spacer indahnesia.com - Discover Indonesia Online
spacer

Peduli Anak - straatkinderen

Bali Informatie
spacer
  · You are currently in > Forum > Tickets, airlines en reizen > View Topic

Retourvlucht Jakarta met KLM vanaf € 817,-

black line
[Centraal] Wie vliegt er op op een bepaalde datum naar Indonesië?
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home | 1 | 2 | 3 | 4 | ... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14
User topic rating: Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings
cumar
User
spacer line

Posted @ 30-11-2007 14:30

Hallo,
Wij vertrekken over 3 weken naar Bali, hoelang van te voren krijg je dan je tickets, of ben ik ongeduldig? Dit is de 1e x dat wij zo'n verre reis maken. Andere keren naar Griekenland ofzo, boek ik altijd via internet en dan haal je vaak de tickets op het vliegveld op.
Ook heb ik gehoord dat je op kuala lumpur e.v een kamer kan boeken voor een paar uur, om even uit te rusten/douchen,dit moet je zeker via reisburo regelen?Heeft iemand hier ervaring mee?
Grt. Cuun

cumar
User
spacer line

Posted @ 05-12-2007 13:16

Hallo,
Ik ben er al achter, tickets moeten gewoon opgehaald worden bij je reisburo, maar ja dat moet je maar weten.
grt. Cuun

killroy
User
spacer line

Posted @ 17-01-2008 08:25

Mijn vriendin en ik vertrekken vanuit brussel van 5 juli tot 29 juli 2008
Wie gaat er nog deze periode ?
we voor eerste keer ! 1/3 georganiseerd 2/3 we zien wel waar we uitkomen ...
singapore bali lombok .
En zijn er in deze periode genoeg slaapplaatsen ter beschikking ?
En zijn vaccinaties echt nodig ?

vriendelijke groeten

Stefanie en Wim

Geschiere
User
spacer line

Posted @ 17-01-2008 10:13

Ja ik zou toch wel even nadenken over de vaccinaties. Je gaat ook naar Lombok. Als je bedenkt hoeveel je reis kost zou ik niet gaan besparen op 100 euro aan eventuele vaccinaties. Veel verzekeringsmij. hebben ze al in hun pakket zitten.
Wij zijn drie jaar geleden naar Bali en Lombok geweest en toen was er meer dan genoeg plaats om te slapen. Gelukkig trekt het toerisme weer wat aan dus het zal wel drukker zijn. toen was het nl. erg rustig. Maar slapen kan je altijd. Van duur tot heel goedkoop.
Succes.

gr. Elma

Pamelabak
User
spacer line

Posted @ 17-01-2008 19:14

En baas boven baas: wij vertrekken al 21 februari via Kuala Lumpur naar Indonesië en blijven lekker 5 lange weken daar. Wij verheugen er ons op!
Pamela

zeetje
User
User icon of zeetje
spacer line

Posted @ 18-01-2008 10:21

wij gaan met vakantie

op 3 feb 2008 heerlijk hahahah enak2 sekali
libur ,djalan ke BLOK M .MANGA DUWA

Pamelabak
User
spacer line

Posted @ 18-01-2008 19:57

Hé zeetje,
Dat is al heel gauw! Een hele fijne vakantie toegewenst.
Pamela

Deewee
User
spacer line

Posted @ 08-02-2008 20:36

Moet dit forum zonder vaak ingelogd te hebben, maar met voor mij veel leesplezier, achterlaten omdat ik wij over 2 dagen een maandje naar Bali gaan. Zal daarna met evenveel genoegen hier kijken.
Tot dan !. Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Posted @ 08-02-2008 20:50

On 08-02-2008 20:36 Deewee wrote:
Moet dit forum zonder vaak ingelogd te hebben, maar met voor mij veel leesplezier, achterlaten omdat ik wij over 2 dagen een maandje naar Bali gaan. Zal daarna met evenveel genoegen hier kijken.
Tot dan !. Emoticon: Bye bye

Dan wens ik je een hele fijne vakantie toe met een lekker zonnetje en weinig regen. Tot over een maand,
Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

esthero
User
spacer line

Posted @ 09-02-2008 19:54

Vlieg begin oktober naar jakarta en ga begin november vanaf denpasar weer naar amsterdam. Heb er nu al zin in!

patriciaaa
User
spacer line

Posted @ 05-04-2008 17:32

wij vertrekken 6 juli met emirates

Geschiere
User
spacer line

Posted @ 06-04-2008 18:31

Wij op 3 juli ook met de Emirates.

Elma

spacer line  
Posted @ 12-04-2008 21:30

Ik ga dit jaar ook eindelijk weer naar indonesie! Over 2 weken en 5 dagen om precies te zijn! (1 mei) We vliegen met singapore airlines naar Den pasar! Ik kan niet wachten.

senior
User
spacer line

Posted @ 12-04-2008 23:53

Tjee, wat gaan er toch veel mensen naar Indonesie.....Nou vooruit moet bekennen dat ik ook ga, duurt helaas nog even: 19 mei pas, en jammer genoeg ook weer terug eind juli.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Posted @ 25-04-2008 22:08

Ik vertrek op 2 mei met Emirates. 6 dagen Jakarta en 2 dagen Singapore.

Dus.............

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Posted @ 25-04-2008 22:50

Heeft iedereen hier trouwens wel n flying blue kaart? Vrouw en ik hebben binnenkort twee gratis retourtjes naar JKT bij elkaar gespaard Emoticon: Smile (alleen wel ff luchthavenbelasting betalen, maar scheelt flink)

From Dayeuhkolot with love

senior
User
spacer line

(Edited) Posted @ 26-04-2008 12:39

Nope, geen flying blue card : vlieg altijd met MAS, en eindelijk mocht ik de komende reis mijn gespaarde miles inleveren voor een upgrade naar business --retour nog wel.Dus wie weet zal ik eens kunnen slapen in het vliegtuig, dat is me nog nooit gelukt in al die jaren. Emoticon: Cooool

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Posted @ 26-04-2008 17:24

Ik vlieg ook altijd met MAS, maar voor mn werk meestal met KLM, zelfde alliantie, maakt verder niet uit. Mn vrouw is nu ook begonnen met een Flying Blue kaart, vliegt niet zoveel als ik maar na een aantal jaartjes loopt t toch op...

From Dayeuhkolot with love

rspelmink
User
User icon of rspelmink
spacer line

Posted @ 27-04-2008 09:49

net ook een ticket geboekt. 6 juni met MAS.
Eerste keer met de Malay. Tot nu toe was SIngapore het beste.... en helaas de KLM het slechtste....

just see www.sidoarjo.nl

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

(Edited) Posted @ 30-04-2008 21:25

Sinds gister unne wijziging: ik ga eerst 6 dagen naar jakarta, 2 dagen singapore, weer 2 dagen terug naar jakarta vanwaar ik 13 mei naar Mumbai vlieg. Daarna kom ik de 18e weer aan op good old dusseldorf alwaar ik me gezin eindelijk weer zie. Kasian saya.

En ik vlieg met de volgende maatschappijen:
dusseldorf - jakarta: Emirates;
Jakarta - Singapore - Jakarta: probably lion air;
Jakarta - Mumbai: Malaysian Airways;
Mumbai - Zurich - Dusseldorf: Swis airways.
Goblok!

Dus.............

elsbeth
User
spacer line

Posted @ 30-04-2008 22:06

Johan, kasian saya omdat je je gezin weer ziet????Of omdat je trip dan afgelopen is? Ik hoop maar dat je het laatste bedoelt....
Veel plezier op je trip, heb je nog tijd om dingen te zien of moet je alleen maar werken daar?
Groet Elsbeth

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Posted @ 01-05-2008 08:05

Elsbeth, kasian saya omdat ik 17 dagen weg ben van huis en haard. dat is erg. Ik hoef alleen maar in Mumbai echt te werken, in mijn geval erg veel praten en plannen. Jakarta is semi business op dit moment. Ik heb wat meetings staan, maar daarnaast ook vrije tijd en die ga ik gebruiken. En Yerun komt bij me langs!!

Dus.............

spacer line  
(Edited) Posted @ 01-05-2008 20:54

24 nov richting bali.. ergens volgend jaar mei weer terug naar nl.

Live life to the max.......

spacer line  
Posted @ 14-05-2008 11:33

Wij vliegen met z'n vijven op 9 juli met KLM via Kuala Lumpur naar Solo , en op 28 juli weer terug van Bali via Kuala Lumpur .
Ik kan er al niet meer van slapen Emoticon: Yes!

Ritake
User
spacer line

Posted @ 15-05-2008 09:19

Wij vliegen op 19 september met Eva Air naar Bali en komen op 16 maart 2009 terug dus lekker 6 maanden daat vertoeven
Rita

You have to be logged in to post a message.
black line
Jump to: 
black line
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home | 1 | 2 | 3 | 4 | ... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14
black line

Add this topic to ...
spacer

5,783,954 topic views - 79,414 posts - 6,661 topics - 4,229 members - last post @ 29-08-2008 19:08 CET

Created by indahnesia.com · © 2000-2008
Other websites by indahnesia.com: kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

12,326,197 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com