|
|
|
|
|
Hallo,
Wij vertrekken over 3 weken naar Bali, hoelang van te voren krijg je dan je tickets, of ben ik ongeduldig? Dit is de 1e x dat wij zo'n verre reis maken. Andere keren naar Griekenland ofzo, boek ik altijd via internet en dan haal je vaak de tickets op het vliegveld op.
Ook heb ik gehoord dat je op kuala lumpur e.v een kamer kan boeken voor een paar uur, om even uit te rusten/douchen,dit moet je zeker via reisburo regelen?Heeft iemand hier ervaring mee?
Grt. Cuun
|
|
|
|
|
Hallo,
Ik ben er al achter, tickets moeten gewoon opgehaald worden bij je reisburo, maar ja dat moet je maar weten.
grt. Cuun
|
|
|
|
|
Mijn vriendin en ik vertrekken vanuit brussel van 5 juli tot 29 juli 2008
Wie gaat er nog deze periode ?
we voor eerste keer ! 1/3 georganiseerd 2/3 we zien wel waar we uitkomen ...
singapore bali lombok .
En zijn er in deze periode genoeg slaapplaatsen ter beschikking ?
En zijn vaccinaties echt nodig ?
vriendelijke groeten
Stefanie en Wim
|
|
|
|
|
Ja ik zou toch wel even nadenken over de vaccinaties. Je gaat ook naar Lombok. Als je bedenkt hoeveel je reis kost zou ik niet gaan besparen op 100 euro aan eventuele vaccinaties. Veel verzekeringsmij. hebben ze al in hun pakket zitten.
Wij zijn drie jaar geleden naar Bali en Lombok geweest en toen was er meer dan genoeg plaats om te slapen. Gelukkig trekt het toerisme weer wat aan dus het zal wel drukker zijn. toen was het nl. erg rustig. Maar slapen kan je altijd. Van duur tot heel goedkoop.
Succes.
gr. Elma
|
|
|
|
|
En baas boven baas: wij vertrekken al 21 februari via Kuala Lumpur naar Indonesië en blijven lekker 5 lange weken daar. Wij verheugen er ons op!
Pamela
|
|
|
|
|
wij gaan met vakantie
op 3 feb 2008 heerlijk hahahah enak2 sekali
libur ,djalan ke BLOK M .MANGA DUWA
|
|
|
|
|
Hé zeetje,
Dat is al heel gauw! Een hele fijne vakantie toegewenst.
Pamela
|
|
|
|
Moet dit forum zonder vaak ingelogd te hebben, maar met voor mij veel leesplezier, achterlaten omdat ik wij over 2 dagen een maandje naar Bali gaan. Zal daarna met evenveel genoegen hier kijken.
Tot dan !.
|
|
|
|
|
Vlieg begin oktober naar jakarta en ga begin november vanaf denpasar weer naar amsterdam. Heb er nu al zin in!
|
|
|
|
|
wij vertrekken 6 juli met emirates
|
|
|
|
|
Wij op 3 juli ook met de Emirates.
Elma
|
|
|
|
|
Ik ga dit jaar ook eindelijk weer naar indonesie! Over 2 weken en 5 dagen om precies te zijn! (1 mei) We vliegen met singapore airlines naar Den pasar! Ik kan niet wachten.
|
|
|
|
|
Tjee, wat gaan er toch veel mensen naar Indonesie.....Nou vooruit moet bekennen dat ik ook ga, duurt helaas nog even: 19 mei pas, en jammer genoeg ook weer terug eind juli.
|
|
|
|
|
Ik vertrek op 2 mei met Emirates. 6 dagen Jakarta en 2 dagen Singapore.
|
|
Dus.............
|
|
|
|
Heeft iedereen hier trouwens wel n flying blue kaart? Vrouw en ik hebben binnenkort twee gratis retourtjes naar JKT bij elkaar gespaard  (alleen wel ff luchthavenbelasting betalen, maar scheelt flink)
|
|
From Dayeuhkolot with love
|
|
|
|
Nope, geen flying blue card : vlieg altijd met MAS, en eindelijk mocht ik de komende reis mijn gespaarde miles inleveren voor een upgrade naar business --retour nog wel.Dus wie weet zal ik eens kunnen slapen in het vliegtuig, dat is me nog nooit gelukt in al die jaren.
|
|
|
|
|
Ik vlieg ook altijd met MAS, maar voor mn werk meestal met KLM, zelfde alliantie, maakt verder niet uit. Mn vrouw is nu ook begonnen met een Flying Blue kaart, vliegt niet zoveel als ik maar na een aantal jaartjes loopt t toch op...
|
|
From Dayeuhkolot with love
|
|
|
|
|
net ook een ticket geboekt. 6 juni met MAS.
Eerste keer met de Malay. Tot nu toe was SIngapore het beste.... en helaas de KLM het slechtste....
|
|
just see www.sidoarjo.nl
|
|
|
|
|
Sinds gister unne wijziging: ik ga eerst 6 dagen naar jakarta, 2 dagen singapore, weer 2 dagen terug naar jakarta vanwaar ik 13 mei naar Mumbai vlieg. Daarna kom ik de 18e weer aan op good old dusseldorf alwaar ik me gezin eindelijk weer zie. Kasian saya.
En ik vlieg met de volgende maatschappijen:
dusseldorf - jakarta: Emirates;
Jakarta - Singapore - Jakarta: probably lion air;
Jakarta - Mumbai: Malaysian Airways;
Mumbai - Zurich - Dusseldorf: Swis airways.
Goblok!
|
|
Dus.............
|
|
|
|
|
Johan, kasian saya omdat je je gezin weer ziet????Of omdat je trip dan afgelopen is? Ik hoop maar dat je het laatste bedoelt....
Veel plezier op je trip, heb je nog tijd om dingen te zien of moet je alleen maar werken daar?
Groet Elsbeth
|
|
|
|
|
Elsbeth, kasian saya omdat ik 17 dagen weg ben van huis en haard. dat is erg. Ik hoef alleen maar in Mumbai echt te werken, in mijn geval erg veel praten en plannen. Jakarta is semi business op dit moment. Ik heb wat meetings staan, maar daarnaast ook vrije tijd en die ga ik gebruiken. En Yerun komt bij me langs!!
|
|
Dus.............
|
|
|
|
|
24 nov richting bali.. ergens volgend jaar mei weer terug naar nl.
|
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
Wij vliegen met z'n vijven op 9 juli met KLM via Kuala Lumpur naar Solo , en op 28 juli weer terug van Bali via Kuala Lumpur .
Ik kan er al niet meer van slapen
|
|
|
|
|
Wij vliegen op 19 september met Eva Air naar Bali en komen op 16 maart 2009 terug dus lekker 6 maanden daat vertoeven
Rita
|
|
You have to be logged in to post a message.
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
|