spacer indahnesia.com - Discover Indonesia Online
spacer

Peduli Anak - straatkinderen

Bali Informatie
spacer
  · You are currently in > Forum > Tickets, airlines en reizen > View Topic

Retourvlucht Jakarta met KLM vanaf € 817,-

black line
[Centraal] Wie vliegt er op op een bepaalde datum naar Indonesië?
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home | 1 | 2 | 3 | 4 | ... | 12 | 13 | 14 | 15 | 16
User topic rating: Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings
4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Posted @ 27-09-2008 17:46

27 nov. met SQ A'dam-DPS Emoticon: Yeah right!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

(Edited) Posted @ 27-09-2008 19:05

On 27-09-2008 17:46 4yoke4 wrote:
27 nov. met SQ A'dam-DPS Emoticon: Yeah right!

wat een luxe seh , kan ik maar meegaan naar mijn land pan erkomst.

Heb een anekdote , van een nederlandse nonya , heel erg froeher.
Vroeg aan de baboe masak (kokki) om een wentel teefje(s) te maken voor de grote nyonya.
Dus zeg ze in haar beste maleis :
seh koki , nyonya besar mau makan andjing perempuan bulak balik .

Kokki : Apa nyonya besar ?(wat zegt u grote nyonya ?)
Die arme inlandse koki denkt ook , wah die nyonya is een beetje in de war .

Andjing perempuan bulak balik koki.
Nou ya , zulke dingen gebeuren in het echt als men letterlijk Emoticon: Yes! woord voor woord woorden vertaalt.
Toen had men nog geen google . Emoticon: Wink

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

(Edited) Posted @ 27-09-2008 19:13

wat een luxe seh , kan ik maar meegaan naar mijn land pan erkomst.

U heeft de tijd, dus alleen een ticket kopen en bij de weldoende familie logeren toh !!!!!!!

Ik had de mop al eens eerder gelezen, teefje = andjing perempuan =vrouwelijk hondje, je moet er maar opkomen. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Ik vind die vertaling met google maar niks, heb wel ff gekeken maar wat je dan als vertaling krijgt..................? net zoiets als bovenstaande dus. Emoticon: Very funny

O jeetje, we zijn OFF topic met dat teefje Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Posted @ 27-09-2008 19:17

On 27-09-2008 19:13 4yoke4 wrote:

...

U heeft de tijd, dus alleen een ticket kopen en bij de weldoende familie logeren toh !!!!!!!

lho , saya asalnya dari keluarga miskin , anak orang tani , dan anak gastarbeider.

(van nederige en arme kom af , een boeren en gastarbeiderszoon. )

tenminste iemand beweerd dat Emoticon: Wink
he he he he lucu sekali (he he he he , wat grappig)

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Baruga
User
User icon of Baruga
spacer line

Posted @ 28-09-2008 15:52

Op 31 oktober met SQ 323 van Schiphol naar Denpasar. Vertrektijd 10:55 uur. Voor een verblijf van 6 maanden in Indonesie. Reis alleen en het is een hele zit. Zijn er reisgenoten in dezelfde omstandigheden ? Praatje onderweg altijd gezellig.

Baruga

Het leven is geen bestemming, het is een reis.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Posted @ 28-09-2008 18:33

Anne Mieke begrijp ik uit een andere posting van jou dat je ook de 27 e nov. vertrekt ?

Ook met SQ ?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Posted @ 28-09-2008 20:52

On 28-09-2008 18:33 4yoke4 wrote:
Anne Mieke begrijp ik uit een andere posting van jou dat je ook de 27 e nov. vertrekt ?

Ook met SQ ?

Emoticon: Yes!

Ku menanti seorang kekasih, yang tercantik yang datang di hari ini (Iwan Fals)

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Posted @ 28-09-2008 21:35

On 28-09-2008 20:52 Anne Mieke wrote:

...

Emoticon: Yes!

Emoticon: Very funny Emoticon: Yes! Emoticon: Wink

spacer line  
(Edited) Posted @ 29-09-2008 19:01

Wat een toeval Anne mieke en Yoke Emoticon: Party! Als ik me niet vergis zit Latex40 ook ergens in het bagage-ruim van deze vlucht Emoticon: I love it

Live life to the max.......

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Posted @ 29-09-2008 19:19

On 29-09-2008 19:01 Martin-Solo. wrote:
Wat een toeval Anne mieke en Yoke Emoticon: Party! Als ik me niet vergis zit Latex40 ook ergens in het bagage-ruim van deze vlucht Emoticon: I love it

Nou volgens mij kunnen ze mij daar beter in stoppen want ik moeite weer veel moeite doen om de bagage binnen de perken te houden...... Emoticon: Wink

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

(Edited) Posted @ 29-09-2008 19:32

On 29-09-2008 19:19 Anne Mieke wrote:

...

Nou volgens mij kunnen ze mij daar beter in stoppen want ik moeite weer veel moeite doen om de bagage binnen de perken te houden...... Emoticon: Wink

Ik ook, het is toch onvoorstelbaar wat er weer allemaal mee moet, zelfs drop voor vrienden op bali

Hé Edje wanneer ben jij daar ?
Inge klinkert komt ook nog in December op Bali
en Latex vliegt ook mee Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Posted @ 29-09-2008 19:36

he mister solo, leuk hoor om mij in het bagage ruim te plaatsen. Emoticon: Angry Volgende keer zal ik opdracht geven bij SQ om jou in die koelcel te dumpen. Komt ervan als je kennissen daar werken, nou ja werken toezjcht houden maar het kan nog altijd de 23 november als jij naar Dps ga, houdt er maar rekening mee Emoticon: Yes!

spacer line  
Posted @ 29-09-2008 19:58

On 29-09-2008 19:36 latex40 wrote:
Volgende keer zal ik opdracht geven bij SQ om jou in die koelcel te dumpen.

Hey Latex,

Das nou jammer dat ik niet met SQ vlieg !! want in de koelcel hoef ik niet elke keer te bellen voor een biertje Emoticon: Party! Emoticon: Wink

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Posted @ 30-09-2008 14:39

Emoticon: Party! Hoi Martin, wat moet ik lezen jij vlieg niet met SQ ben jij van je geloof gevallen. Emoticon: Yes! Voor een paar maanden geleden tijdens een bavaria op het Meiveld bevestigde je mij
"ik vlieg alleen met SQ" heb het al geregeld in A'dam Emoticon: Yes! Ja ben je bang dat ze jouw herkennen op Schiphol. Want5 gaan je ouders ook niet mee Emoticon: Yummie! Nou ja over 7 weken is het zover kom je nog wel tegen in dps, of meiveld, al hoewel ik heb het hardstikke druk. Emoticon: Party!

spacer line  
Posted @ 30-09-2008 19:07

On 30-09-2008 14:39 latex40 wrote:
Emoticon: Party! Hoi Martin, wat moet ik lezen jij vlieg niet met SQ ben jij van je geloof gevallen. Emoticon: Yes! Voor een paar maanden geleden tijdens een bavaria op het Meiveld bevestigde je mij
"ik vlieg alleen met SQ" heb het al geregeld in A'dam Emoticon: Yes! Ja ben je bang dat ze jouw herkennen op Schiphol. Want5 gaan je ouders ook niet mee Emoticon: Yummie! Nou ja over 7 weken is het zover kom je nog wel tegen in dps, of meiveld, al hoewel ik heb het hardstikke druk. Emoticon: Party!

Dag Latex,

Waarschijnlijk had je tediep in het glaasje gekeken Emoticon: Stupid , maar mijn ouders gaan met SQ ! en ik met Cathay pacific .... mijn ouders komen 2 maanden later over Emoticon: Party!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Posted @ 30-09-2008 19:23

Martin- Solo, je bent inderdaad van je geloof gevallen, wij gingen met Cathay en jij zei dat er geen mooiere airport was dan Changi airport Singapore, intussen vliegen wij nu voor de 3e keer achter elkaar weer met SQ en ga jij met Cathay naar het saaie Hongkong.
Hoe kan dat nou toch jochie, geef je tante Yo goede raad en doe je zelf wat anders.

Zou het de prijs zijn Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Devil

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Posted @ 30-09-2008 19:48

SQ, MH, CX, what the heck.....

Jadi, kumpulan di bandar udara........... ? Emoticon: Smile Het wordt nog stil hier straks aan het eind van het jaar....

spacer line  
(Edited) Posted @ 30-09-2008 20:06

On 30-09-2008 19:23 4yoke4 wrote:
Martin- Solo, je bent inderdaad van je geloof gevallen, wij gingen met Cathay en jij zei dat er geen mooiere airport was dan Changi airport Singapore, intussen vliegen wij nu voor de 3e keer achter elkaar weer met SQ en ga jij met Cathay naar het saaie Hongkong.
Hoe kan dat nou toch jochie, geef je tante Yo goede raad en doe je zelf wat anders.

Zou het de prijs zijn Emoticon: Devil Emoticon: Devil Emoticon: Devil

Dat klopt Yoke, we hebben er vele malen over gesproken over dat saaie hongkong Emoticon: Puh! en dat vind ik nog steeds.. ! maarja voor die 2 ,5 uur dat ik er ben... ff verstand op 0.
Enja het scheelde enkele honderden euri's op een half jaar ticket Emoticon: Blush

Sorry Mams Emoticon: Wink

P.s. ik had je reaktie wel al verwacht.

spacer line  
Posted @ 30-09-2008 20:27

On 29-09-2008 19:32 4yoke4 wrote:

...
Hé Edje wanneer ben jij daar ?
Inge klinkert komt ook nog in December op Bali
en Latex vliegt ook mee Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Oeps Yoke ik vertrek 24 nov als je een paar pagina's terug kijk in dit topic, verder had ik Inge klinkert een tijdtje terug aan de telefoon.. die is altijd zo gezellig ..... Emoticon: Party!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Posted @ 30-09-2008 21:59

Dat klopt Yoke, we hebben er vele malen over gesproken over dat saaie hongkong en dat vind ik nog steeds.. ! maarja voor die 2 ,5 uur dat ik er ben... ff verstand op 0.
Enja het scheelde enkele honderden euri's op een half jaar ticket

Jaaaaaaaa, die enkele honderden euro's doen het dan toh hè als je vaker wilt reizen.

ff plagen mag toch.
Ga jij een half jaar ? Bofkont. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

spacer line  
(Edited) Posted @ 01-10-2008 17:35

On 30-09-2008 21:59 4yoke4 wrote:

...
Ga jij een half jaar ? Bofkont.

Hoi Yoke,

Waarschijnlijk ben ik ergens einde april weer terug....zoals dit jaar ook het geval was, want ik moet mijn baas ook telief houden ! Emoticon: Shut up!

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Posted @ 01-10-2008 19:39

Emoticon: Party! hoi bofkont, hoeveel snipperdagen heb jij per jaar Emoticon: Cooool ik kwam maar tot 28 dagen , maar ik tel even, en jij zit boven de 140 Emoticon: I love it hoe versier jij dat Emoticon: Yes!

winda
User
spacer line

Posted @ 03-10-2008 13:12

we vliegen op 24 okt naar Jkt. een weekje in Jkt daarna Lombok en verder naar Raja Ampat- Sorong

spacer line  
Posted @ 03-10-2008 20:20

wij vliegen met zijn viertjes volgend jaar 27 julie naar Jakarta.
Voor een heerlijk Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny maandje op Midden Java en Bali

hansyvonne
User
spacer line

Posted @ 10-10-2008 16:19

Ik vlieg op 9 mei naar Jakarta via Frankfurt met Qatar Airways, blijf ongeveer een maandje weg....

You have to be logged in to post a message.
black line
Jump to: 
black line
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home | 1 | 2 | 3 | 4 | ... | 12 | 13 | 14 | 15 | 16
black line

Add this topic to ...
spacer

6,333,280 topic views - 87,179 posts - 7,045 topics - 4,483 members - last post @ 03-12-2008 03:10 CET

Created by indahnesia.com · © 2000-2008
Other websites by indahnesia.com: kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

12,956,458 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com