|
|
|
|
On 21-01-2007 23:06 Veer01 wrote: Heeft een van jullie ook ervaring met het laten opslaan van bagage als je ergens in een stad een korte citytour wil doen?Ik vind op de website van Changi-airport(Singapore) geen directe info over zogenaamde lockers.Wel info over een Freetour als je korte tijd op die locatie bent.
|
Die locker hebben ze weldegelijk, moet je even bij de info balie vragen waar presies, dacht beneden in de kelder bij de bussen. Heb dat een aantal jaren terug ook gedaan.
Singapore is echt eeen fantastische stad (vooral als je net terugkomt van dat zooitje in Indo). Houd er wel rekening mee dat je soms erg lang in de rij moet staan voor een taxi terug naar de airport!
|
|
ben nieuw hierzo...
|
|
|
|
|
12 oktober via Manado naar Jayapura en Wamena. Lekkerrrrrrrrrr
|
|
|
|
|
6 maart naar Jakarta voor 5 dagen. Daarna op 11 maart naar Kuala Lumpur voor 2 dage. 13 maart weer terug naar huis....
|
|
Dus.............
|
|
|
|
|
wij gaan 18 juli heerlijk
|
|
|
|
met cathay pacific
|
|
|
|
|
Hallo mensen,
Nog maar een paar maanden wachten.....dan weer naar huis!!!
We gaan begin juni 2007 naar Jakarta met Malaysia Airways, blijven 5 weken op Java en tussendoor nog naar Bali. Verder verblijven we veelal bij onze families in Bandung, Semarang, Kudus en waarschijnlijk ook nog naar Surabaya...
We verheugen ons nu al op ...
Voor een ieder die naar Indonesia gaat...veel plezier, geniet van alles...bezienswaardigheden, families, vrienden en kenissen maar vooral wees altijd lief voor de Indonesiers...het is en blijft een vriendelijk volk....
Raymondvd53
|
|
|
|
Hallo hallo,
Wij vertrekken deze keer op 12 mei met SIN richting Denpasar..... Erg vervelend !!
In september gaan we nog een keer, weten alleen nog geen datum.
|
|
Asfalea reizen..... (asfalea.nl)
|
|
|
|
1 oktober richting Bali
|
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
On 08-03-2007 21:19 Martin-Solo. wrote: ...
6 maanden geloof ik...
|
Ik ben jaloers
|
|
|
|
|
15 april eerst naar kuala lumpur, 18 april naar jakarta. 24 april weer terug naar nederland
|
|
Dus.............
|
|
|
|
On 30-03-2007 20:08 JohanN wrote: 15 april eerst naar kuala lumpur, 18 april naar jakarta. 24 april weer terug naar nederland
|
Klinkt als een zakenreisje....johanos
|
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
On 30-03-2007 20:08 JohanN wrote: 15 april eerst naar kuala lumpur, 18 april naar jakarta. 24 april weer terug naar nederland
|
Vliegende hollander / vliegensvlugge hollander
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
|
Yep, is zakenreisjes Edward, maar wel genieten on the sideline natuurlijk. Alleen gezin thuis en dat vind ik als rasechte huisvader nog steeds een raar gevoel.
|
|
Dus.............
|
|
|
|
Bedankt John voor de info omtrent de opslag bagage.Maar...where the f*ck is Zuurkool-City???
|
|
|
|
|
hoi wij gaan 12 mei met MH.17 naar Surabaya
|
|
|
|
|
Hallo,
Ik vlieg vrijdag de 13de Juli naar Jakarta met Singapore Airlines en dan vlieg ik de 8ste Augustus terug naar Nederland.
Als de IND en de Nederlandse ambassede hun best doen dan komt mijn vriendin (dan inmiddels vrouw) ook mee naar Nederland.
Groetjes, Edwin Verweij
|
|
Edwin Verweij happy married on 20-07-2007
|
|
|
|
|
28 juni pak ik het vliegtuig naar singapore (met SQ) waarna ik de volgende dag aankom en anderhalf uur later gelijk het vliegtuig naar Juanda (sby) pak (silkair)
teruggaande vertrek ik 8 augustus uit sby en kom ik de 9e aan.
|
|
Orang Bule!!!! JANCUK!!!!
|
|
|
|
|
Maandagavond 6 augustus van Schiphol naar Jakarta voor een reis van 6 maanden naar Wamena, Papua
|
|
Even the strongest have times of weakness
|
|
|
|
On 17-02-2007 08:54 BintangJan wrote: 12 oktober via Manado naar Jayapura en Wamena. Lekkerrrrrrrrrr
|
contact!
|
|
Even the strongest have times of weakness
|
|
|
|
|
vlieg op 15 september van Amsterdam naar Den Pasar met malysia airlines.
|
|
|
|
|
Wij gaan 31-08-2007 met qatar. Zijn er nog meer mensen die dan vliegen of die met qatar vliegen?
|
|
You have to be logged in to post a message.
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
|