indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Maudi
User
spacer line

Selamat datang!

Wie oh wie kan mij adviseren ivm een ticket van Denpasar naar Amsterdam, vertrek eind juni-begin juli. Het gaat hier om een one way ticket maar mocht een returm ticket op ongeveer hetzelfde uit komen dan is dat ook een optie. De moeilijkheid (wat ik heb begrepen) is natuurlijk de beschikbaarheid. Ook mag het een ticket vanuit jkt zijn..Het lijkt me duidelijk dat ik opzoek ben naar de meest gunstige prijs..;-)

Misschien weten jullie een promotie, of een goed adres op Bali om eens te informeren.

Heel erg bedankt alvast!
Maudi

robbert
User
spacer line

Hi Maudi,
Je hebt de periode wel tegen want het hoogseizoen begint dan en dus zullen er weinig stuntprijzen te vinden zijn.
Een buro zoals je die hier veel hebt met stunttarieven is er niet op Bali. Zowat elk reisburo heeft wel een bord "cheap tickets" (bordjes maken is goedkoop !). Het handigste is om eenvoudig de gele gids van Bali te raadplegen en de grootste reisburo's te bellen. In zijn algemeenheid zijn de tickets Jkt.-Ams de goedkoopste omdat regelmatig arabische mijen stunten (Gulf Air - Kuwait Air) en die vliegen niet op Dps. Overigens is dan de reistijd wel erg lang,maar ja ! Een ticket Dps-Jkt kost bijna niets, ik heb een paar maanden geleden een ticket bij Batavia Air gekocht voor Irp. 230.000.
Suk6 Rob

spacer line  

Hi Maudi,

Mijn vriendin komt over twee weken naar Nederland. Zij vliegt met Malaysian Airlines van Denpasar naar Amsterdam voor $ 725. Volgens mij heeft ze dit geboekt via het reisburo onder het consulaat in Bali. Je kan ook via de eigen website van MAS boeken en de ticket laten ophalen op Bali op het vleigveld.

Succes ermee.

Rob

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Een enkel ticket is naar verhouding duur, dus niet de helft van een retour.
Wij hebben een ticket enkele reis naar Amsterdam gekocht voor een vriend van ons voor 10 Juni met China Airlines, de prijs was US$552.
Het hoogseizoen begint op 15 Juni, de tarieven zijn dan aanzienlijk hoger.
De prijs voor tickets is bij de meeste reisbureau's ongeveer hetzelfde.
Bij MAS en Singapore Airlines op de luchthaven heb je wel het voordeel dat je direct compleet geholpen word.
MAS en S.A.op de luchthaven in Bali zijn de vluchten naar Kuala Lumpur en Singapore erg voordelig, met de zogenaamde promotieticket om te winkelen in die steden, deze aanbiedingen zijn incl. transfer en schitterende hotels.
Garuda is op de luchthaven weer veel duurder als de reisbureua's.

Er word wel over binnenlandse vluchten geschreven alsof die eenvoudig te koop zijn voor spotprijzen, dat klopt helemaal maar niet rond de feestdagen, volgende week hebben we er weer een, het Boedistisch nieuwjaar, er was voor diezelfde vriend met de grootste moeite een ticket te bemachtigen voor komende vrijdag en niet voor die spotprijs van IDR230.000.
Met hotels is het precies zo, het hotel waar die vriend van ons normaal logeerd zit helemaal vol tot eind volgende week.
Succes,
Tuti & Jan

Maudi
User
spacer line

Heel erg bedankt voor jullie reacties..tja ik weet het HOOGSEIZOEN! ...
Ik werk zelf in de reiswereld en heb alle samenwerkende agenten al geraadpleegd maar nergens iets redelijks te vinden...zucht. Een ticket vanuit Jakarta via via lijkt eventueel wel een oplossing maar of mijn overkomende Balinese vriend daarmee uit de voeten kan is even de vraag. Op het reisbureau onder het consulaat gaven ze een prijs van 700 euro af dus dat valt nog mee, ik ga maar even de geldigheid checken..maar ja eerst moet de IND opschieten hahaha. Ik blijf kijken en mochten jullie iets horen of zien dan hoor ik het graag, bedankt!

spacer line  

Maudi,

kijk ook eens op http://www.bookonline-malaysiaairlines.com.my/ , hier kan je ook rechtstreeks boeken en ticket ophalen op de luchthaven

Ook KLM heeft soms erg goedkope aanbieding vanaf Jakarta, een vriend van mij boekte vorige week een ticktet voor z'n vriendin voor 620 incl.

Ook bij S.A. moet je eventjes kijken, http://www.singaporeair.com/

Succes

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 18-05-2005 21:44 rob the golfer wrote:
Maudi,

kijk ook eens op http://www.bookonline-malaysiaairlines.com.my/ , hier kan je ook rechtstreeks boeken en ticket ophalen op de luchthaven

Ook KLM heeft soms erg goedkope aanbieding vanaf Jakarta, een vriend van mij boekte vorige week een ticktet voor zn vriendin voor 620 incl.

Ook bij S.A. moet je eventjes kijken, http://www.singaporeair.com/

Succes

Dan wil ik wel even weten waar hij boekt voor zijn vriendin en de voorwaarden (datum vertrek /lengte verblijf e.d.)... probeer een 3 maanden ticket voor mijn meisje te regelen maar met de KLM kom ik op een bedrag van $1250 uit. Tot verkort altijd kortingstickets gekregen maar dat zit er voor ons ook niet meer in....
Website van MAS en SIA al bekeken en kom op daar op bedragen van omstreeks 3/4000 dollar uit...

Adviezen voor een goedkoop ticket JKT-AMS zijn dus welkom!!! 3 maanden verblijf... vertrek op 1 juli...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Maudi
User
spacer line

Beste Richy,

Ben inmiddels in contact gekomen met een travelagent in Jakarta en die heeft mij hele redelijke tarieven gegeven voor tickets JKT-AMS:

By Malaysian Airline
One way ticket = USD 669
Return ticket = USD 930

2. By KLM
One way ticket = USD 683
Return ticket = USD 827

3. By Singapore Airline
One way ticket = USD 930
Return ticket = USD 1214

4. By China Airline
One way ticket = USD 635
Return ticket = USD 836

Geldig t/m 20 July!

PT Air Revano Assalam Wisata
SHopping Arcade Hotel Santika
JL. Aipda KS. Tubun No. 7, SLipi
Jakarta
Phone : 62-21-53670525
62-21-5330350 ext 7730
Fax : 62-21-53670526
Email : airwisataRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.centrin.net.id

Succes en mocht jij nog iets anders tegen komen hoor ik het graag.

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Wat geweldig zeg... ik geef het gelijk door aan mijn meisje... raar dat zij voor KLM een bedrag van $1200 te horen kreeg bij Buya Buana...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Richy,
Buya Buana is niet de goedkoopste, zeker als zij weten dat er een Orang Bule een ticket nodig heeft.
Het reisbureau waar wij over schrijven ligt aan de Jalan Bypass vlak bij de luchthaven, de naam is PT Dwi Daya, in diezelfde rij kantoren ligt ook het bureau van Air Paradis.
zij hebben ook een kantoor in Jakarta in het gebouw van Hotel Ciputra.
Als jouw MEISJE in Bali woont mag ze ook contact opnemen met ons.
Groetjes,
Tuti & Jan

Maudi
User
spacer line

Beste Tuti & Jan,

Zoals u kunt zien zijn de bovengenoemde prijzen vanaf jakarta en aangezien mijn vriend op Bali woont zou het natuurlijk het beste zijn als we iets redelijks konden vinden vanaf Bali. Zou hij misschien contact met u op mogen nemen voor de adres van de door u genoemde agenten of andere tips.

Groeten,
Maudi
(mhabetsRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com)

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Maudi,
Jouw vriend mag gerust contact opnemen met ons, veel info is al te vinden op onze websites, de sites krijgt momenteel een opknapbeurt waar deze informatie ook te vinden zal zijn.
Wij bemiddelen echter niet in wat dan ook, we kunnen uiteraard wel onze ervaringen medelen.
Met dat reisbureau in de buurt van de luchthaven hebben wij gewoon erg goede ervaringen, eerlijke prijzen zonder verrassingen achteraf en in Jakarta een kantoor wat erg gemakkelijk werkt met tickets en reserveringen voor hotel.
Groetjes,
Tuti & Jan

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 20-05-2005 02:13 Tuti & Jan wrote:
Beste Richy,
Buya Buana is niet de goedkoopste, zeker als zij weten dat er een Orang Bule een ticket nodig heeft.
Het reisbureau waar wij over schrijven ligt aan de Jalan Bypass vlak bij de luchthaven, de naam is PT Dwi Daya, in diezelfde rij kantoren ligt ook het bureau van Air Paradis.
zij hebben ook een kantoor in Jakarta in het gebouw van Hotel Ciputra.
Als jouw MEISJE in Bali woont mag ze ook contact opnemen met ons.
Groetjes,
Tuti & Jan

Ik heb vaak bij Buya Buana (BlokM en Pondok Indah mall) geboekt... en ik moet zeggen dat ik alleen maar tervreden ben over hun service... Uiterst professioneel geholpen en nooit het gevoel gehad dat ik een poot werd uitgetrokken. Zij kwamen er zelfs mee om een hotel/ tickets te boeken via mijn vriendin omdat dit weer in de kosten scheelt (tax of i.d.).
Mijn meisje woont in JKT maar ik zal haar contact laten zoeken met dit reisbureau. Ze heeft ook gebeld met het reisbureau dat Maudi aangaf. Deze ticketprijzen zijn voor de duur van maar 1 maand. Prijzen zijn voor 3 maanden zijn gelijk aan dat van BB.

P.S Air Paradise is een geweldige maatschappij... jammer dat ze niet op AMS vliegen met grotere kisten... voor diegene die in het winterseizoen in Bali zijn en met deze maatschappij op stap gaan... het is mogelijk dat je in een geleased vliegtuig van Transavia zit (zelfs incl crew als ik het goed heb)... toch leuk om te weten Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Richy,
Wij zijn blij dat jij betere ervaringen hebt met Buya Buana, wel even er bij schrijven dat jij je ervaringen meedeelt over het kantoor in Jakarta en wij onze ervaringen in Bali.
Groetjes,
Tuti & Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

87,962,803 topic views - 240,750 posts - 13,734 topics - 34,236 members - last post @ 17-01-2021 17:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,260,752 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com