spacer indahnesia.com - Discover Indonesia Online
spacer

Bali Informatie
spacer
  · You are currently in > Forum > Tickets, airlines en reizen > View Topic

Retourvlucht Jakarta met KLM vanaf € 817,-

black line
[Centraal] Wie vliegt er op op een bepaalde datum naar Indonesië?
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home | 1 | 2 | 3 | 4 | ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15
User topic rating: Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings
Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Posted @ 02-08-2007 20:59

En deze vraag hoort hier (eigenlijk) niet thuis zie ik nu. Jeroen, even verplaatsen graag....
AM

Ku menanti seorang kekasih, yang tercantik yang datang di hari ini (Iwan Fals)

mieris
User
spacer line

Posted @ 03-08-2007 11:15

Hallo,

Wij vliegen half augustus via Hong kong naar Bali. Weet iemand hoe dat gaat in Hong kong. Met welke valuta moet je daar betalen als je er bijvoorbeeld nog ergens wil eten ?
Of wil shoppen ?
Is het zinvol om hiervoor juist weer dollars mee te nemen ???

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Posted @ 03-08-2007 15:17

Gewoon wat euro's extra contant meenem en daarmee betalen of wisselen op de luchthaven. Ik weet niet of je kan pinnen in de transitruimte/vertrekruimte in Hongkong. Anders is dat ook nog een mogelijkheid. Maar optie 1 is altijd goed.

gr
Anne Mieke

Ku menanti seorang kekasih, yang tercantik yang datang di hari ini (Iwan Fals)

charles
User
spacer line

Posted @ 03-08-2007 17:06

Beste Anne Mieke.
Erg aardig van jou(Een beetje aardiger tegen nieuwkomers is niet verboden hoor..)
Heb al antwoord op mijn vraag gekregen ergens anders,mijn dank is groot.
m.vr.gr.charles.

rspelmink
User
User icon of rspelmink
spacer line

Posted @ 03-08-2007 23:30

HongKong heeft ook HongKong dollars (helaas Emoticon: Stupid )
Maar je kunt er in de transit area wel pinnen (bij de ATM, met creditcard en aardig wat andere pinpassen... althans afgelopen februari/maart!)

rondreisje hongkong... tijdens het wachten is best aan te raden... (kost natuurliijk wel wat extra centjes... die nou juist meestal zijn bespaard door een goedkoper ticket te boeken en via HongKong naar Indoland te vliegen! Emoticon: Nice )

just see www.sidoarjo.nl

spacer line  
Posted @ 07-08-2007 17:16

ik vlieg regelmatig op een bepaalde datum naar Indonesië

Baruga
User
User icon of Baruga
spacer line

Posted @ 09-08-2007 08:49

Op 9 november weer naar Indonesia. Met Singapore Airlines naar Jakarta. En dan nog in Kendari zien te komen ?

Het leven is geen bestemming, het is een reis.

Buters
User
spacer line

Posted @ 10-08-2007 23:44

Wij vliegen op 31 augustus 2007 met Qatar naar Jakarta. Nog meer mensen die dan vliegen?

Groetjes john en Ingrid

Aeris
User
spacer line

Posted @ 01-09-2007 11:26

Hee zwolind, wij vliegen ook 15 september met MAS vanaf amsterdam. Wij hebben alleen een stopover in Kuala Lumpur.

PeterUmroh
User
spacer line

Posted @ 07-09-2007 17:53

Olee, 16 november ga ik weer naar Bali, en 6 januari weer terug.. Emoticon: Party!

Naar m'n lieve meissie!

spacer line  
(Edited) Posted @ 08-09-2007 18:29

On 30-03-2007 18:01 Martin-Solo. wrote:

...

Ivm drukke oktober weken, heb ik het mijn baas gegunt om mijn reis 3 weken te verplaatsen..... 22 okt Emoticon:

Nog 1 keer een verschuiving in mijn reisschema vertrek 20 nov .... (dan kap ik er echt mee) daarna vanaf mei '08 kan mijn werkgever weer op me rekenen Emoticon: Puh!

Wel handig ...bij Cathay travel service, je gooit je reis zonder problemen ff om Emoticon: Shiny

Live life to the max.......

dough
User
spacer line

Posted @ 12-09-2007 16:37

Nog een paar nachtjes slapen.... maandag 15 oktober.... en dan voor de tweede keer naar Indonesie.

Met MAS via KL naar Sumatra en daarna Java... de backpack kings r coming!!!!!!

Pardi
User
spacer line

Posted @ 12-09-2007 17:49

Ik nog maar een nachtje slapen en vertrek dan naar Jakarta en van daar naar Sumatra.

Ik heb om 1600 uur van mijn dochter een SMS ontvangen dat ze een aardbeving hebben gehad. Volgens mijn schoonzoon 4 of 5 op de schaal van richter. De beving heeft plaats gevonden in zee bij Bengkulu daar was hij 7.9 en duurde 2 minuten.
In Sungai Penuh - prov. Jambi zijn er geen slagtoffers voor zo ver bekend. Ik vrees voor Bengkulu, 4 jaar geleden was er ook een van 7.9 met veel schade en slagtoffers.

Groetjes en tot weder horen

Pardi/Ab

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Posted @ 22-09-2007 12:07

Ja daar ben ik weer..... Nu vertrekken we 1 oktober... Voor het eerst met QATAR, zegt me nog niets maar de lange vlucht opdelen in 2 kortere vind ik wel iets...

Nog meer op 1 Oktober vliegen??

Emoticon: Party!

Asfalea reizen..... (asfalea.nl)

spacer line  
Posted @ 24-09-2007 16:05

On 22-09-2007 12:07 Remon wrote:
Ja daar ben ik weer..... Nu vertrekken we 1 oktober... Voor het eerst met QATAR, zegt me nog niets maar de lange vlucht opdelen in 2 kortere vind ik wel iets...

Nog meer op 1 Oktober vliegen??

Emoticon: Party!

mwah, als ik hun schema zo zie (aannemende dat je vertrekt vanaf FRA en het het volgende is:
Dep : 11:15 - Frankfurt (FRA)
Arr : 18:10 - Doha (DOH)
-------
Dep : 00:40 +1 day(s) - Doha (DOH)
Arr : 15:35 +1 day(s) - Jakarta (CGK)

en return als volgt:
Dep : 03:10 - Jakarta (CGK)
Arr : 10:00 - Doha (DOH
--------
Dep : 12:25 - Doha (DOH)
Arr : 18:00 - Frankfurt (FRA)

En in beide gevallen nog een "leg" ams-fra en fra-ams;
dan zou ik zeggen: laat maar. Ik betaal wel iets meer en heb dan betere aansluitingen in SIN, danwel KUL of HKG.
En ik weet van een collega dat Doha airport nou niet echt bruisend is...
Maar goed, je komt er. M'n vader zou zeggen: al geven ze me een staan-plaats. Maakt me niet uit. Emoticon: Smile

Selamat jalan in ieder geval.

Baruga
User
User icon of Baruga
spacer line

Posted @ 25-09-2007 05:24

On 09-08-2007 08:49 Baruga wrote:
Op 2 november weer naar Indonesia. Met Singapore Airlines naar Denpasar. En dan nog in Kendari zien te komen ?

Het leven is geen bestemming, het is een reis.

killroy
User
spacer line

Posted @ 11-10-2007 10:40

Mijn vriendin en ik vertrekken vanuit brussel van 5 juli tot 29 juli 2008
Wie gaat er nog deze periode ?
we voor eerste keer ! 1/3 georganiseerd 2/3 we zien wel waar we uitkomen ...
singapore bali lombok
Best met rugzak of toch maar valiesken ?

groetjes

stefanie en wim

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Posted @ 18-10-2007 20:12

Iemand ook vliegen op 27 Oktober met Singapore Airlines? Emoticon: Confused

oyibo
Moderator
spacer line

Posted @ 04-11-2007 12:23

Komende woensdag naar vrouw en kinderen. En kijken naar een woning.

It's only kinky the first time.

PeterUmroh
User
spacer line

Posted @ 16-11-2007 00:17

Hmm.. alweer nacht.. nou, dan is 't voor mij dus precies over 12 uurtjes... Dan vlieg ik naar Denpasar via KL!! Emoticon: Party!

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Posted @ 16-11-2007 11:46

Eigenlijk had dit bericht thuisgehoord bij 'wie vliegt er op een bepaalde datum terug naar Nederland', maar ik kon deze topic niet vinden dus dan hier maar. Het bericht heb ik ook op een ander site geplaatst, maar omdat het zo'n lang verhaal is en ik nog steeds - tegen mijn zin in Jakarta vastzit terwijl ik met die oplichters, waarvoor hierboven aan de pagina reclame wordt gemaakt, al lang en breed naar huis had moeten reizen - heb ik deze maar even gekopieerd. Ik ben kokend:

Yoke schreef op Gisteren om 20:02:
Reis je rijk?
Bij mij is het meestal reis je arm als we naar Indonesia gaan maar dat heb je nu zelf wel door nu je Ferry + aanhang hebt en bijna helemaal bankrupt bent zoals je zelf schrijft ( hebben we nu naast Tuti en Jan ook een Ferry en Jan ? )

Misschien als je dit leest ben je al weer thuis, tenminste je hebt het over je vlucht van morgen en het is nu vandaag, dus welkom thuis in Nederland.
Groetjes Yoke

Hi Yoke

Die opmerking was wel een beetje de goden verzoeken, hoewel het ook figuurlijk bedoeld was. Vorig jaar had ik een minder leuke afsluiting van mijn trip door het verlies van een rugzakje met daarin mijn ticket, en dit jaar heeft Dangdude weer wat: namelijk zijn vliegtuig gemist! Ik zit dus nog in Jakarta en kan pas zondag naar huis.

Het kwam hierdoor: in de straat van mijn guesthouse Gondia aan de Jl. Gondangdia kecil was een trouwpartij aan de gang waardoor de (toch al krappe) straat was afgezet toen ik van een dagje shoppen mijn spullen wou halen om naar het vliegveld te reizen. Er kon geen auto in of uit de straat op het moment dat ik daar aankwam en de bajaj die mij (en Ferry) bracht moest een ingewikkelde route om rijden om ons een eind verderop toch nog in de buurt te kunnen afzetten. Daarna zou een taxi besteld worden en daarop moest gewacht worden tot er een aantal auto’s zouden wegrijden. De tijd tikte door, het was inmiddels 16.30 uur en mijn vliegtuig zou om 19.10 vertrekken. Om 17.00 kon er eindelijk een taxi komen, maar je snapt het al: we geraakten in een dike file waardoor ik tegen zessen op het Soekarno Hatta Airport arriveerde. Maar het ongeluk komt bij mij dan altijd in drie delen: er stond een reuze massa mensen in de rij om doorgelaten te worden naar de incheckbalies. Honderden gesluierden moslima’s waren mij voor die zich verdrongen om doorgelaten te worden. Het leek wel vlucht pinquins op zoek naar koudere bestemmingen. Voordringen leek mij niet gepast, hoewel mij daar later op gewezen werd als een mogelijkheid die ik had moeten overwegen. Toen ik er eidelijk door was en naar de KLM incheckbalie was gerend was de officiele inchecktijd 15 minuten verlopen, en hoe ik ook probeerde de aanwezige juffrouw over te halen mij alsnog in te checken, het mocht niet baten. Ik probeerde nog telefonisch hogere pieten te overreden, en zelfs toen ik steun kreeg van twee andere laatkomers mochten al deze pogingen niet baten. Ik kon mijn vlucht bij een ander loket naar een andere datum gaan verzetten. Tenminste, dat hoopte ik. Daar aangekomen hoorde ik dat het met mijn E –ticket niet zo eenvoudig lag. Ik moest maar naar het Air France – KLM kantoor gaan die overigens pas open zou gaan na het vertrek van mijn gemiste vlucht. Na een lange tijd wachten kreeg ik daar te horen dat pas zondag 18 november weer voor mij een plaatsje vrijgemaakt zou kunnen worden, echter pas na een betaling van US $ 509.00. Tja, je wilt naar huis en hebt op zo’n moment geen andere keus. Zoals reeds eerder gezegd was ik aardig bankrupt aan het raken, dus werd als noodsprong de daarvoor bestemde creditkaart tevoorschijn getoverd om het gewenste bedrag aan de KLM dame in functie te kunnen doen overmaken. Verslagen heb ik daarna weer aan mijn vertrouwde adres in Menteng aangeklopt en werd daar als een geslagen hond weer binnengelaten om vervolgens nu de komende drie dagen mijn (financiele) wonden te gaan liken tot mijn volgende vlucht.

Ik heb natuurlijk al contact opgenomen met mijn reisverzekering, maar zal met overtuigende bewijstukken voor de dag moeten komen om een en ander vergoed te kunnen krijgen. Bij de politie zal een process verbaal opgemaakt kunnen worden wat betreft die trouwpartij in de straat van mijn hotel en mogelijk dat de file er ook bij vermeld kan worden. Maar hoe kan ik nu aantonen dat het clubje (naar Mekka reizende?) moslima’s mij uiteindelijk de das heeft omgedaan? Van degene die hierop een antwoord weet zou ik dat gaarne vernemen.

Ferry heeft inmiddels zijn werk moeten hervatten en kan me slechts in de avonduurtjes troosten, zodat ik de dagen maar met schrijven en internetten volmaak. Dus dat waren weer de waterstanden van hedenochtend verzorgd door Rijkswaterstaat .

Mzzl van Jan zonder zijn Ferry ditmaal.

Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Posted @ 17-11-2007 13:50

Beste Jan,
Niet leuk om te lezen wat jou is overkomen, ik heb begrepen dat je morgen naar Nederland vliegt.
Wij zijn morgen op de luchthaven in Jakarta en vliegen om 14:55 naar Singapore met Garuda.
Ik ga er van uit dat die vlucht zoals vaak vertraging heeft.
Ik weet niet hoe laat jij naar Nederland vliegt volgens planning, misschien is het mogelijk dat we elkaar weer eens ontmoeten.
Zo niet goede vlucht gewenst zonder tegenvallers.
Wij vliegen woensdag 21 november weer terug naar Indonesie, daar ging het topic eigenlijk over.
Groetjes,
Tuti en Jan

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Posted @ 18-11-2007 03:52

Hoi Tuti en Jan,

Het lijkt me leuk jullie weer te kunnen ontmoeten. Misschien kunnen we wat afspreken. Mijn Ind. telp nummer is: 085878355840
Mijn vlucht gaat pas om 19.00 uur, maar hiervoor wil ik wel wat eerder komen. Om stoom af te kunnen blazen in mijn moerstaal zal me goed doen. Zie ik je niet alvast een goede vlucht en een fijne tijd in de Leeuwenstad gewenst.

Mzzl

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Posted @ 18-11-2007 13:04

On 16-11-2007 11:46 dangdude03 wrote:
Eigenlijk had dit bericht thuisgehoord bij wie vliegt er op een bepaalde datum terug naar Nederland, maar ik kon deze topic niet vinden dus dan hier maar. Het bericht heb ik ook op een ander site geplaatst, maar omdat het zon lang verhaal is en ik nog steeds - tegen mijn zin in Jakarta vastzit terwijl ik met die oplichters, waarvoor hierboven aan de pagina reclame wordt gemaakt, al lang en breed naar huis had moeten reizen - heb ik deze maar even gekopieerd. Ik ben kokend:

...

Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Ja Dangdude, je reageerde misschien veel te beschaafd tussen die trekkende en duwende pinguins, Nederlanders zijn toch niet gewend om voor te dringen. Advies voor iedereen die te laat dreigt te komen: even niet de beschaafde Nederlander uithangen maar je met handen en voeten door de mensenmassa heenbeuken. Doen ze zelf namelijk ook.

Gracias. Sama sama

cumar
User
spacer line

Posted @ 20-11-2007 20:02

Nog 4 Weken!
Spannend word het nu wel nog 4 weken en dan gaan wij naar Bali.
Op 18 december vertrekken wij naar Sanur

grt Cuun

You have to be logged in to post a message.
black line
Jump to: 
black line
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home | 1 | 2 | 3 | 4 | ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15
black line

Add this topic to ...
spacer

6,035,827 topic views - 83,458 posts - 6,848 topics - 4,346 members - last post @ 12-10-2008 00:58 CET

Created by indahnesia.com · © 2000-2008
Other websites by indahnesia.com: kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

12,612,870 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com