|
|
|
|
|
25 december met cathay pacific naar denpasar met de gehele familie
(10 pers.)
met stopover in hongkong van 2 nachten op de heenweg.
heerlijk 4 weken!!!!
|
|
|
|
2 juni met k.l.m naar Jakarta
Dan opgehaald door familie naar
ons huis in SEKELOA (BANDUNG).
Waarschijnlijk blijven we 3 a6 mnd.
We gaan op social .
|
|
|
|
27 juni outbound AMS naar JKT via LHR en HGK... goed en goedkoop met CX voor zo'n laatgeboekt ticket.
|
|
"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".
|
|
|
|
|
Samen met mijn zoon vertrek ik 7 augustus,komen 31 augustus weer terug. Trekken eerst wat rond en verblijven daarna ruim twee weken ( veel te kort) op een boerderij in de buurt van Purwokerto bij vrienden
|
|
|
|
|
Op 3 augustus vliegen wij met Cathay Pacific naar Bali. Vanaf Schiphol. 21 Augustus vliegen wij weer terug. Gaan er nog meer mensen op deze datum?
|
|
|
|
|
20 juni a.s. met Qatar Airways via München en Doha naar Jakarta, 20 juli weer terug naar Amsterdam.
|
|
|
|
|
Wij gaan met Malaysia Airlines op 3 september a.s. om 12.00 uur naar Kuala Lumpur en op 4 september om 9.50 uur vanaf Kuala Lumpur naar Denpasar, wie gaat er dan nog meer?
|
|
|
|
|
5 juli a.s. met mn vader. Lekker met Singapore airlines 6.5 week relaxen tot 20 augustus
|
|
|
|
Hallo all , ik ga in januari 2008 voor ca.6 weken naar Sumatra ( 10de keer ) en nu een vraagje , ik wil graag kleding meenemen voor een weeshuis in PematangSiantar maar het is deze keer erg veel , weet iemand hoe ik dat zonder al te hoge kosten kan realiseren ?
|
|
|
|
|
Ik ga 21 september met Cathay Pacific naar Bali.
Voorlopig nog alleen. (hopelijk gaat mijn broer en schoonzus ook mee)
Zie ik eindelijk mijn meisje weer.
|
|
|
|
|
Wij vliegen 13 augustus met MAS naar Jakarta!!
|
|
|
|
|
weet dat het niet echt hier thuishoort maar hoop dat iemand me kan helpen
ik wil/moet in korte termijn naar jakarta van amsterdam uit
waar kan ik een lastminute of dergelijks boeken, of mischien ziet iemand
af van zijn eigen reis....
wat zijn mijn mogelijkheden het is werkelijk dringend
het mag volgende week zijn maar ook (liever nog) morgen
ik begrijp dat het duurder kan worden wat ik wil
aub help me
waar moet ik zoeken
|
|
|
|
|
Onze koelkast werkt terug, dwz dat ik nu zondag rond 13 uur plaatselijke tijd kan genieten van een gekoelde bintang, ja vrijdag vertekken we richting Maluku.
groet,
Fred
|
|
|
|
On 17-07-2007 16:15 iemand wrote: weet dat het niet echt hier thuishoort maar hoop dat iemand me kan helpen
ik wil/moet in korte termijn naar jakarta van amsterdam uit
waar kan ik een lastminute of dergelijks boeken, of mischien ziet iemand
af van zijn eigen reis....
wat zijn mijn mogelijkheden het is werkelijk dringend
het mag volgende week zijn maar ook (liever nog) morgen
ik begrijp dat het duurder kan worden wat ik wil
aub help me
waar moet ik zoeken
|
Ik vergelijk altijd een aantal internet sites, de prijzen kunnen nogal verschillen.
Probeer is op
www.vliegtarieven.nl
www.cheaptickets.nl
www.vliegtickets.nl
www.atp.nl
Succes en veel plezier
René
|
|
|
|
|
Hallo ,
Wij vertrekken op 21 september met Eva Air via Taipei naar Bali en komen 16 maart 2008 terug .
Rita
|
|
|
|
On 22-07-2007 19:49 Ritake wrote: Hallo ,
Wij vertrekken op 21 september met Eva Air via Taipei naar Bali en komen 16 maart 2008 terug .
Rita
|
Wow dat wil ik ook, denk alleen dat mijn baas het niet leuk vindt.
Ik ga zelf ook de 21e en verblijf dan 3,5 week in Sanur. Mogelijk komen we elkaar nog tegen. In ieder geval heel veel plezier.
Groetjes,
René
|
|
|
|
Yep, Ga dit jaar voor de 3e keer, vertek deze keer op 8 september 2007 en we gaan naar Nederland op 6 Oktober 2007. We vliegen met de MAS en gaan naar Bali (Kuta), deze keer met 5 personen en ontmoeten daar nog 11 andere vrienden afkomstig uit Nederland en Yogyakarta. Dit doen we elk jaar. We zijn altijd te vinden op het strand bij Eddy's Bar, dit ligt ten hoogte van Ina Kuta beach Hotel. Daar zijn ook altijd Hollanders die daar permanent of lang verblijven, altijd gezellige boel. Ook leuk voor diegene die nog wat tips of informatie nodig hebben betreffende alles over Bali cq Indonesie. Ook als je een Reisgids zoekt, die niet naar de commerciele plaatsen gaat, kun je daar terecht. Reisgids van ons spreekt goed Nederlands, wat voor sommige best handig is. Indien je hier (gratis natuurlijk!!!) gebruik van wilt maken ben je welkom. Vraag naar Leo uit Holland of Roy of Reinier, de laatste 2 verblijven daar permanent. ik allen die betreffende periode. Je kunt me ook per email bereiken, zie mijn gegevens.
Alvast tot ziens in Bali
Gr Bintang
|
|
|
|
|
Andreetje vertrekt 23 augustus met de KLM via Kuala Lumpur naar surabaya,
en trouw daar met mijn Indonesische prinsesje waar ik al 5 jaar van houd, en kom 19 september retour.
Allemaal een goede en behouden reis!!!
|
|
|
|
|
Andre heel veel geluk met je vrouwtje.
|
|
|
|
17 augustus met Cathay naar Jakarta (via Hong Kong..)
|
|
|
|
Hallo allemaal.
ik lees een aantal keren over het langer blijven in Indonesie,wat moet ik b.v doen om langer als 1 maand te blijven?
groetjes charles
|
|
|
|
|
De search button gebruiken en zoeken op visum.
Je vraag is al tig keren aan bod gekomen
|
|
|
|
On 02-08-2007 18:52 josari wrote: De search button gebruiken en zoeken op visum.
Je vraag is al tig keren aan bod gekomen
|
Een beetje aardiger tegen nieuwkomers is niet verboden hoor...
Charles, kun je je vraag wat nader toelichten? Vind 'm een beetje vaag.
salam MANIS
Anne Mieke
|
|
kretek-es campur-bakso-panas-extra joss-sawah-warung padang-bintang-hijau-panggilan masjid
|
|
You have to be logged in to post a message.
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
|