indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Hierbij dan de foto's die door mij zijn genomen. Onderstaande kun je uiteraard gewoon vrij gebruiken om te downloaden naar je eigen computer. Dat is niet alles, ik heb ook nog exemplaren die 4x zo groot zijn, zo;'n 80kB per stuk, en ik heb de full-size foto's. Deze zijn zo'n 1 MB per stuk. Mocht je deze willen hebben, stuur me dan de bijbehorende nummertjes, of reageer hier in het topic, dan zorg ik dat ze zo snel mogelijk naar je toe komen. Hotmail heeft tegenwoordig als het goed is ook veel ruimte, dus ook die kunnen de foto's krijgen:

15 :

16 :

17 :

18 :

19 :

20 :

22 :

23 :

24 :

26 :

27 :

sahabat
User
spacer line

jeroen,of mister jeroen.ik denk dat jij goede beheerder bent van indahnesia.com ( niet verlegen worden ya).ik kyk maar weinig(always busy)maar vergelyk met msn indon/bali is hier ok.Ik ben niet neutraal want ik zie dat jij uit eindh.komt en ik heb lang in eersel gewoond ,lang geleden. leuk die smileys Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Leuke fotos Yerun,kun je foto 17,20,22 en 24 doorzenden naar ons email? Emoticon: Wink

Jantje
User
spacer line

Beste mensen,

Ik heb mij in den vreemde af zitten vragen welke namen bij de personen van dit vriendelijke gezelschap passen. Ik ken u alleen van de topics.
Mag ik een poging wagen?

15. Jeroen, nona,--,Dangdude, Johan
16. Eduard,-- Johan, Nona
17. Eduard, Umberto (met snor en bb), Dangdude
18. Kleine van Johan
19. Hondje van Eduard (weer weggelopen zeker)
20. Veer
22. Veer, Dangdude, schoonmoeder Veer
23. Inge, Dangdude,---
24. Veer en echtgenote
27. Schoonmoeder Veer, Eduard
Emoticon: Smile

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

haha Jantje toch.. er klopt werkelijk geen drol van! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 23-05-2005 23:06 Veer01 wrote:
Leuke fotos Yerun,kun je foto 17,20,22 en 24 doorzenden naar ons email? Emoticon: Wink

Die krijg je vanavond van me

eveline
User
spacer line

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Hey Eveline, bedankt voor je bijdrage!

Yerun

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 23-05-2005 18:13 sahabat wrote:
jeroen,of mister jeroen.ik denk dat jij goede beheerder bent van indahnesia.com ( niet verlegen worden ya).ik kyk maar weinig(always busy)maar vergelyk met msn indon/bali is hier ok.Ik ben niet neutraal want ik zie dat jij uit eindh.komt en ik heb lang in eersel gewoond ,lang geleden. leuk die smileys Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

Ik ben geen mister hoor, daar doe ik niet aan. Emoticon: Smile

Tja, de MSN Bali is een andere groep mensen denk ik, maar daarom is het ook goed dat je overal gewoon terecht kunt zonder problemen. Dat wil ik dan ook graag.

spacer line  

Ha ha...........Zeg Varken Jantje !!

Pas op wat je zegt over mijn weggelopen hondje he ! want binnenkort kom ik naar Bali ! en ik lust wel een geroostert varkentje...en de rest doen we invriezen! ik weet niet hoeveel je weegt ? maar over het algemeen zijn hollanders goed gezet.....misschien word dat iets minder in bali doch zal het nog wel de moeite waard zijn Emoticon: Clown

Ik zie je in bali Jantje ! en ik knip nog een foto van je van-tevoren...dan hebben ze jou hier op het forum ook nog even gezien Emoticon: Smile

Verder groetjes Eduard.

Live life to the max.......

eveline
User
spacer line

Hi hebben jullie het nu over Babi Guling Gianyar? hahaha..Oops...das lekker hmn.. Emoticon: Nice

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

eveline
User
spacer line

On 24-05-2005 17:09 Jeroen wrote:
Hey Eveline, bedankt voor je bijdrage!

Yerun

Graag gedaan Jeroen

spacer line  

Eveline...

Weet jij hoe je die Babi guling moet kruiden Emoticon: Laugh out loud

M-solo Emoticon: Nice

eveline
User
spacer line

On 24-05-2005 18:58 Martin-Solo. wrote:
Eveline...

Weet jij hoe je die Babi guling moet kruiden Emoticon: Laugh out loud

M-solo Emoticon: Nice

helaas weet ik niet, ik kan er wel naar vragen..maar sommige dingen in Bali is voor mij beter om het niet te weten denk ik Emoticon: Nooo
gegroet, Eveline

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Martin,
Emoticon: Yes! wil je informatie over het varkentje roosteren en welke kruiden je moet gebruiken , ga naar kokki belanda en je krijgt het recept zo op je pc uitgedraaid, je kunt ook bij mij langskomen heb nog wel het een en ander maar ja over 6 weken zit je daar in bali veel veeeeeeeeeeeeeeeeel goekoper die kruideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen en lekkerder, Jantje hou je vast
want Martin is een man van woord en daad. Succes
Latex 40 Emoticon: Worship

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Pech voor jullie: Hij woont in Semarang Emoticon: Cooool maar als er over eten gesproken wordt Emoticon: Shiny Is er heb krijg medewerking van mij Emoticon: Yes! Itu dong La Emoticon: Stupid ex.
Waar hebben jelui restant verstop Emoticon: Confused Makan sammah tangan Emoticon: Clown
Umberto

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Emoticon: Bye bye Hallo Umberto, Emoticon: Worship en je weer in het missiegebied teruggekeerd om een antwoodt te geven waar jullie (dat is joden volk ) sorry het restant hebben verstopt wat denk je kijk maar is effe in je lambung???? tida perut besok ????groetjes Emoticon: Worship

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hoi Latex,
Ik zal even een gezellig berichtje voeren.Jouw saté was gewoon echt lekker.
Niet gewoon maar mrrsup.Weet je met de handen eten ben ik wel gewoon maar je krijgt gauw "hick-ups".En dat past niet in een net gezelschap die wij afgelopen zondag hebben gehad.Ik heb echt wel serieus genoten van deze middag.Je mag als Zeeuw ( ben ik echt) gelukkig wezen om weer wat mensen te mogen ontmoeten.En ja Jantje woont in Semarang.ik zit weer achter een of ander Laptop van mijn broer.En het leuke is : Hij vraagt maar slechts Guinness draught aan mij.Ja dat heb je van broers.In Goes verkopen ze ook Bali-wijn.Groeten en hopelijk tot mails( privé)
Umberto

Ibu Inge
User
spacer line

Hoi Jeroen,

Je hebt weer je best gedaan met de foto's. Zou je foto nr 23 en 26 naar mijn emailadres op willen sturen. Ik wil vanaf deze plaats nogmaals Johan en Debbie bedanken voor het te beschikking stellen van hun huis. Eveline jij hebt ook leuke foto's (ahum) gemaakt. Kan je mij foto nr. 4 en 9 naar mijn emailadres sturen. Eveline je hebt die Terdad wel echt groot op de foto genomen haha. Was trouwens erg gezellig zondag.
Inge

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 24-05-2005 12:54 Jeroen wrote:
haha Jantje toch.. er klopt werkelijk geen drol van! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Wie is dan wel wie? Emoticon: Confused

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 25-05-2005 14:34 Albert wrote:
[...]

Wie is dan wel wie? Emoticon: Confused

Tussen haakjes de forumnaam voor zover die er is en ik die uit mijn hoofd weet. Namen van links naar rechts. Fouten voorbehouden uiteraard en verbeteringen/toevoegingen zijn welkom.

15: Remco, Joke, Dangdude (Jan), Eduard (Martin-Solo)

16: Peter, Johan (op de voorgrond, JohanN), Wim

20: John (Veer01), Edith, Pipiet, Debby

22: John (Veer01), Eduard (Martin-Solo), Debby

23: Inge, Eduard, Umberto (Hagen)

27: Joke, August

Dan heb ik de meeste die op de foto staan wel gehad geloof ik

spacer line  

Bij de laatste foto's van eveline ! tel af van boven naar beneden dan stop je bij foto 9 daar zit aan de linkerzijde de heer Jack (latex40) met de armen over elkaar.......

spacer line  

Eveline...

Bedankt voor de foto's die je hebt gestuurt per E-mail Emoticon: Smile

Ibu Inge
User
spacer line

Eveline,

Jij ook bedankt voor de foto's die je hebt gestuurd.
Nu nog de foto's van Jeroen.
Emoticon: Bye bye
Inge

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Eveline,

Inderdaad bedankt, want ook ik heb foto's mogen ontvangen.

Yerun

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,760,674 topic views - 236,721 posts - 13,710 topics - 28,492 members - last post @ 24-02-2020 11:23 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,122,691 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com