indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

agungriza
User
spacer line

Hallo,

Weet iemand een adres in Ubud e.o. van een fittness center of sportschool om in conditie te blijven. Ik ga in juni/juli naar Bali en wil dan af en toe wat aan body training doen.

Riza

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Toen ondergetekende nog een sportieve jongen was, deed ik dit op Bali lekker met zonsopgang op het strand: hardlopen, beetje push ups en verder nog wat tae kwon do dat ik toen deed. Maar dat was in 1998...... Emoticon: Nooo
Er zal toch ook wel een sportschool zijn? Anders heeft een resort wel een ruimte waarin je misschien kan trainen.
Groet

Begin de details te vergeten

gmee01
User
User icon of gmee01
spacer line

Hallo,
er zijn in Ubud en alle andere grote plaatsen sportscholen en pomp-instituten zoals wij die in Nederland ook kennen. In Ubud is er een aan het einde van de Jl. Raya Ubu schuin tegenover de T-sprong . vriendelijke groet Gerard
Emoticon: Worship
Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Emoticon: Frustrated
Emoticon: Stupid
Emoticon: Bye bye

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

In Kuta zit de beste. Uitbater is Indonesisch kampioen bodybuilden, Ade Rai. Het is een grote sportschool met westerse faciliteiten. Vanaf 7 uur 'smorgens kun je er terecht. Vele expats komen er in demorgen, 's middags is het er druk met lokalen. Onder de naam Hammerhead is het te vinden aan het einde van Jl. Legian, tegenover de ochtend markt, rechts af, en nog eens rechts.

Veel plezier.

Sepp

agungriza
User
spacer line

Hallo allen,

Bedankt voor de tips en ik zal zeker ook wel op het strand gaan hardlopen, is eigenlijk ook nog wel gezonder dan in een sportschool.

Riza

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Sepp,
Wij zijn vanmiddag toevallig langs die plek gereden, maar volgens mij ligt die tegen de vlakte.
Tuti & Jan

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Hammerhead zit dichtbij Jl. Melasti.

sepp

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Sepp,
Wij hebben vanmorgen extra nog eens gekeken, die sportschool ligt nu net voor de Peanutsclub in een zijstraat, dus niet zo ver als de ochtendmarkt.
Sport ze!!
Jan

spacer line  

Deze Balinees traint er ook...................... Emoticon: Wink

Live life to the max.......

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

IK
DACHT
HET
WEL Emoticon: Red face

JIJ Martin Solo. ( over zoveel weken zie jij er zo uit?)

spacer line  

Hoi Umberto.......

Die sport heeft mijn altijd geboeit ! heb het zelf 15 jaar gedaan en ik ben lang geleden!! om precies tezijn in 1985 derde van zuid-nederland geweest junioren Emoticon: Puh! ....Nu ligt het al weer een heel tijdje stil..maar ik wil weer eens gaan beginnen over een tijdje...dawel in bali....en tussendoor in nl Emoticon: Smile

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ja maar een gespierde spijker! Emoticon: Angry
Daar moet je veel voor doen. Emoticon: Confused
Ik heb nu eenmaal een Michelin Bandje( leeftijd)
Umberto

spacer line  

Umberto.......jij hoeft er niets af te trainen (overtollige) endat scheelt heel veel ! Jij houdt van goed en veel eten Emoticon: Nice dat tesamen met deze sport krijg je nog meer eet-lust ! wat omzet in spiermassa.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Anders kun je ook lid worden bij een 5 sterren hotel. Voorbeeld is de Grand Hyatt of Ritz Carlton. Ik denk dat dat wel bespreekbaar is dat je een lidmaatschap aangaat ook al ben je er geen gast.

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

spacer line  

On 14-11-2005 16:58 maurits wrote:
Anders kun je ook lid worden bij een 5 sterren hotel. Voorbeeld is de Grand Hyatt of Ritz Carlton. Ik denk dat dat wel bespreekbaar is dat je een lidmaatschap aangaat ook al ben je er geen gast.

Hoi Maurits,

Ik neem aan dat jij daar werkt.... ben jij komende maanden nog in Bali...dan kom ik eens een keer kijken Emoticon: Wink

M-Solo.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Aduh zeh Martin S. neem je wel een waaier mee om te Kipas Kipas?
Umberto Emoticon: Bye bye

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Hoi Martin,

Helaas werk ik er niet nee... Maar daar kan snel verandering in komen... Emoticon: Shiny

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

spacer line  

On 14-11-2005 23:30 hagen763 wrote:
Aduh zeh Martin S. neem je wel een waaier mee om te Kipas Kipas?
Umberto Emoticon: Bye bye

Hoi Umberto,

Ik hoop dat ze airco hebben Emoticon: Blush want gewoon zweten doen we buiten wel bij gewoon stilzitten op een strandbankje Emoticon: Puh!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,849,085 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com