indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Jakarta, the Big Durian > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Voor een uitgestelde renovatie van het gebit zoek ik een goede tandarts in Jakarta. Verder wil ik me nog een net kostuum laten maken. Wie heeft sugggesties voor een goed adres in Jakarta. Ik spreek BI

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

In het basement gedeelte van Plaza Indonesia is, meen ik, een tandartsenpraktijk. Evenzo op de begane grond van Plaza Senayan.

Kleermakers vind je in het Pintu Besi district, bij Pasar Baru.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Tussen BlokM plaza en Pasaraya heb je wanneer je door de marktkraampjes loopt aan de achterzijde een grote stoffenhandel. Aan de overzijde op de eerste verdieping (begane grond = toko mas) heb je een groot aantal kleermakers. Ik ga altijd naar Leo... iemand die echt weet wat hij maakt... neem een voorbeeld van een kostuum of foto mee zodat hij deze kan namaken.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

spacer line  

In Plaza Senayan tegen over Coffee Bean heb je een tandarts praktijd zitten...Ik ben er toevallig net geweest om te kijken hoe het was. Mijn 1ste indruk was wel ok, schoon, goeie service en internationale certifikaten (alhoeweel ik niet weet of dat wat mag betekenen).
De prijs was voor een check up en het schoonmaken Rp. 500.000.

eenheid in verscheidenheid

harto
User
spacer line

Hi,
in Rumah Sakit Harapan Bunda gelegen aan de Jalan Bogor Raya (bijna alle bussen vanuit Jakarta Pusat naar terminal Kampung Rambutan rijden erlangs, en stoppen er op verzoek) zijn er 's middags en vroeg s'avonds, hele goede tandartsen die er spreekuur houden voor alle acute gevallen. Spreken meestal engels en prijzen zijn voor westerners zeer moderaat.
harto

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,000,674 topic views - 234,994 posts - 13,697 topics - 25,725 members - last post @ 18-11-2019 04:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,823,105 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com