indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Dat was echt gezellig.Bedankt Johan en Debbie. Emoticon: Shiny Jeroen Emoticon: Yeah right! .Tja Ik had vertraging in Eindhoven-Breda.Dus pas om 22.05 in het Zeeuwse Missiegebied.Lekker gegeten kretek gerookt en gewoon gelachen in het mooie Brabant Emoticon: Wink Dat bewijst dat Indahnesia een goed forum is.Maar ook dat de keuken van Nona Bandung very up-tu date is.Jammer dat ik niet meer satÚ mocht nemen van Jack.
O ja de meisjes uit Den Haag het reisburo is in Vught en heeft als website www.dewisritravel.nl Emoticon: Talk to the hand Irene Daamen is de eigenaresse. Emoticon: Shiny De rest zal ik zoveel mogelijk zelf een mailtje zenden.
Umberto uit het Zeeuwse Missiegebied. Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emoticon: Nice

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Uit Hellevoetsluis ook Johan en Debby bedankt voor jullie gastvrijheid(staat Brabant om bekend toch?)en we zijn droog overgekomen hier.Volgende keer nemen we de kleine gewoon mee. Emoticon: Bye bye

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Ben het met Umberto volledig eens, een bere gezellige middag en avond gehad in Son. Johan en Debbie, heb jullie reeds bedankt, maar nochmaals hardstikke bedankt voor jullie gastvrijheid. Jeroen ook voor jou klasse.
Leuk heel leuk om de mensen die je alleen maar van de site kent, nu eens in het echt te ontmoeten. Gelukkig hebben de weergoden ons niet in de steek gelaten heerlijk, ondanks dat ik een klein beetje moest werken Emoticon: Nooo leuke gesprekken kunnen voeren met de mensen die Bali een warm hart toe dragen.Luidjes dit is voor herhaling vaatbaar ik heb reuze genoten van deze dag. Op naar de volgende kumpulan terima kasih

eveline
User
spacer line

Ik ben zo juist terug in Den Haag. Ik sluit mij hierbij aan...het was toppie..gezellig, gelachen, gegeten, ge-ngobrol....Johan, Debbie en Jeroen bedankt voor alles.
Wel moeilijk voor mij om allen die twee namen hebben te onthouden hoor Emoticon: Blush .
Tot gauw weer op de Pasar Malam Besar Emoticon: Yes!
Warme groeten, Eveline

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Hoewel het maar een klein stukje was op de brommer, was ik pas rond middernacht thuis, dus reageren zat er niet meer in.

Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande opmerkingen. Emoticon: Bye bye

En gelukkig hebben we de foto's nog. Ik heb er nog niet naar gekeken, maar dat doe ik vanavond zeker. Ik plaats ze in het klein op het forum, de grote exemplaren zal ik op verzoek per email sturen.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Wij zijn blij om te lezen dat de Kumpulan zo geslaagd is in het gezellige Brabantse land en hopen van harte dat door dit soort aktiviteiten de Nederlanders de weg weer vinden naar Indonesie.
Groetjes,
Tuti & Jan

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ik heb ook vergeten te vermelden dat de SatÚ Ayam van Latex lekker was. Emoticon: Confused
Voor iemand die altijd gevlogen heeft Emoticon: Shut up! Doet hij zijn voorliefde in de laagvliegers Emoticon: Laugh out loud Ach boleh Latex Emoticon: Cry Kip nya lang gelopen in de wei en nu erg blij in de kippenhemel Emoticon: Nooo En dan nog die kreteketeke tok tok.Wat ben jie gezellig. Emoticon: Shiny Voor een Belanda Emoticon: Talk to the hand Vanmiddag ga ik verder het Missiegebied in naar een dorpje Hansweert.Even wat beschaving brengen Emoticon: Laugh out loud ( sambal)
Groet
Umberto

spacer line  

Super dag gister !! erg leuk om ieder te hebben leren kennen! zeer zeker voor herhaling vaatbaar.....mocht er voor de volgende keer een lokatie gezocht worden dan kan het ook in Veldhoven Emoticon: Nice

Groetjes aan iedereen.
M-Solo.

Live life to the max.......

august
User
User icon of august
spacer line

Johan, Debbie en Jeroen--- Bedankt voor de goede verzorging, gastvrijheid, gezelligheid, lekker eten, satÚ ayam, Superdag gisteren. Zo heb je een beeld als je naar iemand schrijft. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lokatie volgende keer, kan in Eindhoven gebeuren. Di rumah saya.

Salam manis,
August

spacer line  

En Johan en Debbie........kwa gevoel waren we gewoon in indonesia bij jullie !!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik ga eens wat foto's regelen.

nona
User
spacer line

jetjee, jullie zijn echt vergeten over mij, niemand zegt bedankt nona voor alle moeite koken enz. ik ga niet meer voor jullie koken hoor , geintje !!!!!!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

De foto's zijn hier te vinden.

Enne, Pipiet, het was wel erg lekker hoor! Ook Jack met z'n sate was lekker. En verder natuurlijk gewoon weer lekker gezellig.

spacer line  

fijn dat het zo leuk is geweest!

achteraf had ik er toch bij kunnen zijn, maar ja misschien volgende keer!

Groetjes

spacer line  

Hoi Pipiet..........jou zal niemand vergeten hoor !!! het was weer even terug in indonesia Emoticon: Wink

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hallo allemaal, bedankt voor de complimentjes, maar bedank ook jezelf! Alles liep van het leie dakje en het was lekker weer. En ook Pipiet bedankt voor de geweldige hulp en de 'equipments' zoals warmhoudschalen en borden.
Groetjes, Debby en Johan

Begin de details te vergeten

eveline
User
spacer line

Aduh si nona manis...het is precies zoals Martin-Solo het al zegt...lieve Pipiet...jou zal niemand idd vergeten!
Nah ayok..stappen in Amsterdam en oh ja..de 12e pasar malam he

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

On 23-05-2005 17:53 Jeroen wrote:
De fotos zijn hier te vinden.

Enne, Pipiet, het was wel erg lekker hoor! Ook Jack met zn sate was lekker. En verder natuurlijk gewoon weer lekker gezellig.
Emoticon: Red face Wisten we maar waar Eduard en Jack het restant verstopt hebben in Son en Breugel. Emoticon: Shut up!
Wat was dat enak zeg. Emoticon: Cooool

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Zojuist ben ik dan na 240 kilometer fietsend afgelegd te hebben weer thuis in Gouda. Alles is gesmeerd verlopen, alleen het zitten is nog wat pijnlijk. Maar allereerst dank aan iedereen voor de geslaagde kumpulan en zeker Johan en Debby voor hun gastvrijheid en de biertjes.
En Nona: het eten was voortreffelijk hoor, en niet te vergeten de overheerlijke satÚ van Latex en het kipassen van Eduard bij het roosteren. Het was heel leuk om met de forumleden te babbelen, hoewel mijn bahasa Brabantsia mij hier en daar wat in de steek liet (welk?).
Maar ook wat mij betreft was het voor herhaling vatbaar.
Hou doe, Jan.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Jan,

Dat je geen Brabander bent zullen we je niet kwalijk nemen hoor! Goed te horen dat je de hele tocht goed afgerond hebt. Weet je.. zo'n tocht doe ik straks ook nog wel.... op m'n motor.. dan zal ik mijn vriendin vertellen dat er een Hollander is die deze afstanden op de fiets doet.

Yerun

spacer line  

Hoi Jan ( Dangdude )

Goed dat je weer heelhuids thuis bent geariveerd! ik vind het een top prestatie van je...verder leuk om met je te babbelen.

Groetjes Eduard.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Jeroen:bedankt en doe de groeten aan pacarmu van mij.
Eduard: ook bedankt en sama sama.

Groetjes, Jan.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Jan,nog een brabander die zijn pet (je) af neemt voor je top prestatie alws we dat geweten hadden hadden we omroep brabant TV er bij gehaald. Voorwat het kipassen Edje heeft alleen maar toegekeken hoe het moest Emoticon: Yes! wie stond er achter de bb Emoticon: Worship juist Emoticon: Yeah right! maar we hebben het er nog wel eens over houdoe

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Hoi Latex,

Ik was me er niet van bewust dat het zo'n bijzondere prestatie was, maar jij ook bedankt. En Edje weet het nu precies voor een volgende keer, toch? Houdoe.

spacer line  

Ja maar......ik wilde wel helpen maar ik stond alleen maar in de weg zij latex...ik kon het ook niet helpen dat hij maat 46 had en ik hem elke keer op de voeten ging staan Emoticon: Nice ik heb wel gehopen met afdrogen in de keuken Emoticon: Yes! ....zie foto's !

Aku minta maaf !

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,169,969 topic views - 233,612 posts - 13,687 topics - 24,375 members - last post @ 15-09-2019 20:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,244,673 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com