indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Gunter
User
spacer line

Hallo ,
Als ik een sociaal visum aanvraag kan mijn echtgenote sponsor zijn.
Maar wat als ik langer wil blijven , wat moet ik dan doen ?
Waar moet ik dan zijn ?
Kan er iemand mij iets meer vertelen ?

Alvast bedankt ,
Gunter.

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

telkens 6 maanden verlengen in woonplaats van je sponsor bij imigrasi kantoor

robbert
User
spacer line

Hallo Sayang,
Wat een vreemd advies geef je daar, dat kan/mag helemaal niet ! Of je het leuk vindt of niet na 6 maanden moet je eruit bijv. naar Singapore daar weer een sosbud halen etc. Alternatief is om tijdens je aanwezigheid een visumburo op te scharrelen die kunnen vaak eenvoudig een jaarsvisum regelen,dan moet je er ook wel even uit, maar dan zit je er toch tenminste voor een jaar,hierna weer verlengen enz..
Als je even goed zoekt in dit forum dan vindt je niet alleen de juiste procedures maar ook wel wat adressen.
Suk6 Rob

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Gunter,
Kijk eens op onze site op: http://www.indonesie.tomaatnet.nl/visum.htm
Daar vind je de uitleg over diverse visa.
Verder is dit onderwerp al ruim aan bod gekomen bij een of ander forum op indahnesia.com , even een kwestie van er voor gaan zitten en je zult hoogstwaarschijnlijk de info vinden die belangrijk is.
Zijn er wijzigingen in de voorwaarden voor het visum komt dat heel zeker aan bod op deze site.
Succes,
Tuti & Jan

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.rob
wat niet kan/mag wil niet zeggen dat het niet mag/kan...
zo doe ik het al jaren, overigens wel na 6 mndn eruit ja...

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,229,403 topic views - 240,037 posts - 13,725 topics - 32,705 members - last post @ 12-08-2020 17:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,395,053 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com