indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Daniel
User
spacer line

Het is ook mogelijk om graties te bellen met Indonesie (of eigenlijk de hele Wereld) Je doet het via je computer. Ik ben er een paar maanden geleden mee begonnen en het bevalt prima. Ga naar www.skype.com daar haal je de graties softwear, je heb alleen maar een microfoon en koptelefoon nodig op je soundcart. Het is wel makelijk als je een snelle verbinding heb, breedband, kabel of een goede modum.

Confy
User
User icon of Confy
spacer line

daniel, op die manier kan je toch alleen bellen naar mensen die ook gebruik maken van Skype?? of heb ik iets over het hoofd gezien.

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

en hoe zit het met bellen van computer naar telefoon dan?

like to live in ID,but it takes a while to get there

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi,
Waar we hier over praten is IP telefonie. Met het programma Skype kun je contact leggen met iedereen die ook een IP telefoon heeft (en op hetzelfde LAN/WAN zit). Naast skype op je computer bestaan er ook al IP telefoons. Die kun je echter niet aansluiten op het huidige telefoonnetwerk van KPN. Wil je met je IP telefoon bellen naar iemand met een normale telefoon, dan zal er een zogenaamde gateway tussen moeten zitten die de boel omswitched van het ene protocol naar het andere. (Wat een info en dat zo vroeg op de ochtend.... Emoticon: Wink )
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

jalofi
User
spacer line

on the site skype.com you'll find all the info about this manner to
call everywhere in the world; but it's right when you want call to a
another homephone then you had to pay extra fee to skype ( now
possible by paying a prepaid amount ) But also to call by 0900-1523
to a mobilephone in indonesia is not so expensive more ( 15 euroCENT by one minute) and to call to indonesia to a homephone
you use 0900-1400 and you can call for 8 eurocent a minute !
Not necessary to inscribe, ou can use it directly via your KPN line.
Don't forget after pushing the number you want to finish with a #

orochi
User
spacer line

er zijn best wel wat mensen in jakarta die gebruik maken van skype, zie telefoonboek in skype. ik vraag me echter af wat voor verbinding zij hebben.

greetz,

john

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Ook met www.Msn.nl kun je naar dezelfde www.msn.nl gebruiker in Indonesie bellen. Het is naar Indonesie nog niet mogelijk om te bellen naar een gewonelijn. Maar dat is reeds al vermeld.

Ook is het feit dat bellen via internet officiel niet mag heb ik laatst uit de krant mogeen vernemen. Laat ik het zo zeggen de provider mag eigenlijk die mogelijkheid (nog) niet aanbieden. Waaschijnlijk vanwege concurentie met o.a. de KPN. Doch ik lees er niet over op het internet en iedereen biedt het aan. Volgens Brussel valt dit soort bellen nog niet onder de normale telefonie wet, zolang het nog geen bedreiging vormt voor de normale telefonie markt.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

joostH
User
spacer line

tegenwoordig kan je met skype naar een normale of mobiele telefoon over de hele wereld bellen.
heel erg goedkoop naar indonesie ook.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Wat dan als je geen smartcard hebt? Emoticon: Confused Dan bel je gewoon via 0900-1535 Emoticon: Red face voor maar 0,01 per minuut Emoticon: Worship Toevallig geprobeerd Emoticon: Yes! Ik weet niet of het een tijdelijke aanbieding is 8)
Umberto

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Vanmiddag gebeld 0900-1523 Mobiel Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn 0,15 eurocent Emoticon: Shiny
Whadoe zeg njang murah deze. Emoticon: Shut up! Maar volgens zegg Emoticon: Yes! Kan nog murah Emoticon: Cooool
Umberto

dimanuel
User
spacer line

Check deze website: http://www.televergelijk.nl/?a(...)=Indonesie&type=vast

Voor maar 1ct he! Hahaha

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

63,987,413 topic views - 229,195 posts - 13,640 topics - 19,766 members - last post @ 20-11-2018 06:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

108,677,072 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com