreffende bericht intoetsen. Je kunt de complete quote nog reduceren tot hetgeen je werkelijk op wilt antwoorden. Daaronder typ je dan je eigen antwoord.

Zo dus.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ik zal het even uitproberen....

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Op 15-04-2012 17:18 schreef Kembang:
Ik zal het even uitproberen....

kijken of het mij is gelukt...

Joepi.. Emoticon: Party! Bedankt Anne-Mieke Emoticon: Yes!

AnitaT
User
User icon of AnitaT
spacer line

Ik vlieg op 2 september van Amsterdam via Hongkong naar Jakarta en op 17 september (helaas alweer ) terug.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

De pret om er naar toe te gaan, blijft altijd leuk Anita......
Als je er eenmaal ben dan vliegen inderdaad de dagen voorbij.....dus geniet er maar van. Emoticon: Party!

AnitaT
User
User icon of AnitaT
spacer line

Op 16-04-2012 08:05 schreef Kembang:
De pret om er naar toe te gaan, blijft altijd leuk Anita......
Als je er eenmaal ben dan vliegen inderdaad de dagen voorbij.....dus geniet er maar van. Emoticon: Party!

Dank je wel Kembang. Emoticon: Bye bye Ga ik zeker doen met volle teugen. Deze keer gaat een vriendin mee en voor haar is het haar eerste bezoek aan Indonesië.

barubagus
User
spacer line

Ik ga voor 3 maanden vanaf eind juni. van HIERUIT kan ik altijd wat meenemen voor degenen die dat willen. Zeg een kilootje of 2/3.
Ik mag 46kg meen, maar dat gebruik ik altijd voor de terugweg. Vanuit NL neem ik meestal kleren mee voor de mensen daar.

Voor de terugweg neem ik meestal bumbu2 dapur mee. Dus dan heb ik die 46 kilo nodig.

barubagus
User
spacer line

[ Op 12-04-2012 12:50 schreef Kembang[/Ik probeer nog steeds mijn baas gek te maken dat ik 1 week onbetaald verlof wilt opnemen in Oktober....ze blijft weigeren......
Wij willen één week voor de Hersftvakantie naar Bali te gaan dus het is totaal maar 2 weken, dat is tenopzichte van de vliegprijs teveel geld voor 14 dagen Bali, daarom wilde ik graag nog een week erbij.....

Kembang je hebt er gewoon recht op....anders meldt je je toch ziek... een doktersverklaring is zo geregeld in Bali. Maar ja je mag niet liegen he???
Gewoon sakit perut....diaree etc..

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Kembang je hebt er gewoon recht op....anders meldt je je toch ziek.
Je hebt niet altijd 'recht' op zoveel vakantiedagen achter elkaar. Het gaat altijd op redelijkheid, afhankelijk van drukte op de zaak, collega's e.d. Je ziek melden is nog wel het lafste wat je kunt doen, lekker sociaal ook naar precies die eerdergenoemden.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

50,551,837 topic views - 222,903 posts - 13,503 topics - 16,518 members - last post @ 18-10-2017 04:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,975,585 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com